Kun olit nuori..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjj84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Mtmm
Luonnollisesti HULK on sitten tulevana lauantaina nostamassa Finnishpowerin kisoissa?
Ja mörssäri, sun jos jonkun pitäis tietää ettei salituloksilla, oli ne sitten tehty kisatyylillä tai ei, ole mitään tekemistä todellisten tulosten kanssa.
Ei ne raudat henkseleitä paukutellen nouse, vaikka moni niin luulee.

nyt täytyy kyllä ihmetellä taasen. Kuka tässä puheissa nostamisesta on puhunut? ja tietty HULK on nostamassa FP:n kisoissa, kun meilläpäin ei pelkästään uhota vaan tehdään kans. Ja tiedän senverran että jos kaveri tekee salilla ilman "kisafiilistä" jonkun raudan, tekee se todennäkösesti saman raudan myös kisassa, varsinkin kun omaa "kovan pään".
Muuten: FP:n kisoihin ovat varmasti tervetulleita myös muut kovat nostajat!!
Eikä tässä mistään uhoamisesta taaskaan ole kyse, itse kysyit kaverin kondista ja mä kerkesin vastaamaan. Ei siis lesoilua tällä(kään) kertaa.

joo-monien jätkien salituloksiin tulee välillä "hyvänmiehenlisää" =)
jotkut valehtelee tuloksensa mut kisoissa sen näkee sitten mikä kondis on. mut on sellasiakin joiden pää ei ilmeisesti kestä kisaa eli oikeesti "alisuorittavat" kisoissa harjoituksiin nähden. Onhan se totta et kisa on kisa ja salitulokset on vaan suuntaa antavat siinä vaiheessa. toivottavaa tietenkin olis et kisatilanne antais lisäpotkua ja enkat tulis just kisoissa niinku sulla Mtmm.

Originally posted by Mtmm
Ite sain 45 kg kun aloitin reenaamisen, perkeles kun olisin ollut noin vahva kuin HULK, olisin nyt reilusti yli 300kg punnertaja.
Uskoisin ettei joku 15v kloppi edes kunnolla tiedä mikä on penkki, saati sitten nosta mistään kotoisin olevalla tekniikalla.

Mitäs HULK otat tällä hetkellä ja mikä on ikä.
satun olemaan juuri 15 vuotta täyttänyt, paino on 74. treeniä takana vuosi, penkki on 90 (5x80). aloitin lisäravinteiden käytön tässä vasta (eka pussi viking poweria puolillaan). tiedän myös mikä on kyykky (vaikka olenkin siinä paska 110kg) ja maastaveto (3x160)

Mä olin treenien alkuaikoina myös vähän plösö enkä harrastanut mitään liikuntaa ja voimat olivat nollassa, ekassa treenissä sain 2x30kg ylös penkistä. Treenasinkin alussa tiukkoja sarjoja pelkällä tangolla.

Mulla on muutenkin tollanen ihme juttu eli kokoa tulee helposti(?) (siis lihasta+läskiä) mutta voimat kasvavat todella hitaasti suhteessa kokoon. Toisaalta koon olen aina priorisoinut voimien edelle, mutta silti. Voimaa tulee itselleni sivutuotteena todella huonosti.

Mä aloin käymään salilla melkein heti kun täytin 15v.

Sillon nostin 45kg penasta :cool: nyt nosta pari kiloa enemmän

Sain lukio aikoina penkistä 125kg. silloin tein jotain ihme kyykkyä penkin päältä(vajaa liikerata) 170kglla jonkun lyhyen sarjan. Vetoa en tehnyt junnuna ja muita tuloksia en muista. Nämä siis natuna. Paino oli jotain päälle 90kg(aika läskissä kunnossa :lol2: )

Joskus about 17v otin penkistä 125kg ja kyykkäsin 160kg, painoa oli 77kg. Silloista treenaamista häiritsi hieman kädenvääntö treeni... mutta pohjalaisella pikkusalilla mä olin aika kova jätkä noilla tuloksilla :hmmm:

Paljo nuorena kovien tuloksien tehneitä täällä :) Ei mitään turhaa sakkia tää Pakkotoiston väki. No 810:stä tiedä sitten, mutta 800 on mahdollista kisoissa. Tamperelaiset RAW-kisoja kattoon vaan Nääshallille lauantaina klo. 12.00!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by HULK
Paljo nuorena kovien tuloksien tehneitä täällä :)

Itsestäni tiedän ainakin sen, että nuorempana tuo tekniikka oli aika ruma ja penkissäkin perse oli KOHTUULLISEN korkealla.. jos olisin kisoihin mennyt, niin kyllä olisi ego kärsinyt.. varmasti tulokset olisivat olleet 10-15kg huonommat.

Oiskohan tämä hulk mössärin pikku veli??

muistellaas hieman. 14 vuotiaana aloittaessa painoa oli 65 ja penkki saman verran. 15v nousi penkissä sitten 100 kg (ylä-asteen 100kg-kerhossa oli 4 tai 5 jäbää:)) . 18-19 vuotiaana oli paino jo 90 ja penkki jotain luokkaa 3-4x120 ja sen muistan että kisattiin kerran toistoissa : penkissä oli painoa 50kg ja toistoja tuli 70 :) maasta vedin noihin aikoihin ekaa kertaa 200kg .
Tulipahan kokeiltua painon nostoakin, 1kk harjoittelulla raakatempaus 72,5 ja työntö 110kg .muita tuloksia en muista kirveelläkään...........

15 vuotiaana,melkein tasan 9vuotta sitten alkoi tämä "hyvä" harrastus.Pituutta 177.5cm ja painoa huimat 53kg.Penkistä irtosi 40 kg.Vuoden treenaamisella penkki nousi n.90kg ja 18 vuotiaana tuli 125kg n.70 kg painoisena.Nyte on pituutta 178 ja painoa siinä 85 kg penkki 140kg hujakoilla,ei muuten porukka usko,että painan noin vähän en tiedä onko syynä sitten kevyet luut:) .Nollasta,kun on aloittanut ja yli kolmekymmentä kiloa on tullut lisää(natuna) on kiva katsoa noita "ennen" kuvia,kylkiluut näkyy "rinlihaksista" läpi,hyi saatana.

hmm... olen nyt 17v. penkki on tällähetkellä noin 140 .maastavedosta tällähetkellä ei tietoakaan paitsi 170 kiloa vedin tuossa 7 kuukautta sitten ennen kuin alaselkä meni rikki.
ja 140 kyykystä samoihin aikoihin. varusteita en ole pahemmin käyttänyt.
pituutta 184 ja painoa 110 kiloa

caramba!!!

Originally posted by HULK
Kai nyt perkele pitää ottaa huomioon, että nostin ilman trikoita ja melkein 100 kiloa yhteistuloksessa enemmän ku sen pm-kisan voittaja!! Ihme kommentteja!

Joo sorry vaan "pieni" skeptisyys noita tuloksia kohtaan, mutta ottaen huomioon että ollaan netin keskustelu palstalla niin eikös se ole ihan sallittua? Ihmetyttää vaan että joku ei viitsi käydä voittamassa pm-kisoja. Mä ainakin menisin mielelläni. :D Se varmaan johtuu siitä että oman urheilu-urani voitot on vähissä, mutta noin lahjakkaalla kaverilla kuin sinä on varmasti varaa jättää muuta voitto väliin.

Noissa tuloksissa kun ei tosiaan ole mitään häpeilemistä niin voit varmaan kertoa kuka olet tai vähän kilpailu historiaa.

No joo. Siis satuin näkemään tulokset erään salin seinällä, eli en edes tiennyt, että jotkut kisat olisivat edes olleet =) Urheilu-urallani olen harrastanut kaikenlaista, yleisurheilusta lähtien. Nykyään voimannosto on ainoa laji jota harrastan.

PS. Eikös noi nimimerkit ole sitä varten, että keskustelua vois käydä nimettömänä :p. Ja niitä, jotka tuntevat minut, pyytäisin olemaan kertomatta oikeaa henkilöllisyyttäni :rolleyes:

Joo-anonyymiys pidetään.
Sehän näiden palstojen suola juuri on, että jokainen voi tehdä ittensä naurunalaiseksi tekemättä itseään naurunalaiseksi:D
ei vaan..eiköhän :kippis1:

17-vuotiaana oli penkki 140kg ,siis kisanosto. Kyykkyä ja vetoa tulee tehtyä niin vähän ja pidempiä sarjoja ettei tuloksista ole tietoakaan..Paino oli 80kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom