Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvia ei pysty enää laittamaan ku vipit umpeutui ja en jaksa perustaa tiliä mihinkään kuvapalveluun yhden kuvan takia. Voi se olla 20 senttiäkin takakyykyssä, etaria mä enemmänkin teen. Ei mua ainakaan henkilökohtaisesti pieni buttwink kiinnosta, siinähän se liikkuvuus samalla kehittyy kun vain kyykkää.
Edit. Katsoin videon riveistä ja ei niissä kyllä selkä suorana yli 15 cm jää maasta. Sama tempauksessa (overhead squat).
Edit2. Tai no laittakaa joku sivu missä saa helposti ja nopeasti rekisteröidyttyä ni laitan tosta videosta pysäytyskuvan ni ei syytetä paskanpuhumisesta.
Tai sitten vaan laittamalla sen kuvan tähän vastauskenttään. Ei siihen mitään vippiä tarvita. Juurihan perusjäsen SamppaVaa laittoi tuossa yläpuolella kuvan.
Tai sitten vaan laittamalla sen kuvan tähän vastauskenttään. Ei siihen mitään vippiä tarvita. Juurihan perusjäsen SamppaVaa laittoi tuossa yläpuolella kuvan.
Takakyykystä ainaki oli puhe..
Shane? Jerkku? Analysoikaa nyt vähän kun kuvan pyysitte.
Analysoikaa nyt vähän kun kuvan pyysitte.
hyvän näköne kyykky, näyttää vasemman jalan ulkosyrjä irtoavan lattiast kylläkin. voipi olla että silmät harottaa ku kuvan laatu/varjostus vähä haittaa.
lisäks voi käsien/ranteiden liikkuvuutta parantaa että saa full gripin tai lähelle siitä tangosta
tosta puuttuu piste. lisää lämppäsarjoja alkutreeniin siis. semmonen 5-10min kevyttä fillaria eka. sit saman verran keppijumppaa. sit esim 2x8x70, 8x80, 6x100, 4x130, 2x150, 1x170, 3x3x180.
.
Välillä pidän jopa hook gripin kiinni kunnes olen noussut ylös, mutta ranteiden liikkuvuus myös hyvä pointti.