Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
blobbari sanoi:Kiitoksia näistä liikkeitä käsittelevistä ketjuista. Mut yks juttu vähän vaivaa. Liikkeen pitäisi tuntua latseissa. Mitkä on latsit? Entäs forkut? Ja varmaan T-kulmasoudusta saa saman hyödyn kun tästä liikkeestä?
blobbari sanoi:Mitkä on latsit? Entäs forkut? Ja varmaan T-kulmasoudusta saa saman hyödyn kun tästä liikkeestä?
Mike sanoi:Laske tanko hieman polvien alapuolelle pitämällä polvet hieman koukussa.
timse sanoi:Okei, tuli koitettua. Mukavasti tuntui, nyt on päivä treenistä ja tuloksena trapsit(!) on ihan rikki. Eli latseihin ei osunut niin hyvin vaan tuonne alempiin trapseihin. Erityisesti lapaluiden väli on ihan helkkarin kipeä. Kyllä siivissäki vähän tuntuu, mutta... Mitähän tuli tehtyä väärin?
Tosin mulla tulee sjmv:ssäki trapsit kipeiksi. Sillon syynä on kait olkapäiden jännittäminen. Tuntuvat trapsit kasvavankin paljon nopeammin kuin muut selän lihakset, kaipa ottavat sitten itseensä vähän kaikenlaista treeniä.
EDIT: itte asiassa, ihan niinkuin tuo kipu olis syvemmällä kuin trapsit... onko siellä mitään tähän liikkeeseen sopivaa?
timse sanoi:Eli latseihin ei osunut niin hyvin vaan tuonne alempiin trapseihin. Erityisesti lapaluiden väli on ihan helkkarin kipeä. Kyllä siivissäki vähän tuntuu, mutta... Mitähän tuli tehtyä väärin?
timse sanoi:Tuosta miken tekstistä vain sain sellasen kuvan että tämä tekniikka ottais pääasiallisesti latseihin. Käsipainoilla oon ennen tehny nimenomaan trapsiliikkeenä. No, koitetaan leveämpää otetta jos vaihtuisi rasitus. :thumbs:
Juu mullakin kipeyty alaselkä, mutta mulla on ollu kyllä muutenki vähän ongelmia ton alaselän kanssa...Tanssiva Rosvo sanoi:Tuli itsekin kokeiltua tuota enemmän pystyasennossa ohjeistuksen mukaisesti ja täytyy sanoa että veti alaselän jumiin. Ei hjyvä ei hjyvä. Mistäköhän tuo voisi johtua..liian pystyasento? hmm
Halo sanoi:Kiitoksia näistäkin ohjeista, eilen oli lapaluiden väli ennätysmäisen kipeä
Timba79 sanoi:Mutta ei tietenkään mitään penkkiotetta sentään sitten siihen tankoon. Eli etsi se sopivanlevyinen ote ihan kokeilemalla eri leveyksiä.
Halo sanoi:Kiitoksia näistäkin ohjeista, eilen oli lapaluiden väli ennätysmäisen kipeä