Kumpi on sinulla paremmalla mallilla: treenaus vai ravinto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jokainenhan noin periaatteessa osaa nostaa rautaa ja syödäkin.

Kumpi sulla on mielestäsi paremmalla mallilla ja miksi? Miksi, et ole hoitanut molempia asioita kuntoon, jos kerran ongelmia on?

Syöminen on paremmalla mallilla, aika hemmetin hyvällä mallilla suoraan sanoen. Treenata pitäis sit enemmän, mut selittelyt sikseen.

Nyt just syöminen. Dieetillä ei tule lipsuttua senttiäkään. Treenaus on sitä sun tätä, kun olin pitkään kipeänä. Treenipainot on tullu ryminällä alas, salille meno ottaa päähän kun tietää, että on kuihtunut. Syksyn aikana oli ennemmin toisin päin... treeni oli viimeisen päälle kohdallaan, syöminen suurimmaksi osaksi fiksua mutta ilmeisesti pari kertaa kuussa oleva megamättöpäivä oli mun ahterille silti liikaa. :D

Kyllä se treenikin taas siitä, kun pääsee takas kotiin ja normaalirytmeihin. Muuton kanssa on kauheeta hässäkkää ja vaikka nyt treenaankin jo normaalisti, ei silti sydän ole mukana samalla tavalla kuin aiemmin. Hankala päästä yli siitä, että ei nyt enää olekaan ihan yhtä vaffa tyttö kuin olin aiemmin syksyllä. :itku:

Safkapuoli paremmassa jamassa,treenipuolella ei mätä muu kuin etten meinaa malttaa pitää lepopäiviä,sitten kun malttaa pitää niin viimeistään illalla lähdettävä kävelemään :D

Kulkee käsi kädessä! Jos lipsun, llipsun helposti molemmissa. Kun ei treenaa niin tulee sit syötyä enemmän ehkä tai jotain. Tosin nyt oon enempi alkanu katteleen tota syömistä ja pitäny kovassa treenamisessa taukoa, joten just tällä hetkellä ravinto on paremmalla mallilla. (Ihme juttuja kun väittävät aina että proteiinia syödään yleensä liian vähän, mä oon alkanut nyt vasta tarkemmin laskea paitsi kaloreita myös protskun määrää eikä tosiaan oo liian vähän ollu;) )

Sama juttu mulla lepopäivissä, kun en osaa niitä pitää. nytkin hst treeni menossa ja viikossa siis 4 sali vapaata päivää. Pakko silti päästä lenkille tai sit vaan venytellä tooosi pitkään, sillä ilman liikuntaa ei voi olla ja kaikki kalorit pitää muutenkin laskee paaaljon tarkemmin lökö päivinä.

Mulla ehkä treenaus on paremmissa kantimissa tällä hetkellä, jaksaa jopa salille vaivautua suht säännöllisesti ;) Ravinnossa tökkii se, että koulupäivä aiheuttaa epäsäännöllisiä ja turhan pitkiä taukoja syömisiin, kun en oo päässy vielä sen kynnyksen yli että kuskaisin sheikkerin ja prodet kouluun. Kotona ollessa tulee äpösteltyä säännöllisemmin.

Leelucky sanoi:
Safkapuoli paremmassa jamassa,treenipuolella ei mätä muu kuin etten meinaa malttaa pitää lepopäiviä,sitten kun malttaa pitää niin viimeistään illalla lähdettävä kävelemään :D

Sama täälläkin. Safkat on aika hyvin kunnossa, mitään hifistelyä en niiden suhteen kuitenkaan pidä. Treenatessa pyritään menemään kovaa ja kaikki lihat treenataan tasapuolisesti, mutta kun ei malttaisi pysyä salilta poissa. :D

varmaan treenaus koska käyn treenamassa aika säännöllisesti enkä siitä yleensä lipsu. Ruokailut sen sijaan saattavat välillä olla vähän vinksallaan. Niissä lipsun helpommin.:jahas:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tällä hetkellä ei kumpikaan ole kondiksessa. Mutta kaikkein vaikeinta on pitää ravinto/treeni paketti kasassa juuri joulukuussa. Nyt sitten taas kun vuosi vaihtuu niin kaikki menee aivan automaattisesti usean vuoden kokemuksella pakettiin ja kestää taas ensi syksyyn asti. Ainakin omalla kohdalla pitää olla kaikki muutkin asiat kohdallaan (työt,raha,rakkaus jne) kohdallaan että saan kaiken irti harrastuksesta. Tällä hetkellä työ ja raha ainakin hieman takkuaa ja sitten muutenkin tuo joulun aiheuttama härdelli sotkee sen verran että aivan turhaa odottaa aivan täydellistä kokonaisuutta treeniltä/ravinnolta.

Oonko eka jolla on treenaus paremmassa jamassa?

Syömistä yritän pitää hyvänä mut aina ei voi. Kouluruoka on aina mitä sattuu olemaan ja vkloppusin ei tule aina vedettyä yö-protskuja ja rahkoja iltasin.
Vkloppusin kans ollu tapana käydä kebbellä mut sillä nyt ei loppupeleis mitään väliä ole. Suomen kansallisruokahan se on ;)

Salille tulee sit raahauduttua aina jos ei ole kipeä. Ja täysii aina.

Viimeset pari viikkoa on varmaan ollu tuo ruokapuoli paremmassa jamassa -mutta vaan sen takia, että en ole käyny kipujen (olkapää, polvet, kyynärtaive) salilla lähestulkoon ollenkaan (3 höntsätreeniä/2 vkoa) mutta syöny oon sentään _jotain_ vaikka työreisussa ei pääse oikein kunnolla valitsemaan mitä syö. :(

Noh, nyt pääsee taas ainakin reenaamaan, pääseekö/ehtiikö/pystyykö sitten syömään kunnolla onki eri asia. Vituttaa kun motivaatiota olis mutta eka tulee paikat kipiäks ja ei o aikaa. :itku:

Kyllä mulla on treenaaminen paremmassa kunnossa kun syöminen.
Ruokailu on ehkä sen takia vähän huonossa jamassa töitten takia ja sen takia kun en aamulla heti herättyäni pysty syömään mitään. Olen kyllä ruvennut kiinnittämään syömiseen enemmän huomiota mutta empä tiedä onko se vieläkään ihan täydellinen. Yleensä jää toinen lämminruoka syömättä, mutta rahkaa tulee otettua 2xpäivässä.

Treeni on ehdottomasti paremmalla mallilla. Pidän tarkkaa kirjaa miten esim. maksimi- ja sarjapainot missäkin liikkeessä kehittyy, mutta kaloreita ja proteiinia en laske ollenkaan. Yritän vain syödä oikein "perstuntumalla".

treenaaminen on paremmalla mallilla.. syömiset menee vähän miten sattuu.. syön vaa kaiken mikä kävelee vastaan.. jos ei kävele ruoka mun eteen ni en syö =/

Minusta tuntuu että tuo treeni on kohdallani paremmalla mallilla. Syön kyllä riittävästi jaksaakseni, mutta voisin syödä järkevämminkin. Viimeisen kuukauden ajan olen tosin ollut normaalia huomattavasti väsyneempi ja salilla käynyt ehkä pari kertaa viikossa, joka on puolet siitä mitä normaalisti. Salilla käymiseenkin voisin siis panostaa tällä hetkellä enemmän. Priorisoin kuitenkin tuota ravintopuolta niin paljon (enkä pelkästään salitreenin vuoksi), että tahtoisin aina vaan parannella sitä.

kylhän se on se reenaaminen joka on paremmissa kantimissa.syöminen on vieläkin välillä vähän sinne päin.tai siis huolehdin että protskua tulee tarpeeksi mutta kaikkea roskaa sitä tulee välillä suuhunsa pistettyä.noeisemitään

Syöminen varmaankin paremmin hanskassa, vaikkei treeneissäkään mitään vikaa ole. Painot joita liikuttelen, voisivat toki olla suuremmat :itku: , mutta hitaasti ja varmasti ovat kuitenkin nousseet.

Suositut

Back
Ylös Bottom