Kun olit nuori..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjj84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
7.5.2000 Punnersin 100kg penkistä :D Sillon ikää kuukauden päälle 16. Kyllä sei respectiä yläasteella kun pekkas 100+ kg :lol1:

jossi jossi:D
kisailin RAW-penkissä 16 vuotiaana ja otin 150kg.
En osallistunut SM-kisoihin mut samana vuonna SM:uus otettiin 150kg:lla ja täysin samoilla pisteillä kun meitsi oli RAW-kisassa tehny, tosin tällä voittajalla oli tietty p-paita mukana kuvioissa.
ollaan me niin kovia:lol2:

Originally posted by mörssäri

Ollaan mitä ollaan, mutta MILLÄ helvetin keinolla olet noin nuorena vetänyt tuollaiset romut, kun muistaa itsensä joskus jannuna (16-v) olin varmaan 60-70kg ja pena 100kg. Jos roina on astunut kuvaan jo 15-v niin jihuu!!! Tietystikään en syyllistä, mutta ihmettelen, kun itse olin aivan ¨kakara¨. Toisilla on tietysti enemmän lahjojakin!

Täällä on kieltämättä lahjakasta jengiä.
Mä sain ekan penkin 13-14 vuotiaana ja sillon meni se mukana tullut 45 kiloa.
Tavotteena oli sillon joskus nostaa 60kg.
Harmi kun en siihen aikaan 14v sitten merkkaillut tuloksia, paitsi mä mittasin (lihakset) itteni oliks se kuukausittain.
Se mittaus johtu siitä kun weiderin menetelmä-nimisessä kirjassa niin sanottiin.
Mä nostelin sen mukaan sillon.

Mä oon kanssa sitä mieltä, että jos tuloksia vertailee ihan tosissaan niin niitten pitää olla kisatuloksia mutta hauska tätä näinkin on seurata ;)

jossi jossi:D
En osallistunut SM-kisoihin mut samana vuonna SM:uus otettiin 150kg:lla ja täysin samoilla pisteillä kun meitsi oli RAW-kisassa tehny, tosin tällä voittajalla oli tietty p-paita mukana kuvioissa.

Kauheet raudat 16 vuotiaalle :eek: Tais olla kova kaari???

Originally posted by Wanger

Ollaan mitä ollaan, mutta MILLÄ helvetin keinolla olet noin nuorena vetänyt tuollaiset romut, kun muistaa itsensä joskus jannuna (16-v) olin varmaan 60-70kg ja pena 100kg. Jos roina on astunut kuvaan jo 15-v niin jihuu!!! Tietystikään en syyllistä, mutta ihmettelen, kun itse olin aivan ¨kakara¨. Toisilla on tietysti enemmän lahjojakin!

Eiköhän se ole genetiikkaa ja oikeanlaista treeniä. Minä nostin penkiltä ehkä 80 kiloa 16-vuotiaana ja n. 70 kiloisena. Sen sijaan kestävyysjuoksussa tai hiihdossa olisin varmasti piessyt mörssärin mennentullen :D

suku näyttäs olevan luonnonvahvaa jässikkää:D
esim. isäpappa nostaa penkiltä 170 ja treenaa tyyliin 3 krt. kuussa!! Samoin sedät on 130 kilosia jässiköitä eikä niiden kans vääntään ihan äkkiä lähtis:kippis1:

suku näyttäs olevan luonnonvahvaa jässikkää:D
esim. isäpappa nostaa penkiltä 170 ja treenaa tyyliin 3 krt. kuussa!! Samoin sedät on 130 kilosia jässiköitä eikä niiden kans vääntään ihan äkkiä lähtis:kippis1:

Just. Minä en ole kuullut kenenkään suvussani nostaneen juuri 70 kiloa enempää penasta, heikoimmilla hyvä jos perse penkistä nousee, että :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alkaa vähän ihmetyttään kun vähän jokainen on täällä sanomansa mukaan nostanu 13-16-vuotiaana vähintään sata kiloo penkistä. Mahdollista se on mutta suhtaudun siihen aika skeptisesti. Meistä jokainen on nähny 13-16-vuotiaita yläastejannuja punttisalilla. Ja kuinka ne treenaa? Suurin osa treenaa päin vittua.

Muistan itteni yläasteiässä. Painoo oli vajaa seitkytä kiloo eikä penkistä tosiaan noussu sataa. Kaheksannella luokalla kun alotin, niin penkistä nousi sen viiskymmentä.

Ite alotin treenit yhden tutun kanssa, jolla oli jo toistakymmentä vuotta kokemusta kehonrakennuksesta. Se teki mulle treeniohjelman ja sen mukaan mentiin. En lähteny repimään rautoja, vaan tein maltillisesti toista vuotta siihen alle pelkkää peruskuntoo, pitkiä sarjoja, että sitten myöhemmin voi nostella kovempia rautoja. Täytyyhän taloonkin tehdä kunnon perustukset ettei se ekalla myrskyllä lähe lentoon.
En missään vaiheessa lähteny nostelemaankaan ykkösiä penkistä. Kerran taisin vähän alottamiseni jälkeen kokeilla 60kiloo, mikä ei sillon noussu...:D (tosin ton tyylisellä treenillä millä alotin, ei tietysti penkki kovin korkeelle nousekkaan se on totta...)

En tosin sano että noi penkkitulokset olis mahdottomia, mutta onko nyt sitten niin että suurin osa on junnuna treenannu pääasiallisesti penkkiä (niinkun salirotat kake ja pentti, vai mitkä ne oli) ja yrittäny vaan saada sitä tulosta nousemaan?

rintahauispelleinä varmaan suuriin osa treeninsä aloittaa, onhan penkki jostain käsittämättömästä syystä aina ollut pikku-kloppien (ja isompienkin) piireissä "miehen mitta":D Mä alottelin kakarana kans sillain et lähinnä penkkiä joka päivä vähintään yks treeni ja jalkoja kerran silloin tällöin + juokseminen ja pomppiminen:p

Mä nostin kahdeksannella luokalla liikuntatunnilla penkistä tasan 50 kiloa. Treenailu alkoi muutamaa vuotta myöhemmin.

Määkin aloitin reenaamisen suunnilleen sillein että joka päivä penkki ja lisäksi aina jotain muuta:D Kun olin 14v nostin tasan 100kg ja sen jälkeen reeni loppu ja oli vuoden tauko, nyt ikää 16v ja penkkistä 6x100kg(ykköstä en tiedä, vois vaikka ens tiistaina testata).

9. luokalla 220 kg penkki jalat penkillä itellä painoa 98 kg.. tai hetkinen.. mulla on huono muisti.. ;)

Mä oon nyt ihan kohta justiinsa 18, ja kyykystä lähtee tanko! Ja ihan syvänä vielä! Penkkiä en uskalla edes tehdä.

Originally posted by Bongster
hyvä!
jos tiistaina ei mene, niin kokeile keskiviikkona
uudestaan jne... :lol2:

Taidankin testata tänään, postaan tuloksen illalla:D

Originally posted by hkuja
9. luokalla 220 kg penkki jalat penkillä itellä painoa 98 kg.. tai hetkinen.. mulla on huono muisti.. ;)

LOL, törkeen hyvä ; - )

:cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom