n. 2,5 vuodessa (josta ei ole miinustettu esim. 2 kk:n täystaukoa + muita taukoja) tullut painoa about 31 kg (69 kg --> 100 kg) (mitat voi katsoa myös profiilista). Nyt kehitys ollut hieman hidasta kun ei ole hommaan paljoa panostettu (nukuttu 3-4 h per yö, syöty liian vähän) mutta nyt koitetaan alkaa panostaa enemmän, koska pakkohan tässä on taas alkaa kasvaa ja voimistua
Tuloksista sen verran, että penkistä menisi varmaan n. 130 kg (ei nostettu). Paras tulos jonka olen nostanut on 120 kg vähän ennen kuin täytin 16. Penkki on aina ollut hidas nousemaan, varsinkin kun olen leveentänyt otetta ja muutenkin koittanut saada rasitusta enemmän rintaan (rinta heikoin lihasryhmä). Nyt siirryin tekemään vinopenkkiä pääliikkeenä ja täytyy sanoa, että vaikka painot tippuivat hieman niin tällä pitäisi alkaa sen rinnankin vahvistua, ottaa niin pirun hyvin
Selälle ainoa liike jolla on jotain "vertausarvoa" on alatalja, jossa olen ottanut 140 kg x 12 ja yhdellä kädellä 85 kg x 12. Kulmasoutua on mennyt 100 kg x 12, mutta sitten pettivät näpit. Kun saan remmit niin alan tehdä kulmasoutua 1. liikeennä ja silloin saa varmaan isommalla painollakin tehtyä kun näpitkin kestää.
Jaloille ass-to-the-grass-hack-kyykky 140 kg x 11 (ei lasketa kelkkaa) jossa jäi vielä 1-2 toistoa varaa, mutta ei viittinyt puristaa täysiä kun ei ollut varmistajaa. Koitan varmaan tulevaisuudessa alkaa tehdä takakyykkyä kapealla jalka-asennolla, siinä on sitten taas helpompi verrata tuloksia.
Olkapäille 7-8 toiston sarjaa pystysoudussa 35 kg:n kässäreillä parhaimmillaan. Vipareja sivulle 20 kg:n kässäreillä ja eteen 25 kg:n kässäreillä.
tuli sitten tarinoitua vähän enemmänkin.. :D