Kun olit nuori..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjj84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Rautamäärät

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen et millaisii rautamääriä sedät nosteli (natuna) kun olitte siin 17-19vee..

Ihan vertauksen vuoksi mulla menee täl hetkel penkis 1x105kg, kyykys n. 1x115kg, ranskalaises punnerrukses n. 6x45kg, hauis tangolla 7x45kg, ylätaljas taakse lähtee 6x90kg ja maastavetoo en oo koskaan kokeillu kovil painoil.. 5x115kg. Niin ja ikää mul on kuukaus vajaa 18. Ja reeniä on 1,5 vuotta takana..:cool:
Niin, ja painoa on 80kg, rasvat n.16.

Viimeksi muokattu:
Otin 15-vuotiaana 133 penkistä ja kyykkäsin 175 syvästä, vedin maasta 190 kg. En käyttänyt siteitä enkä trikoita (etenkään). Vatsoja tein noin 150-200 sit-upia/päivä yhteen putkeen, eli noin 1000-1400/vko. Hauista pystyin tekemään sarjaa noin 50:llä kilolla jne. Aloitin treenin just ennen kuin täytin 15-vuotta. Ja tietenkin natuna. Teini-iässä toi oma testo/kasvutuotanto oli aika hurjaa ainakin mulla =)

Originally posted by HULK
Otin 15-vuotiaana 133 penkistä ja kyykkäsin 175 syvästä, vedin maasta 190 kg. En käyttänyt siteitä enkä trikoita (etenkään). Vatsoja tein noin 150-200 sit-upia/päivä yhteen putkeen, eli noin 1000-1400/vko. Hauista pystyin tekemään sarjaa noin 50:llä kilolla jne. Aloitin treenin just ennen kuin täytin 15-vuotta. Ja tietenkin natuna. Teini-iässä toi oma testo/kasvutuotanto oli aika hurjaa ainakin mulla =)

Helvetillisiä rautoja.. Paljoko painoit ? Noillahan olis päässyt kisoissa kivasti ykkössijoille ??! Ainaki alle 17 v sarjoissa.

Jos toi nyt on totta, niin aikas hurjia tuloksia oot tehny...

hola,

punteilla treenaamisen aloitin tuossa n.16 vuotiaana, eli 12 vuotta sitten. Max tulokset n. vuoden treenin jälkeen oli jotaa luokkaa pp 90, mv 120, jk 110..
Pituutta samat 174 ku nyt ja painoa 60-65kg (nyt 80).

Hurjaahan tuo kehitys oli silloin pentuna..aloittaessani treenaamisen painoa oli hulpeat 50kg! Eli supernatku.

Totta ovat! Vieläkin on koulun ennätys kaikissa liikkeissä, kisoissa en ollut ikinä. Painoa oli tuolloin noin. 85 kiloa.

Ja mitä kisoihin tulee, niin katselin silloin tuloksia teinien pohjoismaiden mestaruuskisoista, jotka olisin voittanut aika raa´an selvästi nekin =)

Hola,

kyllähän nuo Hulkin *keleenmoiset tulokset ovat mahdollisia. Esim (ärsyttävän!) lahjakas pikkuveljeni veteli 14 vuotiaana kauhutuloksia penkistä (110) ja kyykystä (135) ja painoa nappulalla oli jotaa max. 57kg...hmm.
Punttitreeniä takana ei-juuri-mitään, mutta muuta urheilua monta vuotta..
Vi*utti.

Mun reeni ei oo kylläkään voimapuoleista, ikää 19 v, reeniä kohta takana 3 v.. Penkki 127,5 (n. vuos sitten), kyykky 2 x 150 (samoin n. 1 v sitten) ja veto 4 x 180 (kivasti yli vuos). Alussa tuli penkkiä tehtyä ihan kivasti ja 78 kilosena se oli 100 kg 8-9 kk reenin jälkeen..

Eipä tarvi

meikäläisen tuloksilla kehua (vieläkään).
Ollessani 17-v ja takana treeniä n.vuosi, penkkipunnerrus 110.
kyykky 5x140 ja maastaveto 10x200.
Oma paino oli sillloin n.80 kg ja pituus 182.cm

:cool:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja mitä kisoihin tulee, niin katselin silloin tuloksia teinien pohjoismaiden mestaruuskisoista, jotka olisin voittanut aika raa´an selvästi nekin =)

Niinpä varmaan OLISIT! Tuloksien tekeminen harjoituksissa ja kisoissa on kaksi eri asiaa. Ja voimanostossa ero on vielä monia lajeja suurempi. :mad:

Kai nyt perkele pitää ottaa huomioon, että nostin ilman trikoita ja melkein 100 kiloa yhteistuloksessa enemmän ku sen pm-kisan voittaja!! Ihme kommentteja!

Eikä ne harjotusnostot varmaan ollut mitään efe/pikatesto hurmiossa tehtyjä, vaan nuoren pojan normaalikokeiluja. Eli, tulostaso ei ollut kova hetkellisesti, vain max-treenissä. Ja sen vielä voin todeta, että kilpailuissa olen aina parhaimmillani :mad:

Ite sain 45 kg kun aloitin reenaamisen, perkeles kun olisin ollut noin vahva kuin HULK, olisin nyt reilusti yli 300kg punnertaja.
Uskoisin ettei joku 15v kloppi edes kunnolla tiedä mikä on penkki, saati sitten nosta mistään kotoisin olevalla tekniikalla.

Mitäs HULK otat tällä hetkellä ja mikä on ikä.

tuloksia..

Itse nostin 16 vuotiaana voimanostokisoissa hyväksyttyinä nostoina: kyykky 172,5kg penkki 140kg maastaveto 195?. sarjaan pojat alle17v -90kg.Salilla tietenkin enemmän.

Ei taida toi Hulk olla nykyäänkään mikään "pikkupoika" jos tommosia rautoja on 15 v nostellu. Lahjakas oot, ei voi muuta sanoa. Kateeksi käy.

voin paljastaa HULK sta sen verran että se on tällä hetkellä 810 kilon kunnossa ilman varusteita. jätkä on 21 vuotias ja satakilonen. (älä kerro kellekään)

Luonnollisesti HULK on sitten tulevana lauantaina nostamassa Finnishpowerin kisoissa?
Ja mörssäri, sun jos jonkun pitäis tietää ettei salituloksilla, oli ne sitten tehty kisatyylillä tai ei, ole mitään tekemistä todellisten tulosten kanssa.
Ei ne raudat henkseleitä paukutellen nouse, vaikka moni niin luulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom