Kaikki sarjat kahdeksaisia. Hauiskääntö tangolla 24KG, Myötäote Hauiskääntö tangolla 22KG, Kulmasoutu 24.5KG, Etupuolikyykky 22KG, Pystypunnerrus 20KG ja Maastaveto 20KG. Niin rehellisyyden vuoksi on mainittava miten 127-kiloiselta 24.3% rasvat mieheltä nousee näin vähän. Sairastuin Neurologisesti 2001 vuoden Lokakuussa. Painoin silloin 99KG. Olin viisitoista vuotta vanha. Laihduin ja sairastin 2003 Toukokuuhun saakka. Painoin silloin 60Kiloa. Silloin sain lääkityksen. Nyt kaksi vuotta myöhemmin on tullut 67kiloa painoa lisää. Kun painoin 60KG niin minulla oli lihakset surkastuneet laihtumisen vuoksi ja hermorata mittauksessa näkyi myopatioita. Pitäisi mennä heikkouden takia lääkäriin. Niin olen toki sitä lääkäreille maininnut mutta pitäisi mennä Neurologille. Treenisysteemini on kaksijakoinen. Teen niin isolla painolla kuin kahdeksainen menee. Sarjat:
Ensimmäinen päivä:
Hauiskääntö tangolla*6
Myötäote Hauiskääntö tangolla*3
Kulmasoutu*6
Etupuolikyykky*6
Toinen päivä:
Pystypunnerrus*6
Maastaveto*6
Viikossa tulee neljä treenikertaa.
Tässä mittoja:
Reisi 77CM, Rinta 123CM, Selkä 110CM (Kainaloista mitattuna onko oikea tapa mitata?), Pohje 43CM, Hauis 49CM ja Kyynärvarsi 38CM.
Niin Neurologien sairauteni on Tourette. Siitä tuli aikoinaan niin pahoja lihaskouristuksia että kun söi niin meni siniseksi. Nyt Orap lääkityksellä menee lujaa ja puntti nousee.