Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ristiote ja vetämällä.Paljos se vetotulos nyt on?
trnaja;2936755 begin_of_the_skype_highlighting**************2936755******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Nyt on sellanen juttu että kyykyssä ei tekniikka ala olla enään hallussa eli kuinka sen saa takaisin? Selkä menee mielestäni liikaa eteenpäin aina alhaalla.
Parhaat tavat saada selkä suorempaan ja pystynpään?
Itse olen nyt tehnyt mavea kuukauden ja ongelmana on se, että ote lipsuu suuremmilla painoilla. Pitäisikö tässä alkaa grippereillä puristusvoimaa parantamaan? Otteita kyllä vaihdan sarjojen välissä ja myös hanskoilla kokeiltu ettei hiki ole tiellä.
Itse olen nyt tehnyt mavea kuukauden ja ongelmana on se, että ote lipsuu suuremmilla painoilla. Pitäisikö tässä alkaa grippereillä puristusvoimaa parantamaan? Otteita kyllä vaihdan sarjojen välissä ja myös hanskoilla kokeiltu ettei hiki ole tiellä.
Staattisesta venytyksestä; kokeile itse, hyppää vauhditon pituus ja merkitse tulos, sitten venyttele pohkeet, taka- ja etureidet ja pakarat suht kovaa staattisesti ja hyppää uudelleen ja katso kuinka voimantuotto heikkenee silmissä.
No oletkos itse koittanut? ;) Minen mistään mitään tiedä, mutta tässä on linkki:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20145564
Jos se on netissä ja näyttää tieteelliseltä, senhän on pakko olla Totuus.