Kun olit nuori..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjj84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
LOL, hyvä että jengi nyt huomas mihin suuntaan tää threadi oli menossa.
Eka laitto että nostin 17-vuotiaana 60, seuraava 16v 70, ja seuraava 15-vuotiaana jo 100, ja kolmas 16-vuotiaana 150...

Jos tää olis jatkunu vielä pitkään, niin joku olis varmaan rikkonu 12-vuotiaana Mentulan 285kg penkkituloksenkin

Kovimmat jätkät ei pidä meteliä itsestään.. treenailee vaan omaksi huvikseen. Näitä kavereita on kellarit pullollaan... :lol1:

nono pojat
huomenna lauantaina kaikki oikeesti vahvat miehet kokoontuu Nääshallille kisaamaan, toivottavasti nähdään siellä Mtmm:lol1:

oliko kusti ennakkosuosikki?
luulen et huomenna tulee vähintään yhtä kova voittotulos vaikka kusti ei olekaan mukana:kippis1:
oon valmistautu kerrankin kunnolla; tiistaina ensimmäinen max-penkki tänä kesänä ja perään torstaina toinen merkkipenkkitreeni!! LOL
perkuleen kuulakausi pilaa valmistautumisen tärkeisiin kisoihin LOLLO!!

mut ei noiden kisojen taso ainakaan laske vaikkei kusti olekaan kehissä. Varmaan pari 800 miestä löytyy edelleen mikä on tietty hieno homma!! penkissä ei kuulemma ole mikään hirvittävä taso, mut saa nähdä, kun ei itekään ihan 270 kunnossa ole:D

Originally posted by mörssäri
suku näyttäs olevan luonnonvahvaa jässikkää:D
esim. isäpappa nostaa penkiltä 170 ja treenaa tyyliin 3 krt. kuussa!! Samoin sedät on 130 kilosia jässiköitä eikä niiden kans vääntään ihan äkkiä lähtis:kippis1:

Mitä ihmeen kromosomihäiriöistä porukkaa olette? :lol2:

PS. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by JJJ

Mitä ihmeen kromosomihäiriöistä porukkaa olette? :lol2:

PS. ;)

sano muuta!:D
on muuten hauskaa varmistella isäpappendaalia kun se muutaman olusen jälkeen survoo kauheita romuja penkiltä millä-vaan-ikinä-rauta-liikkuu-tekniikalla!!:kippis1: :D
kerran teininä tein rinnalleveto ja yks sedistä tuli paikalle valehtelematta vähintään 1,5 litraa Pöytävinaa nauttineena. Mulla oli 115 tangossa ja kun se oli vähän aikaa katellu sitä touhua se halus koittaa kans..aattelin et voi vittu, ei tollasta romua voi saada jos ei ikinä oo treenannu. Kyl se sen rinnalle otti, ei tosin vetämällä vaan vääntämällä pelkillä käsillä:D kehu vaan et alkakaa pojat treenaan ja mua nauratti ja vitutti samalla kuinka voin olla niin heikko.

Oltiin joskus treenattu kaverin kans muutamia vuosia ja oltiin omasta mielestämme niin saatanan jeesuksellisen vahvoja jässiköitä. tehtiin penkkiä, penkkiä, penkkiä ja hauista..ehkä joskus kyykkyä. Sama setä tuli mökilleen ottaan kesällä sahtia ja muuta hauskaa ja oli taas kohtuullisessa maistissa kun mentiin kaverin kans uhoon 100 varmoina et voitetaan se kädenväännössä. ei voitettu ei. eikä varmaan voitettais vieläkään!:D :D

kiitos Mtmm:D
tulee aina niin lämmin olo sisälle kun kuulee kehuja.
en varmana saa nukuttua kun odotan et huomenna pääsee opettaan ylläpidon kaverille penkin saloja:D
älä perkele yllytä tai alan pian treenaan;)

:D
olis se 225 saanu tulla perkules.
nooh- nyt on mukava alkaa tekeen maksimireeniä kohti Joulukuun Power Housen RAW-kisoja.
Oli se 300 kyykky ihan hyvä satakiloselle klopille:D Tosin odotin 310 mikä pitäs olla dagens kondis.
Mtmm: miten niin ens vuonna vasta:lol2:

Mun muistoissa vuosien karttuessa nuoruuden hiihtovauhti paranee ja alussa nostetut raudat kasvaa.Tähän kun pistää vielä summittaisen nettilisän ~10 %,niin nopean ynnäyksen jälkeen ei tainnut kisiksessä rauta riittää teinipojalle 80-luvun alussa.

Originally posted by mörssäri
:D
olis se 225 saanu tulla perkules.
nooh- nyt on mukava alkaa tekeen maksimireeniä kohti Joulukuun Power Housen RAW-kisoja.
Oli se 300 kyykky ihan hyvä satakiloselle klopille:D

:kippis1: koville raudoille ,hyvä jätkät!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom