Ennen kuvaa ei nyt tähän hätään ole, tässä nykytilanne todella vapaamuotoisessa kuvassa (otin ihan muussa yhteydessä päähänpistona). Säälittävää pullistelua... ;) Eli laiha ruikku, kohta 48 v. Hyvin pieni keskonen, aina ollut alipainoinen (alle kolmikymppisenä 171 cm / 47 kg), siitä pikku hiljaa onneksi edes tähän 171 cm, 57kg. Vuosi sitten pari kk yritin aloittaa saleilua, mutta yliherkistyin parissa kuukaudessa kaikille proteiinijauheille, ylikuntoa, stressiä ym... Nyt omalla pihalla nostellut kevyesti ja pienissä pätkissä (15-30 min) painoja kuukauden pari. Yläkroppa taitaa olla edelleen paljon vahvempi kuin alakroppa, ehkä teini-iän uintiharrastuksen vuoksi. Jalat ovat aina olleet tikut, lihaksia ei nimeksikään. Kyykyssä en jaksa juuri mitään painoja jotenkin, sjmv on ihan kivaa, ja yläkropan treenaaminen on todella kivaa. Alaselkä heikko, sitä ja vatsaa treenaan myös.
Syksyllä voisi mennä salille, ehkä ottaisin jalkaprässin kyykyn sijaan, jos sillä saisi rakennettua perustaa jalkoihin kyykkyä varten? Haluaisin alkaa pikku hiljaa treenata nyt kovempaa/useammin, joten voisin vaihtaa 2-jakoiseen, kun tuntuu, ettei 1-jakoisesta ehdi kunnolla toipua, jos alkaa tehdä enemmän ja kovemmin. Stressiäkin juuri nyt on paljon.
Kaikki vinkit tarpeen, lihasta kun tuntuu reisiin olevan tosi vaikea saada, läskiä kyllä syntyy mahan alueelle helpostikin. Mulla on myös pitkät raajat, kädet varsinkin. Syön aamiaisen, kaksi lämmintä ruokaa, iltapalan ja välipaloja, eli mielestäni riittävästi. Lihaa olen lisännyt aika lailla (2-3 krt päivässä), koska muualta en käytännössä proteiinia saa (maitotuotteillekin olen yliherkkä).
Joo, ja ei saa sitt nauraa, vaikkei mulla lihaksia olekaan...

. Toinen jalka vielä jäi sopivasti toisen taakse täysin piiloon...