Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on tästä menossa nyt kuudes viikko ja oon tykännyt todella paljon. Varsin leppoisa ohjelma...hyvässä iskussa alkaa olla, mutta missään vaiheessa ei oo sarjat tehnyt tiukkaa. Apuliikkeissä on mulla ollut vähän vaihtelua, mutta yleensä maanantaina yleensä hip thrustia ja perjantaina ghr:ää. Keskikroppaa 1-3 kertaa viikkoon.
Minkä verran muuten teet hip thrustia ja GHR:ää? Ite tein nyt viime viikolla maanantaina 2x8 jullea ja perjantaina 2x8 GHR:ää. Sarjamäärän vois nostaa ehkä kolmeen tai neljäänkin mun mielestä.
En usko että kyseessä on ainakaan enään liikkuvuus ongelma koska pääsen kyllä hyvään aloitusasentoon mutta alaselkä tykkää silti pyöristyä hieman irroituksen jälkeen suuremmissa painoissa. Puoli sumossa sain aika hyvin pakarat mukaan liikkeeseen ja uskonkin sen olevan avain minun ongelmaani. Pidän kyllä normi vedon mukana ohjelmassa koska tähän on mahdollisuus. (Vedän maasta 3-4krt viikossa.) Perse ampui ylös varmaan sen takia koska yritin vetää liian pystystä, puoli sumon pitäisi olla aika lähellä normi vedon aloitusasentoa kuitenkin?@myo: Minusta ei ole mitään pointtia vetää sumolla tai puolisumolla, jos ei liikkuvuus riitä, että pääset istumaan alas ja irrottamaan yläkroppa aika pystyssä. Nyt sulla perse ampuu heti ylös ja et saa minkäänlaista hyötyä tosta.
En usko että kyseessä on ainakaan enään liikkuvuus ongelma koska pääsen kyllä hyvään aloitusasentoon mutta alaselkä tykkää silti pyöristyä hieman irroituksen jälkeen suuremmissa painoissa. Puoli sumossa sain aika hyvin pakarat mukaan liikkeeseen ja uskonkin sen olevan avain minun ongelmaani. Pidän kyllä normi vedon mukana ohjelmassa koska tähän on mahdollisuus. (Vedän maasta 3-4krt viikossa.) Perse ampui ylös varmaan sen takia koska yritin vetää liian pystystä, puoli sumon pitäisi olla aika lähellä normi vedon aloitusasentoa kuitenkin?
Katos 0:16 kohta tosta sun videosta. Sun selkä on irroituksessa melkein vaakatasossa.
Kyllä kuitenkin yritti vetää aika pystyssä, vetäminen alkoi 0:15, mutta perse vain nousi ensin. Eikös pakaroiden heikkous voi olla syy tuohon?
Miksi sun mielestä pakaroiden heikkous? Tossa asennossa kun perse ampuu ylös niin se liikehän on lähinnä vain lonkan ojennus. Mitkä lihakset ojentaa lonkkaa? Mitkä lihakset jää vähemmälle, kun perse nousee eli polvet melkein suoristuu ennen irroitusta? Mietis nyt.
Tätä minäkin omalla kohdallani ihmettelin, mutta omalla kohdalla johtui pakaroista. Mavessa väheni tuo perseen ylös ampuminen kun opin aktivoimaan pakaroita paremmin. Ennen meni tuollaiseksi sjmv'ksi ja takareidet aivan jumiin, mutta kun aikani harjoittelin pakaroiden aktivoimista niin loppui tuo. Nykyään tuota ilmenee tosin etureisien heikkoudesta johtuen.
Itse teen myös maven sumona, koska se tuntuu paljon luonnollisemmalta asennolta minulle. Normaalissa mavessa selkä pyöristyy ala-asennossa huonon liikkuvuuden takia. Tulee kuitenkin itse tehtyä selkä hieman etukenossa, tuntuu jotenkin paremmalta kuin täysin pystyssä tehtynä. Tulisiko tuossa pyrkiä pysymään pystyasennossa, vai onko pienestä eteenpäin taipumisesta mitään haittaa?
Noi oli vähän niinkuin sarkastisia kysymyksiä. Jos perse ampuu ylös niin se rasitushan menee täysin pakaroille & takareisille, jotka lonkkaa ojentaa kimpassa. Jos sulla perseen vahvistuminen(sitä ilmeisesti tarkoitit?) auttoi tohon niin sehän vaan on ottanut enempi duunia irroituksessa. Ojentuuhan se lonkka sumolla joka tapauksessa oli tekniikka hyvä tai ei. Ei se silti poista sitä, että etureidet on varmasti heikoin alue. Voin olla toki väärässäkin, mutta noin se mun logiikalla menee. Kroppa haluu mennä siitä mistä aita on matalin.