Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan maksimissaan pari senttiä nousi maasta. Juu kuoletuksella vedän sarjat. Mulla on ollut aina mavessa lähtö vaikea. Jotenkin sitä vaan kuvitteli, kun sumolla 3x170kg tuli ihan muutamalla treeenillä, että pian paukutetaan maksimit uusiksi.2x175 ei välttämättä tuo 1x185, jos heikko kohta on tosi kriittinen. nousiko yhtään? vedätkö kaikki sarjat selkeellä kuoletuksella tanko löysäksi?
peruskaudelle menisin, mutta kyllä tuosta 185 treenistä reilun viikon päästä kannattaa kokeilla vielä, kulkeeko paremmin. panosta sen ongelman poistoon jatkossa hyvin selkeesti. sumossa se on useimmiten se eka 10cm tai joskus jopa se vipa 10cm. harvemmin siinä välillä, kuten perinteisellä.
Tarkoitatko, että selän saa pidettyä suorana vai pystysuorassa? Joskus olen nähnyt sitä, että joku yrittää ns. norminedossa pitää selän aivan pystysuorassa ja sehän on melkein välityksillä kuin välityksillä mahdotonta. Pitää nimenomaan nostaa aivan syväkyykystä ylös ja eihän siitä mitään tule.Tuntuu että aloitus lähtee liian alhaalta ihan kyykystä että saa selän pidettyä suorana.
Tarkoitatko, että selän saa pidettyä suorana vai pystysuorassa? Joskus olen nähnyt sitä, että joku yrittää ns. norminedossa pitää selän aivan pystysuorassa ja sehän on melkein välityksillä kuin välityksillä mahdotonta. Pitää nimenomaan nostaa aivan syväkyykystä ylös ja eihän siitä mitään tule.
Ok kunhan varmistin. Jotain muuta siinä on sitten.Tarkoitin sellaista ehkä n. 45ast kulmaa selässä. Lähdössä reidet on lähes vaakatasossa lattiaan nähden.