Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia. Totta kait mulla on Bilteman kone. Pitääpä ottaa tuo venytys testiin. Viimeksi kun kipu oli päällä ja yritin kyykätä niin huomasin että lonkka aivan vinossa. Ei se minun mielestä silloin ole ollut kun kipuja ei ole.
Jos mulla jostain on kokemusta niin pikkuvaivoista. Mee fyssarille, noiden kanssa yksin arpoessa tuhraantuu helposti ihan turhaan monta kuukautta. Fyssarinkin kanssa liikkuvuuden palauttaminen on ihan tarpeeks vaikeeta ja hidasta. Tärinä, venyttely ja jumppa on monesti ne lääkkeet, mutta tarkemmin mitä ja missä suhteessa on sitten toinen juttu. Tehkää suunnitelma, sopikaa kontrolliaika ja säätäkää tarpeen mukaan.
lähinnä ekana katot, ettei se alaselän lordoosi muutu koskaan noston aikana. ota tää juttu ehdottoman vakavasti ja panosta laatuun. tulee hyvä ja teet 200 kilolla vielä sarjaa vedossa aikanaan.
alataljassa varmaan se alaselkä pyöristy ja jalat aika suorana? kurkottelet paljo eteen?
parhaat avut vedolle on erikorkuset pukit, jos ongelma on polven alla. lähtöön pientä koroketta, leijustoppeja, tempausmavee, etukyykkyä...
keskikropan treenin pitää olla mahdollisimman raskasta myös, eikä mitään himpsuttelua.