Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja lopeta tuo peiliin kurkkiminen! Et tee mitään pushdownia :D
Nyt meni ohi. Siis 40kg raja mihin? Ai kokonais määrään mitä tangossa voi olla niiden 5kg lisäks? Eikä me noit muuten käyttäis, mut nopeemmin voi vetää pudotukset halutessaa, ja saattaa olla isommat levyt käytössä ni pitää improvisoida. Ja luohan ne kans illuusion, et tangossa on jtn oikeesti painavaakin tietämättömiin silmiin ;D.
Mitä mieltä olette risti-otteesta? Toimiva kyllä, mutta itellä on oikean käden hauiksen jänteessä ollut vamma(tai on vieläkin), ja se tuppaa ärtymään monesta vastaottella tehdystä aktiviteetista(habakäännöt,vastaote leuat yms.) Alunperin sen vuoksi jätin kokonaan maven tekemättä aikoinaan(typerää liiottelua aikavarmaan tiedän). Grippihän tiedetysi toistaseks heikko mulla kun mavettelu niin alkutekijöissä, nii oon ristiotetta käyttänyt ajoittain fiiliksen mukaan. Aiemmin ei kipeytynyt, mut nyt viime kerral tunsin hieman tuttua kolotusta kyynärtaipeessa ja pelästyin minimaalisesti . Oha noita haboja pullahtanu sijoiltaan ihan henkilöiltä, joilla ihan terveetki nivelet, ni onks kukaa esim. vetäny alusta alkaen pelkäl myötäotteel ja onnistunu kehittään itelleen jumalattoman vahvan puristuvoiman mikä ei pienistä hetkahda? Mulla menee väkisin hieman killiin se veto ristiotteella.
Mitä mieltä olette risti-otteesta? Toimiva kyllä, mutta itellä on oikean käden hauiksen jänteessä ollut vamma(tai on vieläkin), ja se tuppaa ärtymään monesta vastaottella tehdystä aktiviteetista(habakäännöt,vastaote leuat yms.) Alunperin sen vuoksi jätin kokonaan maven tekemättä aikoinaan(typerää liiottelua aikavarmaan tiedän). Grippihän tiedetysi toistaseks heikko mulla kun mavettelu niin alkutekijöissä, nii oon ristiotetta käyttänyt ajoittain fiiliksen mukaan. Aiemmin ei kipeytynyt, mut nyt viime kerral tunsin hieman tuttua kolotusta kyynärtaipeessa ja pelästyin minimaalisesti . Oha noita haboja pullahtanu sijoiltaan ihan henkilöiltä, joilla ihan terveetki nivelet, ni onks kukaa esim. vetäny alusta alkaen pelkäl myötäotteel ja onnistunu kehittään itelleen jumalattoman vahvan puristuvoiman mikä ei pienistä hetkahda? Mulla menee väkisin hieman killiin se veto ristiotteella.
Pitäiskö hommata hyvä polvituki joka estää sivuttaisliikettä sekä yli-ojentumista? Ongelma vain vasemmassa polvessa
Myötäotteella oon ottanu 200kg, mutta tuosta ylöspäin tuntus joutuvan tekemään jo kunnollista treeniä. Jos et ole voimanostossa kisaamassa, sekä ristiote tuottaa ongelmia, niin vedä myötäotteella aina niin pitkälle kun pääset ja sitten otat remmit ote alkaa lipsua. Teet vaikka ylimääräistä grippitreeniä treeninloppuun.Mitä mieltä olette risti-otteesta? Toimiva kyllä, mutta itellä on oikean käden hauiksen jänteessä ollut vamma(tai on vieläkin), ja se tuppaa ärtymään monesta vastaottella tehdystä aktiviteetista(habakäännöt,vastaote leuat yms.) Alunperin sen vuoksi jätin kokonaan maven tekemättä aikoinaan(typerää liiottelua aikavarmaan tiedän). Grippihän tiedetysi toistaseks heikko mulla kun mavettelu niin alkutekijöissä, nii oon ristiotetta käyttänyt ajoittain fiiliksen mukaan. Aiemmin ei kipeytynyt, mut nyt viime kerral tunsin hieman tuttua kolotusta kyynärtaipeessa ja pelästyin minimaalisesti . Oha noita haboja pullahtanu sijoiltaan ihan henkilöiltä, joilla ihan terveetki nivelet, ni onks kukaa esim. vetäny alusta alkaen pelkäl myötäotteel ja onnistunu kehittään itelleen jumalattoman vahvan puristuvoiman mikä ei pienistä hetkahda? Mulla menee väkisin hieman killiin se veto ristiotteella.
Millä vahvistamaan polvea? Tuntuu että pääsee mavessa taittumaan sisällepäin vaikka muutan jalkaterän asentoa ja keskityn pitämään polven sivulla. Lisäksi rusto-ongelmaa polvessa jo muutenkin että rutisee aina. Ongelma luonnollisesti myös kyykätessä. Tosin pienempiä rautoja niin pysyy polvet kurissa.
Pitäiskö hommata hyvä polvituki joka estää sivuttaisliikettä sekä yli-ojentumista? Ongelma vain vasemmassa polvessa