Pakko tulla kommentoimaan, kun en ole tätäkään keskustelua aiemmin huomannut. Onpa muuten käsittämättömän ahdasmielistä porukkaa täällä (tuolla ketjun alussa nuo kirjoitukset). Luin niitä näin
Ja minkälaisia "miehiä" naiset nurkissaan kattelee?! Jos on sillä kypsyysasteella menossa, että naisen kuukautiset saa aikaan minkään asteisia :urjo: -reaktioita, niin jopas on! Ollaanhan me naiset tosi saastaisia ja inhottavia kuukautistemme kanssa ja tarkoin on katsottava, että niistä ei puhuta, eikä varsinkaan laiteta miestä hommaamaan niitä hävettäviä rättejä kaupasta tai mitään :lol2:
Tähän sanoisin vanhoilla kotikonnuillani asuvien lestadiolaisten tapaan: "ei hyväää päivää!!"
Tasa-arvon nimissä pitää muistaa yökätä joka kerta kun puhutaan miehen eritteistä (sperma). Ja minähän en sellaseen koske, enkä halua nähdä. Ja kortsun voi käydä sitten asentamassa pimeässä vessassa ja ostaa ällöttävät välineensä itse.
V***u mitä muinaisihmisiä. ARGH. Voi meidän pientä petteriä, kun sen mieli voi järkkyä, jos se kuulee kuukautisista. Uh. :urjo: <--petterille ja muinaisihmisille. Että pitää joidenkin vielä 2000 luvullakin hävetä tällasia asioita. Tekis mieli kolautella vähän päätä seinään tuollasilta tyypeiltä. Mua ihan totta ällöttää tuollaset valkoisissa alushousuissaan köpöttelevät siveelliset ihmiset, jotka tekevät tavallisistakin asioista likaisia.
Itse en käytä kuppia, mutta paljon olen juttua kuullut. Kokeilisin, jos saisin aikaiseksi. Ehkä joskus.
Toivottavasti kukaan ei tästä provosoidu, koska multa tulee käsittämättömän kirosanakylläistä tekstiä, jos joudun lukemaan vielä yhdenkin muumion häpeää omaa kehoaan kohtaan. Nyt meen pois -->
(kasvakaa ihmiset aikuisiksi)