Hummerivirta
Pakkiksen Tolstoi
- Ikä
- 36
Hyvä ohjeistus :thumbs: Noiden ohjeiden perusteel mul tuntuis liike menevän jopa melkein oikein, pitää vielä seuraavassa selkäreenissä tarkistaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen tehnyt 170x8 ja nyttemmin 100-120kg tuntuu paljon paremmin latseissa.tapio sanoi:Tossa näki taas että pari kuvaa vastaa tuhatta sanaa.
Painothan ei tässä ole se pääasia mutta millä painoilla Mike vedät itse kovan sarjan?
Ihan mielenkiinnosta.
arni sanoi:Asiaa, kulmasoutu melko pystyasennolla on kyllä yläselän paksuusliike nro 1, tämän tiesi aikanaan jo itse Dorian.
IsoDino sanoi:Itse asiassa Dozin mielestä(ainakin joskus näin sanoi) paras liike oli kulmasoutu käsipainoilla, mutta joutui lopettamaan liikkeen tekemisen, koska käsipainot oli jo fyysiseltä kooltaan niin isot, ettei niillä voinut enään tehdä.
Dorian oli kyllä hieno esimerkki millainen selkä pitäisi olla ja millä liikkeillä sen sellaiseksi mahdollisesti saa. Pääliikkeinä oli juuri raskaita kulmasoutuja, alatalja ja mm. se pullover josta täällä palstalla oli jo puhetta. Mutta kaippa se hiukka ylätaljojakin hinkkasi.
Edit: Tais muuten tehdä jonkin verran vipuvarsikoneita...
tapio sanoi:Alottelijan kannattaa vetää remmeillä, saa sen liikkeen kohdistetua paremmin selkään, selkäliikkeet on treenin kannalta vaikein lihas, menee haballe helposti mikä ei ole tarkoitus.
IsoDino sanoi:Miksi vain aloittelijan kannattaisi vetää remmeillä?? Mielestäni kaikkien kannattaisi ehdottomasti käyttää selkätreenissä vetoremmejä. Siitä on ihan sairaan paljon apua, jo isompiin treenipainoihin ja treeni tehoihin.
Minä olen kokeillut molemmpia ja tuo noin 45 asteen kulma ottaa 1000000 kertaa enemmän selkään kuin tuo kämänen 90 asteen kulmaja vaikka romua ei ollutpaljon tangossa.:DHansu81 sanoi:Tuolla esitetään aika vakuuttavat perustelut aiheesta miksi 90 asteen kulma soudussa on paljon 45 asteista parempi. Itsehän en asiasta juurikaan tiedä, notta viisaammat ottakoon kantaa