Kuka nostaa vähiten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wade89
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Pistetään nyt munkin "tulokset" tänne, ei kyllä paljon naurata. :(
Etukyykky: 5x70kg
Maastaveto: 5x120kg
Penkki: 6x65, lyhyempää sarjaa en ole kokeillutkaan.

185cm / ~78kg, omaan kaiketi tosi pitkät raajat. Nyt pistetään ruokaa koneeseen ja kiukulla eteenpäin niin eiköhän se siitä.

cape sanoi:
Ottakaahan iisisti 15-vuotiaana... Miehen luuston kasvulevyt (epifyysilevyt) luutuvat vasta muutama vuosi pituuskasvun päättymisen jälkeen. Samoin lihaksisto jää tavallaan jälkeen pituuskasvusta kasvupyrähdyksen aikana. Eli maltti on valttia, 15-vuotiaana luodaan pohjaa sille, että voidaan sitten parikymppisenä ja myöhemmin treenata kovaa. Turha hankkia selkävammaa tai muuta mukavaa tuossa iässä.

Elikkä turha niitä 50 kilon penkkituloksia on hävetä...

Tälläistä kuulee vähän väliä jostain tuutista, mutta esimerkkejä on paljon miten moni kasvaa älyttömästi punttiharrastuksesta huolimatta, esimerkiksi eräässä alan lehdessä oli viimenumerossa juttu pojasta joka on 16v ja 10 vuotiaasta nostellut puntteja, pituutta oli 185 ja painoakin 140kg tehnyt 3 maailman ennätystä ja tulokset oli melko kovia joten raskaita rautojakin liikutellaan. Kyllä nuoretkin peruspunttia pystyy tekemään, kun pitää sarjat kohtuu suurina ja tekniikan kunnossa.

Penkki: 2x6x47,5kg
Kyykky: 3x10x70kg
Mavee en oo tehny vähään aikaan

Puoltoista vuotta oon treenannu, mut ollu jo varmaa 6kk taukoo loukkaantumisten ja sairauksien takia

penkistä meni viimeksi pariviikkua sitten 75 kevyesti mutta 80 jäi rinnalle liian leveän otteen ansiosta:(

181/77kg
3kk sitten tulokset..
penkki 3x8x85kg..
jk 3x6x80kg
mv 3x8x80

Nyt..
Penkkiin ei voi edes koskea...
jk:n ei voi koskea tähänkään..
mv turha edes yrittää...

Olkapää repesi irti..kirjaimellisesti..penkkiä lämmittelin pelkällä tangolla..aikamoinen tuuri minulla..Ja tuli aikamoisena yllätyksenä..
Nyt sitten kidutan itseäni kuntoutuksessa..Mukavia nämä loukkaantumiset..

Kaikki sarjat kahdeksaisia. Hauiskääntö tangolla 24KG, Myötäote Hauiskääntö tangolla 22KG, Kulmasoutu 24.5KG, Etupuolikyykky 22KG, Pystypunnerrus 20KG ja Maastaveto 20KG. Niin rehellisyyden vuoksi on mainittava miten 127-kiloiselta 24.3% rasvat mieheltä nousee näin vähän. Sairastuin Neurologisesti 2001 vuoden Lokakuussa. Painoin silloin 99KG. Olin viisitoista vuotta vanha. Laihduin ja sairastin 2003 Toukokuuhun saakka. Painoin silloin 60Kiloa. Silloin sain lääkityksen. Nyt kaksi vuotta myöhemmin on tullut 67kiloa painoa lisää. Kun painoin 60KG niin minulla oli lihakset surkastuneet laihtumisen vuoksi ja hermorata mittauksessa näkyi myopatioita. Pitäisi mennä heikkouden takia lääkäriin. Niin olen toki sitä lääkäreille maininnut mutta pitäisi mennä Neurologille. Treenisysteemini on kaksijakoinen. Teen niin isolla painolla kuin kahdeksainen menee. Sarjat:

Ensimmäinen päivä:

Hauiskääntö tangolla*6
Myötäote Hauiskääntö tangolla*3
Kulmasoutu*6
Etupuolikyykky*6

Toinen päivä:

Pystypunnerrus*6
Maastaveto*6

Viikossa tulee neljä treenikertaa.

Tässä mittoja:

Reisi 77CM, Rinta 123CM, Selkä 110CM (Kainaloista mitattuna onko oikea tapa mitata?), Pohje 43CM, Hauis 49CM ja Kyynärvarsi 38CM.

Niin Neurologien sairauteni on Tourette. Siitä tuli aikoinaan niin pahoja lihaskouristuksia että kun söi niin meni siniseksi. Nyt Orap lääkityksellä menee lujaa ja puntti nousee.

Jude 1:23 KJV sanoi:
Tässä mittoja:

Reisi 77CM, Rinta 123CM, Selkä 110CM (Kainaloista mitattuna onko oikea tapa mitata?), Pohje 43CM, Hauis 49CM ja Kyynärvarsi 38CM.

.
siis miten rinta 123 ja selkä 110:D, sehän on yks ja sama mitta ja kainaloista mitattuna normaalisti löytyy se suurin mitta mikä sulla näyttää olevan pienempi kuin tuo rinta mitta, oot aika oudon mallinen kaveri jos tuo pitää paikkansa:)

wade89 sanoi:
Kukas pakkislaisista nostaa vähiten penkistä ja kyykystä? Aina puhutaan parhaist tuloksista, niin välillä näinkin päin.

Olen täysin rapakunnossa tällä hetkellä ja voi olla että penkistä lähtee vain 100kg ja kyykystä vain 150kg. Kun pituutta on 190cm ja massaa aivan tajuttomasti niin vakavaksi vetää. :itku:

no joopa joo taas...
noh, oma penkkini 80kg.
kyykyssä teen yleensä 6x60kg.
ps. selkä ei mene vaikka alottaisi tosi nuorena, mutta jos esim. kokeilet mavea ja liiaksi painoa, todennäköisesti selkään tulee kipuja (puhuu omasta puolestaan :D ) jotka kestävät 2h-2d.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
vuos sitten
penkki 110x1
muista en muista

sit taukoa 7kk

sit treeniä maaliskuusta asti, täys rapa kunto (paino 92),

nyt
penkki 90x2
kyykky 120x4
mave 90x9

kyllä se siitä.

statsit 191/87 <- hyvi tippunu vaik en oo muuta ku kalja juonni jättäny poies :kippis1:

Ihmiset on näemmä käsittänyt tämän threadin väärin. Jätetään egoilut toiseen threadiin :).

Aleley sanoi:
Ihmiset on näemmä käsittänyt tämän threadin väärin. Jätetään egoilut toiseen threadiin :).

tsorppa, ei tarkoitus egoilla, kyllä se taitaa olla oon salilla missä mä käyn se hepposin kaveri melkein :david:

Jep tämä tredi on menettänyt merkityksensä, jos tuloksiensa ilmottaminen kiinnostaa, niin pistäkää ne jo johonkin olevaan tulostrediin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom