Kuka nostaa vähiten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wade89
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
35
Kukas pakkislaisista nostaa vähiten penkistä ja kyykystä? Aina puhutaan parhaist tuloksista, niin välillä näinkin päin.

Omat tulokset:

Penkki: 60kg
Kyykky: 10-14 sarjoja 75kg:lla.

Vaikka mun tulokset on tällä hetkellä suunnilleen tuplat noihin sun rautoihin nähden, en aikoinaan viistoista vuotiaana olis liikutellut vastaavia painoja. Itse asiassa tuo kyykkyhän on oikein hyvä tulos.

:offtopic: On kyllä hyvä kyykkytulos verrattuna penkkiin! Penkka 70kg. kyykkyä tein 65 jotain 6 sarjoja kunnes posahti polvi :david: tyhmä olen ku liian raskailla..

miken 2x6:sta teen tällä hetkellä 47,5 ja kyykkäilin viimeksi 50kg:lla, kun tekniikka ei ole vielä ihan hallussa.

Joskus 15-vuotiaana en muistaakseni saanut 60kg:a penkistä. Max taisi olla jotain 50+?? Voi olla ettei se innoittanut vielä silloin aloittamaan saliharrastusta.

nigster sanoi:
Joskus 15-vuotiaana en muistaakseni saanut 60kg:a penkistä. Max taisi olla jotain 50+?? Voi olla ettei se innoittanut vielä silloin aloittamaan saliharrastusta.

Minullapa jäi sellanen reilu vuos sitten 50 rinnalle :) Siitä sit vähäse innostu, joku reilu 80 kaiketi nousee nyt.

Ottakaahan iisisti 15-vuotiaana... Miehen luuston kasvulevyt (epifyysilevyt) luutuvat vasta muutama vuosi pituuskasvun päättymisen jälkeen. Samoin lihaksisto jää tavallaan jälkeen pituuskasvusta kasvupyrähdyksen aikana. Eli maltti on valttia, 15-vuotiaana luodaan pohjaa sille, että voidaan sitten parikymppisenä ja myöhemmin treenata kovaa. Turha hankkia selkävammaa tai muuta mukavaa tuossa iässä.

Elikkä turha niitä 50 kilon penkkituloksia on hävetä...

57pena 75kyykky (95mave)

Vois vaikka laittaa tähän improovit parin kk:n välein. Jos vaik pääsis eroon tittelistä? :david: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :wall: :wall: :wall:

T: vähähaluinen paska–>katsotaan mitä

cape sanoi:

Joo, paitsi sitten kun on 28v.

terv.
penkki 2x6 47,5
kyykky 1x6 60
mave 1x4 105

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Penkistä nousi eilen 40kg kaksi kertaa ja olisi ehkä mennyt kolmaskin kerta. Maksimia en ole kokeillut. Kyykkyä teen yleensä 30kg:lla n.10 toistoa. En ole vielä viitsinyt isommilla painoilla kokeilla, ettei mene paikat rikki.
edit: Olen siis todella tyytyväinen tohon penkki tulokseen, kun joskus tammikuussa en saanut yhtään toistoa 40kg:lla.

cape sanoi:
Ottakaahan iisisti 15-vuotiaana... Miehen luuston kasvulevyt (epifyysilevyt) luutuvat vasta muutama vuosi pituuskasvun päättymisen jälkeen. Samoin lihaksisto jää tavallaan jälkeen pituuskasvusta kasvupyrähdyksen aikana. Eli maltti on valttia, 15-vuotiaana luodaan pohjaa sille, että voidaan sitten parikymppisenä ja myöhemmin treenata kovaa. Turha hankkia selkävammaa tai muuta mukavaa tuossa iässä.

En kyllä näe mitään syytä miksi en treenaisi kovaa tässä iässä. Kunhan vaan syö tarpeeksi niin kyllä sitä pituuskasvuakin vielä tulee. Mavea en tosin tee, tai no, suorin jaloin kylläkin. Ja niinkuin täälläkin on jo monesti sanottu, että kaikenlainen pomppiminen on yleensä rasittavampaa luustolle kuin salitreeni. Kysyin myös terveydenhoitajan mielipidettä asiasta niin tämä sanoi että kunhan jättää ne maksimikokeilut tekemättä niin tuskin vaikuttaa kovin paljoa pituuskasvuun.

Aika hyviä tuloksia on nuorella porukalla mun mielestä.

Ite kun olin 15v ja aloin lajia harrastamaan jäi penkissä tanko rinnalle eli 20kg.
pituutta oli silloin 187cm ja paino 54kg. Eli vedinkö pohjat :lol2:

prässissä en saanut 100kg yhtään kertaa.

Ribee sanoi:
En kyllä näe mitään syytä miksi en treenaisi kovaa tässä iässä. Kunhan vaan syö tarpeeksi niin kyllä sitä pituuskasvuakin vielä tulee. Mavea en tosin tee, tai no, suorin jaloin kylläkin. Ja niinkuin täälläkin on jo monesti sanottu, että kaikenlainen pomppiminen on yleensä rasittavampaa luustolle kuin salitreeni. Kysyin myös terveydenhoitajan mielipidettä asiasta niin tämä sanoi että kunhan jättää ne maksimikokeilut tekemättä niin tuskin vaikuttaa kovin paljoa pituuskasvuun.

En ole itsekään tehnyt maksimitoistoja kyykyssä, mavessa sun muissa, mutta olen sitten varmaan jollain muulla tavoin ryssinyt oman pituuskasvuni, kun kasvu on loppunut tähän ~167 cm pituuteen. :wall: Eli kuitenkin kannattaa ottaa melko rauhassa treeni, vaikka se tuntuisikin turhauttavalta.

Edit ja Offtopic: Katoin Ribee sun profiilia ja huomasin, että mehän ollaan melkein naapureita! :D

aloitin 12wee penkki: 2x25 kyykky: 10x15 mave:-

Tiedz sanoi:
Aika hyviä tuloksia on nuorella porukalla mun mielestä.

Ite kun olin 15v ja aloin lajia harrastamaan jäi penkissä tanko rinnalle eli 20kg.
:worship:

Edit: no laitetaan nyt sit itekki niit aloitussuttuja: 13v: 15kg pena, ei tankoakaan kyykyssä. Prässissä 30kg:lla muutama hikinen superagrella tehty toisto.

Siin on teille kovaa peruskuntoa pojjaat.

10v:nä painoin muuten 25kg. :rock:

Penkki 2x6 noh 42.5 meni muutama viikko sitten helposti, mutta nyt on tökkiny ja viime viikolla meni 1x5 ja 1x4 45. Kyykky 3x12 50. Menis enemmänkin noita toistoja mutta rupee tekniikka hajoamaan pitkissä sarjoissa ja en tiiä kannattaako vielä tässä iässä painoja hirveesti lisätä. Mave 50 3x10. Tässäkin vois kyllä painoja lisätä mutta en tiiä onko järkevää kun tuota pituutta löytyy vasta huimat 169.5.. Paino 53 :rolleyes: 6 kuukautta salilla tullu käytyä ja paino lisääntyny 4 kiloa. 2 kuukauden jälkeen löysin pakkotoiston. Uutta ohjelmaa olis tarkoitus suunnitellla lähipäivinä.

Hyviä tuloksia porukalla!

Jos millään malttaisitte, niin hierokaa tärkeimpien perusliikkeiden liikeradat kunnolla lihasmuistiin jo tuossa iässä. Eli Aivan pienillä painoilla kyykyn, etukyykyn, askelkyykyn, maven, hyvää huomenta, penkin jne. tekniikan vanhempien treenaajien avustuksilla kuntoon.

Itse opin vasta 6 vuoden treenauksen jälkeen takakyykyn kunnolla. Ja opettelen nyt 27 vuotiaana etukyykkyä. Ai ai, kun olisin 10 vuotta sitten hieronut nuo tekniikat kuntoon, niin olisi mukava lähteä tauonkin jälkeen taas salille!

ei ollenkaan huonoja tuloksia kaikenkaikkiaan...omia vähän vaikea pistää alotusajalta kun tuli jo kotona tehtyä punnerruksia sun muita..

Penkki 1x70
Kyykky 6x80
Mave 5x110

Treeniä takana n. 2,5 vuotta, joista vähän yli vuosi tosissaan ja kuukausi lisäravinteiden kanssa. :D Mutta ihan tyytyväinen olen silti, koska alussa penkkailin 30:llä ja vedin maasta 50:llä, ja onhan massakin noussut 50 kg -> 67 kg.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom