byääää 136940
Mun mielikuvitus petti ja siis noinpäinhän se piti mennä että on ylhäällä raskaampi...
Etuhan siinä vs osatoistoon on se että opettaa kiihdyttämään noston aikana eikä alitajuisesti hellitä kaasua kun olevinaan on kevyttä ja sitten tyssääkin meno. Vaan aina mennään täysillä loppuun asti. Mutta se on sitten yksilökohtainen juttu mistä tykkää.
Kumeissa voi ilmaantua huonona puolena se että se voi olla kropalle raskaampi palautua kun kumit vetää miestä vasten, varsinkin kyykyssä ja penkissä. Penkissä saattaa myös olla ikävä kyynärpäille, olen sen itse kokenut. Keventävät kumit tai ketjut on sen puolesta parempia. Koko matkallahan sen kumin kuuluu olla jonkin verran kireällä, jos ne lepattaa tuulessa niin ei tule hyvä. Helposti kuitenkin saa vetoonkin kymmenien kilojen eron liikeradan päihin, WSBB:n ukot sitten pistää monta sataa kg pelkkää kumia ja kettinkiä.
Etuhan siinä vs osatoistoon on se että opettaa kiihdyttämään noston aikana eikä alitajuisesti hellitä kaasua kun olevinaan on kevyttä ja sitten tyssääkin meno. Vaan aina mennään täysillä loppuun asti. Mutta se on sitten yksilökohtainen juttu mistä tykkää.
Kumeissa voi ilmaantua huonona puolena se että se voi olla kropalle raskaampi palautua kun kumit vetää miestä vasten, varsinkin kyykyssä ja penkissä. Penkissä saattaa myös olla ikävä kyynärpäille, olen sen itse kokenut. Keventävät kumit tai ketjut on sen puolesta parempia. Koko matkallahan sen kumin kuuluu olla jonkin verran kireällä, jos ne lepattaa tuulessa niin ei tule hyvä. Helposti kuitenkin saa vetoonkin kymmenien kilojen eron liikeradan päihin, WSBB:n ukot sitten pistää monta sataa kg pelkkää kumia ja kettinkiä.