SUPERCARB 1kg -40%

Kuvia ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pat
  • Aloitettu Aloitettu
Tosi kauniin naisellinen kroppa sulla LeaveNoRetreat! Pehmeys jakautuu tasaisesti ja uudemmassa kuvassa olet tosi sopusuhtaisen näköinen.

Kiitos :) :haart:

Mä olen omissa silmissäni edelleen paksu, silmät ei ole tottuneet peilikuvaan. Nyt tarttee päästä eroon siitä ajatuksesta, että olen edelleen paksu, ja keskittyä kasaamaan lihaksia :) Syömishäiriöstä ei sentään oo pelkoa kun tiedän, että nykyinen "ylipaino" on vaan mun pään sisällä eikä se lähde laihduttamalla. Se "lähtee" vaan ajan kanssa kun tottuu ja jatkaa tällä tiellä. Lopettaa laihduttamisen, mutta jatkaa kuntoilua, se on oikea tie oman kuvan ja kropan hyväksymiseen.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Vau, mitä muutoksia teillä! :) Lisää kyllä motivaatiota entisestään! Itse olen muutama kuukausi sitten siirtynyt ryhmäliikuntatunneilta enemmän salin puolelle ja hurahtanut siihen aikalailla. Tavoitteena niinkuin monella muullakin hyvinvoiva kroppa ja mieli, sekä kaupan päälle tietty vähän (paljon) lisää voimaa ja kauniit lihakset!

Laitoin syyskuussa tänne kehityskuvaa edestäpäin. Lisätäänpäs siihen jatkeeksi vielä uudempi kuva. Ensimmäinen kuva on muistaakseni vuodelta 2011. Toinen on syksyltä 2013 ja kolmas helmikuulta 2014.
13046490704_c4603285f6_o.jpg

Sitten yläkroppaa takaapäin. Ensimmäinen kuva on helmikuulta 2013 ja toinen helmikuulta 2014. Tasan samanlaista vanhaa kuvaa en siis löytänyt, joten menköön nyt näillä.
13046494984_47c953f506_o.jpg

Julietallakin hyvä muutos, mutta Nadjasa se vasta paljon terveemmältä/elivoimaisemmalta nykyään näyttää kuin ennen!! on hieno kehitys!

Oho... oletpas namehisa tosi hoikka!! Mutta jäntevämmän/eloisamman/vahvemman oloinen eilisen kuvissa. :) Siitä vaan lisää lihasta niin vitsit miten upee!!

Mjaah. Jos sitä sitten itteensä vähän paljastelis.

Enska kuva otettu 5 minuuttia sitten ja toinen kuva vähän aikasemmin.

Laiheliinina painoa oli 48kg ja nyt näyttäis olevan 65kg.

Pituutta on 173cm.

Liitteet

• rantaleijona2014.webp
    rantaleijona2014.webp
    30,2 KB · Katsottu: 2 342
  • IMG_4899.webp
    IMG_4899.webp
    37,1 KB · Katsottu: 2 394
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Wau upeita immeisiä! Tsemppaa treenaamaan lisää!

Itestä kuvia täs 2012:
Kuva0638 - Aijaa.com
Kuva0639 - Aijaa.com

2013 lokakuu:
dskfkdj - Aijaa.com

Nyt eilen:
http://oi58.tinypic.com/29mm91d.jpg
http://oi57.tinypic.com/rhj3hf.jpg

Tällaista, toivon mukaan toi eilisen kuva ois pian beforee :)

Saanko kysyä mitä tavoittelet? Mun silmään sun vartalo oli rehellisesti paljon terveemmän ja paremman näköinen ensimmäisessä kuvassa. Nyt oot laihtunut huolestuttavan paljon.

Vau miten upeelta kaikki näyttää täällä! Harmittaa vähän, kun en itse lähtöuvia enkä juuri -mittojakaan ottanut, koska todella vihasin silloista ulkomuotoani :S
Mutta valokuvista sen muutoksen parhaiten näkee, oma silmä vaan sokaistuu peilikuvalle ja tuntuu, että sama pullukka sielä katsoo kuin ennenkin :<

Saanko kysyä mitä tavoittelet? Mun silmään sun vartalo oli rehellisesti paljon terveemmän ja paremman näköinen ensimmäisessä kuvassa. Nyt oot laihtunut huolestuttavan paljon.

Komppaan Meahia. Kyllä munkin mielestä näytät jo pelottavan laihalta. Et kyllä etäisestikään sporttiselta vaan enemmänkin hyvin nääntyneeltä. Ei millään pahalla siis, mutta jos suoraa palautetta on tarkoitus antaa niin toi 2012 näytti vielä terveeltä, mutta 2013 ja 2014 anorektiselta. 2013 on sellaista vuodeostastokamaa, mutta 2014 vain pelottavan laiha edelleen. Saattaa myös johtua kuvakulmasta että 2014 ei näytä enään yhtä karulta, mutta kumpikaan ei kyllä hyvältä... Näytät vähän samalta kun minä tossa mun omassa "rantaleijona" kuosissa.

Tsemppaa treenaamaan lisää!
---
Tällaista, toivon mukaan toi eilisen kuva ois pian beforee :)
Kuten namehisa itsekin sanoo, hän toivoo että kuva olisi pian "before"-kuva, eli kehitystä haetaan. Sanot, että muiden kuvat tsemppaa treenaamaan lisää, niin toivottavasti teet sen salinpuolella lihaksia tavoitellen (kun punttimimmi siis olet) ja siellä ei kehitystä tapahdu jos ruokavalio ei ole kunnossa eli lievät plussakalorit kulutukseen nähden tarvitaan. Olet luontaisesti hoikkarakenteinen ja varsin kapeavyötäröinen ja siihen kun saat lihaksia ja muotoa lisää niin näytät varmasti upealta ja sporttiselta. Syömätöntä hyvää ei ole, varsinkaan meissä sporttisissa sali-ihmisissä, joten toivottavasti ymmärrät sen merkityksen ja pistät ruokapuolenkin kuntoon :) Tsemppiä matkaan!

(Ps. Julietta ja Nadjasa tuossa yllä ovat oiva esimerkki miten laihasta on rakennettu sporttinen, ei varmasti ilman ravitsevaa ja energiapitoista ruokaa)

Mutta pakko myöntää että tähän osioon kun laittaa kuvan jossa vuonna 2012 näyttää terveeltä ja perään pari kuvaa joissa kuvista kurkistaa alipainoinen kuikelo, niin väistämättäkin tulee kyseenalaistettua kirjoittajan motiivit treenata. Ne nyt vaan vaikuttaa siltä että laihtuminen on ainoa motiivi ja niin tässä ,kuvien perusteella, on pelkästään käynytkin. Ymmärtäisin kuvasasrjan, jos ensimmäinen kuva olisi 2013 jossa sairas ihminen aloittaa treenaamaan ja 2014 on saanut jo vähän tulosta aikaan mutta nyt menee vähän yli mun hilseen :wtf:

Toki jos on käynyt niin, että vuonna 2012 on sairastuttu? 2013 oltu tosi huonossa kunnossa? Ja 2014 päästy jo vähän parempaan kuosiin, niin sitten: keep up the good work! Ala lappaan ruokaa kaksin käsin naamariin sit vaan ;)

Tässäpä yks ennen-jälkeen kuvapläjäys. Oikean puoleisessa painoa about se 95kg, vasemmalla n.75-80kg ja keskellä n. 61-62kg. Ja vikassa on salihullutusta vuosi takana, ja painoa vissiin 65-66kg.
31bbe7a2-1cae-4db0-bf04-0c4757281954_zps55935e76.webp
10153082_10202695396378931_5219520922876842956_n.webp

Suositut

Back
Ylös Bottom