Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alaselkä aivan liikaa notkolla, noin ei edes voi päästä alas. Sun pitäis ensin oppia mikä on neutraali lanneranka. Kokeiles niin päin, että otat hapet, jännität pakarat niin, että lantio menee suoraan. Ja siitä lähdet alas taipumalla ensin lonkista(ei selästä!!) Ja polvia kunnolla ulos kun laskeudut alas niin ei tarvitse mennä linkkuun eikä tuoda polvia liikaa eteen. Tossa mun omia kyykkyjä, kato mitä lantio ja polvet tekee.
Jeppistä.
Kokeilin nyt tota tyyliä. Ehkä vähä paremmin sujui. Nyt vaa ku keskityin näihin asioihin niin polvet vispaa niinku tykkää. Jotenki tuntuu että en osaa ottaa paineita tonne keskikroppaan. Pitääkö täs ruveta tekeen jotain maljakyykkyä. Etukyykky ei toimi sitte ollenkaa. Alaselkä huutaa hoosiannaa heti.
Tämänkö takia kaikki perussalijarmot tekee vaan hauberia ja penaa? :D
Siinä videoo: Yrittelyä - YouTube
Älä muuta sano. Joillakin on ihmeellinen pakkomielle repiä kyykkytelineestä turvaraudat irti kun ne on varmaan niin homot tai jotain. Ei varmasti ole kenenkään kyykkäämisen tiellä. Penkissä vielä yleisempää ja jos ne on siinä niin ne on ihan pakko ottaa pois, koska nekin on jotain tyttöjen juttuja. Tosimies mieluummin kuolee penkissä käden katketessa kuin käyttää turvarautoja, prkl.Mä lähtisin kanssa siitä, että kyykyssä rajasarjoja yksin salilla ilman rackiä ei ole ihan tervepäistä hommaa. Pohjaan voi jäädä vaikka polven pettäessä alta ja sitten on jo pykälän vaikeampaa heitellä tankoa taakse.
Älä muuta sano. Joillakin on ihmeellinen pakkomielle repiä kyykkytelineestä turvaraudat irti kun ne on varmaan niin homot tai jotain. Ei varmasti ole kenenkään kyykkäämisen tiellä. Penkissä vielä yleisempää ja jos ne on siinä niin ne on ihan pakko ottaa pois, koska nekin on jotain tyttöjen juttuja. Tosimies mieluummin kuolee penkissä käden katketessa kuin käyttää turvarautoja, prkl.
Täytyy myöntää kuitenkin, että en mäkään ala kevyemmillä raudoilla turvarautoja penkkiin välttämättä laittamaan jos niitä ei siinä ole (vaikka varmaan kannattaisi) mutta en myöskään ota niitä pois jos ne siinä on. Kovissa ykkösissä ja kakkosissa ne on aina ja ne laitetaan jos ei muuten ole. Täytyisi kyllä opetella laittaan ne aina. Jotenkin vaan vituttaa kun 9 kertaa kymmenestä ne on otettu irti. Tietysti vielä enemmän vituttaa kun se muka niin kevyt 100 kiloa on kaulalla.Mun mielestä turvaraudat/varmistajat on ihan niinku vakio. Penkissä mulla on aina turvaraudat, ihan ensimmäisestä sarjasta lähtien. Kyykyssä myöskin aina on joku kattomassa. Ei sitä ikinä tiedä koska rinta repeää paloiksi tai polvi pettää.
Olen kyllä vähän sitä vastaan, että kyykkytekniikkaa opetellaan jollain kepillä tai tyhjällä tangolla, koska painoilla se tekniikka tuppaa sitten olemaan aivan erilainen. Toimii ehkä jos todella hyvä liikkuvuus tai joku hentoinen tyttönen, mutta vähänkään raskaammalla ukolla siinä tangossa pitää olla vähän rautaa, että se painopiste ja liikerata menee oikein. Ei ollut tossa samppavaan videossa mistään miehisestä egosta kiinni noi nostot eikä ollut liikaa rautaa, alkuasento on vaan huono ja alaslaskun tekniikka ei ole vielä hallussa. Mummopainot ei oo ratkaisu tekniikkaongelmaan.
Olen kyllä vähän sitä vastaan, että kyykkytekniikkaa opetellaan jollain kepillä tai tyhjällä tangolla, koska painoilla se tekniikka tuppaa sitten olemaan aivan erilainen. Toimii ehkä jos todella hyvä liikkuvuus tai joku hentoinen tyttönen, mutta vähänkään raskaammalla ukolla siinä tangossa pitää olla vähän rautaa, että se painopiste ja liikerata menee oikein. Ei ollut tossa samppavaan videossa mistään miehisestä egosta kiinni noi nostot eikä ollut liikaa rautaa, alkuasento on vaan huono ja alaslaskun tekniikka ei ole vielä hallussa. Mummopainot ei oo ratkaisu tekniikkaongelmaan.
Mä taas olisin sitä mieltä että ensin liikerata haltuun ilman painoa tai hyvin hyvin kevyillä painoilla.