Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos mavesta puhut nii minä oon ainaki kuullu kauhutarinoita että hauis revenny ku vastaotteella vedelly...Selvä, kiitos. Aattelin vaan että en kai tee väärin kun pidän vastaotteella
Meneekö kellää korvat lukkoon ku tekee kyykkyä ja mavea? Mulla nimittäin on aina ihan lukossa kovan sarjan jälkeen, ainoastaan kyykyssä, mavessa, räkkivedossa, etukyykyssä ja askelkyykyssä tapahtuu tätä.. Mistäköhän lie johtuu?
Selvä, kiitos. Aattelin vaan että en kai tee väärin kun pidän vastaotteella
Kyllä teet. Ei mitään järkeä.
Kuinka niin? Selityskin olisi ihan kiva, ja se, miten teen oikein? Aloittelija-puolihan tämä kumminkin on
Kuinka niin? Selityskin olisi ihan kiva, ja se, miten teen oikein? Aloittelija-puolihan tämä kumminkin on
Ok, tässähän se sitten meni just väärinpäin vaikka kuinka mietin että mitenköhän se on. Eli siis teen myötäotteella, kiitoksia korjauksesta. :DMyötäotteella peukalot ovat toisiaan kohti, vastaotteella pikkurillit.
Jos puhutaan kämmenten suunnista, niin voi mennä helposti sekaisin, kun esim. leukojen vedossa myötäotteella kämmenet on itsestään poispäin ja maastavedossa itseään kohti.
Ok, tässähän se sitten meni just väärinpäin vaikka kuinka mietin että mitenköhän se on. Eli siis teen myötäotteella, kiitoksia korjauksesta. :D
Mutta siis onko sekin huono? Voisi kyllä ristiotteella alkaa tekemään, jos se on parempi? Vähän vielä näköjään hakusessa nämä sanat
Edit: Ja kiitoksia vielä muillekin jotka ovat vaivautuneet
Onko pahasta jos etukyykyssä yläselkä pyöristyy?