Joo mulkkain asentoa ja nyt sai tuntumaa paremmin.
Jos jaksat vielä niin tuuppaan veto ja penkki videonkin. Noissa ei nyt hirveästi painoa ole, mutta saa varmaan jotain ajatusts tekniikalle?
Veto - YouTube
Penkki - YouTube
Entä mitäs ajatuksia tän hetkinen treenailu herättää. Tavotteena ois jotain pikkusia voimamies kisoja käydä nostelemassa taas ensikesänä. Ja keväällä aloittaa lajiharjoittelu...
Harjoitus 1 :
Kapeapenkki
Pystypunnerrus seisten tangolla
Hauiskääntö tangolla
Jumppaa / semi kevyesti hartioita (vaihtelen liikkeitä 3-4vk välein)sis.
-vipareita vaihdellen istuen, seisten, vuorotellen jne.
-takaolkapäille soutuja ja vipareita
-epäkkäitä
-kiertäjiä
Harjoitus 2 :
Veto korokkeella seisten, ei vyötä
Ylä/alataljaa
Istumaannousuja lisäpainoilla
Kylkitaivutuksia/kiertoja
Harjoitus 3 :
Aerobista (uinti/pyöräily/kuntofillari/sisäsoutu/kävely) 45-60min
Pohkeita
Staattisia pitoja eriasennoista vattoille
Selänojennuksia
Harjoitus 4 :
Takakyykky
Maastaveto
Vattoja ylätaljassa
Jalkojennostot maaten / riipusta
N.3-4vk kovempaa ja sit huili viikko jollon hierontaa ja kävin viimeksi osteopaatilla myös. Keveitä venyttelyjä tosiaan mukana on päivittäin jo ihan töidenkin takia..
Vedossa heikoin lenkki on ehdottomasti irroitus. No liikkeet ja nuohan ei kerro mitää itse treeneistä. Vetoa, kyykkyä ja penkkiä oon tehnyt oikeastaan sun ja saken juttuja miksaamalla. Punnerrustreenissä pystyynpunnerrus tietysti ykkösjuttuna tukkia ajatellen... Siinä oon pikku hiljaa nostanut sarja ja toisto määriä ja kiloja aika monotonisesti, mutta on noussut tähän asti hyvin.
Ajattelin, että lajitreenien aloitukseen saakka tekisin vaan tommosta perusvoima jumppaa. Pähkäilin, että on turhaa alkaa piikkailaan mitään ykkösiä, ehkä jotain kevyitä välikokeiluja.
Lajeissa heikoimmat lenkit oikeastaan :
Renkaat
Kivet
Säkit
Hyviä :
Punnerrukset
Krusifixi
Merimies
Keskitasoa :
Farmarit
Taakanvedot
Lastaukset
Kiitos vielä, kun jaksat näihin aina vastailla!