Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin kiitän kuukuppia! Aivan mahtava keksintö! Suosittelen!
Miten niin tarpeeksi ylös? Riittää, kun kuppi on juuri ja juuri sisällä. Jos on vaikeuksia saada kuppi paikalleen, kannattaa koittaa taitella reuna eri tavalla. Kuukuppikunta.netistä löytyy paljon vinkkejä.Minäkin ostin tuollaisen, mutta en oikein osannut käyttää sitä kun se ei oikein mahtunut "sinne" tarpeeksi ylös
Satuuh sanoi:Minäkin kiitän kuukuppia! Aivan mahtava keksintö! Suosittelen!
Pitaako se kuppi pesta kun sen tyhjentaa ja kuinka usein se pitaa tyhjentaa? Siis kaytannon juttuja kyselen teilta jotka sita kayttaa. Miten esim tyopaikan WCssa sen peset siella kopissa?
Ja OBn tampooneista kaytantoa...niissahan ei oo sita asetinta, ni en oo koskaan kokeillu mut tuntuu jotenki likaselta alkaa sormet verissa sit tunkemaan tarpeeksi syvalle. Vai miten?
"If you think you are emancipated, then you might consider tasting your menstrual blood - if it makes you sick, you've a long way to go, baby." (Germaine Greer) :thumbs:
About samoin väliajoin kuin vaihtaisin tamponin. Olen joskus mökkiolosuhteissa tyhjentänyt kerran-pari kertaa päivässä enkä ole vielä kuollut.
Väitätkö, että penetraatio onnistuu kupin ollessa sisällä?Kuppi muuten myös tekee seksistä menkkojen aikaan kivempaa.
Väitätkö, että penetraatio onnistuu kupin ollessa sisällä?
Onko täällä kuppeja käyttävillä kenelläkään kokemusta ns. toispuoleisesta vuodosta? Eli tamppooni ei kastu kokonaan vaan vain toiselta puolelta ja valskaa? Estääkö kuppi tällaiset "toiselta laidalta ylitulot"?
Onko täällä ketään, joka ei ole kokeiluista huolimatta pitänyt kuppia hyvänä? Mietin, pitäisikö itsekin kokeilla..
Mulla on hieman ongelmia ollut, mutta se johtuu "rakenteesta". Eli mulla on kolmen nopean synnytyksen jälkeen laskeumaa hiukan, eikä kupille ole aina niin hirveästi tilaa... :jahas: Siis esim. yskää jos on, niin tuntuu, että kuppi pulpahtaa pois. Jaiks.Joka paikassa mainostetaan kuppia, varmaan jokaisen yleisen naistenvessan seinässä olen nähnyt jotain "käyttäkää kuppia"-kirjoituksia :D . Onko täällä ketään, joka ei ole kokeiluista huolimatta pitänyt kuppia hyvänä? Mietin, pitäisikö itsekin kokeilla..