SUPERCARB 1kg -40%

Kuvia ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pat
  • Aloitettu Aloitettu
Melkosen hyvässä kuosissa on selkä vuoden treenin jälkeen :puntti: Mitä olet tehnyt ennen sitä liikunnan saralla? Itseä mietityttää että mikä tässä kusee kun en tosiaan saa tuollaisia tuloksia vuodessa.

Thänks. Siis mie olen aikasemmin ollu liikunnanvihaaja ihan täys sohvaperuna, satunnaisia kävelylenkkejä vaan sillointällöin. Eikä mua kyllä vieläkään kiinnosta lähteä juoksentelemaan tuonne pitkin teitä :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Thänks. Siis mie olen aikasemmin ollu liikunnanvihaaja ihan täys sohvaperuna, satunnaisia kävelylenkkejä vaan sillointällöin. Eikä mua kyllä vieläkään kiinnosta lähteä juoksentelemaan tuonne pitkin teitä :D
No sit sä oot kyl lahjakas :thumbs:

Tässä olisi mun kuvat tammikuu 2013 ja tammikuu 2014. Kuvilla on eroa 15 kiloa, kuntoilun ja oikeanlaisen syömisen aloitin toukokuussa 2013. Tehtävää on vielä, mutta olen oikealla tiellä.

Tammikuu 2013:

13077571.jpg

Tammikuu 2014:

13077572.jpg

Toukokuu 2014: paino on noussut kilon-pari tammikuusta, mutta enempää fläsää en näe. Lisäksi pohkeiden ja reisien - tosi hyvänä päivänä vatsankin - lihakset erottuvat jo vähän. Tai pohkeet mulla ei oo koskaan olleetpienet ja löysät, mutta vatsa ja reidet on uusia juttuja, joten oletan painon lisääntymisen olevan ainakin osin lihasta :) Harmittaa, kun en heti projektin alussa tajunnut ottaa kuvia samoissa asennoissa :( Näkisi eron vielä paremmin. Tosin nyt peilin edessä eron tajusi konkreettisesti, kun laittoi päälle bikinit, joita käytti viimeksi 15 kiloa sitten :) :)

Olisiko rasvaprosentista veikkauksia? Pituus 161 ja paino nyt 57-58.

toukokuu14.webp

Omasta pohkeestaan on muuten tosi vaikeaa ottaa kuvaa :D

pohje0514.webp

Selän kolmevuotinen kehitys. 2011 ei siellä juuri lihaa ollut. Paino on koko ajan pysynyt kutakuinkin samana (en hae massaa, en laihduta, haen vain voimaa suhteessa kehonpainoon), mutta kehonkoostumus vuosien varrella onneksi vähän muuttunut :D

2lbn80o.jpg

Mielettömia kuvia kaikilla, mutta Ariell...:hyper: i'm falling in love... ;)

Tuossa on jotain sellaista mitä itse tavoittelen... Vielä tosin on paljon matkaa. :) Kaunista.

Heh kiitti! Itsellä vaan sinnikkäästi meinaa toi alavatsan rasva pysyä kropassa kiinni, mutta kyllä sekin siitä sulaa. Toivottavasti :D Onneksi noista kuvista taas vähän jo tiivistytty.

Ehkä Namehisa veteli "turhat" flädät poies ja aloittaa nyt massakauden. Tuli vain mieleen, kun eilen lueskelin tota Hulkin massakauden juttua tuolta etusivulta ja se siinä mainitsi, että kannattaa ensiksi sulatella ylimääräset poies ja sitten alkaa kasvattelee massaa. Toivotaan näin!

Hienoja muutoksia keskustelun bejbet ovat saavuttaneet!

Heh kiitti! Itsellä vaan sinnikkäästi meinaa toi alavatsan rasva pysyä kropassa kiinni, mutta kyllä sekin siitä sulaa. Toivottavasti :D Onneksi noista kuvista taas vähän jo tiivistytty.

Oletko synnyttänyt? Vai laihduttanut paljon?

Kiitos :) 4 lasta löytyy ikäjakaumalla 1-17 v.

Mä ensin pudottelin puhtaasti vaan painoa alakarpilla puolisen vuotta ilman liikuntaa. Ja ilman liikuntaa siksi, että halusin jotain aseita painon kurissa pitämiseksi laihdutuksen jälkeen. Joulukuussa aloitin ensin kotitreenillä lihaskunnon kohottamisen ja nyt olen vajaa 3 kk salilla käynyt.

Mahakuvaa ei taida synnytyksen jälkeen olla, sattuneesta syystä en mieluusti kuvattavana ollut :D mutta sellainen röllykkä eikä lihaksista tietoakaan :) Aika laiska liikkuja muutenkin aina ollut, nyt iskenyt urheilukärpänen :)

Paino on muuten tässä uudessa kuvassa jo lähemmäs 55 kg kun se alimmillaan oli piirun yli 50. Mutta aika kuivahko ja jänteinen siinä vaiheessa olin :)

Kiitos :) 4 lasta löytyy ikäjakaumalla 1-17 v.

Mä ensin pudottelin puhtaasti vaan painoa alakarpilla puolisen vuotta ilman liikuntaa. Ja ilman liikuntaa siksi, että halusin jotain aseita painon kurissa pitämiseksi laihdutuksen jälkeen. Joulukuussa aloitin ensin kotitreenillä lihaskunnon kohottamisen ja nyt olen vajaa 3 kk salilla käynyt.

Mahakuvaa ei taida synnytyksen jälkeen olla, sattuneesta syystä en mieluusti kuvattavana ollut :D mutta sellainen röllykkä eikä lihaksista tietoakaan :) Aika laiska liikkuja muutenkin aina ollut, nyt iskenyt urheilukärpänen :)

Paino on muuten tässä uudessa kuvassa jo lähemmäs 55 kg kun se alimmillaan oli piirun yli 50. Mutta aika kuivahko ja jänteinen siinä vaiheessa olin :)

Sun täytyy olla joku geeni-ihme :D (Tietenkin yhdistettynä kovaan työhön.)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
^Mä mietin ihan samaa ! Suffeli näyttää tosi hyvältä, vaikka treeniä on noin vähän takana. t. endo- ja ektomorfin sekoitus ( mä lihon helposti, laihdun vaikeasti ja lihaksia on tuskaisen vaikea saada; puolen vuoden treenin jälkeen näytän edelleen laihalta läskiltä ja rasvat pysyvät sinnikkäästi siinä parissa kympissä tai mielellään vähän yli ).

Sun täytyy olla joku geeni-ihme :D (Tietenkin yhdistettynä kovaan työhön.)
No todellakin. Ellei sitten taustalla ole aiempaa liikuntaharrastusta? En voi tajuta, että joku on tuon näköinen tyhjästä aloitettuna 3 kk:n salirupeaman jälkeen.

Suositut

Back
Ylös Bottom