Otinpas pitkästä aikaa mavea selkätreenin päätteeksi ja tarkoituksena olis ainakin joksikin aikaa ottaa se mukaan ohjelmaan ihan bodausmielessä, pitkiin selkälihaksiin vähän massaa ja kestävyyttä lisää. En ole mavea oikein koskaan kunnolla treenannut, joskus juniorina opettelin tekniikan ja satunnaisesti vetelin. Viimeisen vuoden sisään olen tainnut kahdesti ottaa räkkivetoja. Nappasin videon tämänpäiväisestä 5x120kg sarjasta, arvostelkaas suoritusta niin osaan korjata ajoissa ennen kuin rikon paikkoja. Alla siis täyspitkä selkätreeni, ja koitin ainakin jättää muutaman toiston pankkiin (otin tuota ennen 12x80kg ja 8x100kg).
Omia huomioita/tuntemuksia:
-Aloitan toiston näköjään melko ylhäältä, pitäiskö persettä saada alemmas toiston alussa?
-Selkä näyttää videolla menevän hiukan mutkalle?
-Suoralla tangolla mulla tuntuu olevan nostovaiheessa polvet vittumaisesti edessä? Olisko trap-bar mulle luonnollisempi vaihtoehto, kun kerta mavettelen bodausmielessä?
Omia huomioita/tuntemuksia:
-Aloitan toiston näköjään melko ylhäältä, pitäiskö persettä saada alemmas toiston alussa?
-Selkä näyttää videolla menevän hiukan mutkalle?
-Suoralla tangolla mulla tuntuu olevan nostovaiheessa polvet vittumaisesti edessä? Olisko trap-bar mulle luonnollisempi vaihtoehto, kun kerta mavettelen bodausmielessä?