Kuinka suuret sarjapainot teillä heiluvat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Laitetaan nyt ketjun pohjanoteeraukset viime treeneistä..

Ranskalainen 6 x 52,5kg
Hauiskääntö 7 x 50kg
Tasapenkki kp 8 x 41kg
Ylätalja 7 x 95kg
Kulmasoutu 7 x 100kg

Kipi I sanoi:
Topah sanoi:
Hauiskääntö Z-tangolla 5x50kg

Vinopenkki käsipainoilla tein pari viikkoa sitten 10x36,5kg/käsi

QUOTE]

Jokin tässä mättää. joko mies valehtelee jälkimmäisen tai sitten se on aika vajaa/EPÄpuhdas. Verrattuna vaan tuohon 5x50kg.

Mun mielestä tossa ei ole yhtään mitään outoa.

kalle2 sanoi:
Jos pitäisi tehdä esim. 10 toistoa mahdollisimman suurella painolla, niin millä painolla menisi
Pena 100 vapaana
Vinopena 97,5 smitissä
Kapeaa penaa en oo tehny aikoihin, mä laitan tähän dipin ja lisäpainoa 45 kiloa.
Pystypunnerrus 75 smitissä
Hauiskääntö 60,5 seisten käyrätangon kanssa
Ranskalaiset 53:lla pitäs se 10 tänään mennä
Leuanveto miehekkäästi 15 kilon lisäpainoilla
Alataljaa vetelen 105:llä
Ylätaljaa sudin 110:lla
Normimavea en tee, sjmave tällä hetkellä 155
Kyykkäilen vasta 115, mutta se on mulle tuore liike.

Meinasin vastata tähänk, mutta rupes vaan vituttamaan kun tän threadin luin... :itku:
En ehkä enää ikinä mee salille. :curs: Ei onneksi vituta ku melkee 2 vuotta sykkiny samoilla painoilla...

Tähän on kai palattava, kunhan taas pääsee treenin alkuun. Tauon jälkeen ei osaa edes arvailla :wanha:

teggiz83 sanoi:
Safka on se yleisin syy . . . :rolleyes:

Ei välttämättä. Treenisysteemikin saattaa olla päin persettä.

Tänään kokeilin ekan kerran suorin jaloin mavea piiiiitkään aikaan 10cm korokkeella seisten, ja 145kg:lla sain helpohkosti 2 x 6. Ei se vielä paljon ole, mutta olen tyytyväinen aloitukseen.
Joskus olen kyseistä likkettä tehnyt 190kg:lla sarjaa, mutta en muista enää montako on mennyt.

9kk salitreenitausta, tänään sain 6 sarjan tehtyä 150kg romuilla mavessa. Sitten ei enää jaksanut kuin 2. Osasyy voi olla se että ketuille menneen aikataulun vuoksi 2 x 6 145kg maven jälkeen lepoa oli vain 5 pv. Mutta putoaa täällä silti maanpinnalle aika nopeesti.. :)

Taljoissa hinkkailen vain 60-75kg painoilla, opetellen superpuhdasta tekniikkaa.. ;)

penkki 160x6
veto 220X3
kyykky 200x5
alaselkä paukkuu säännöllisesti ja mave tulee tehtyä about kerran kuussa.
takakyykkyä ei kestä juurikaan joten nyt ku selkä about ok etukyykky alotettu.
siinä 100kg sarjapainona painaa ihan liikaa:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
RRKalle sanoi:
Kyllä menet könt jossain puihin jos tosiaan 2 v. samat setit.
Rajua off-topiccia. On mulla monissa liikkeissä painot kasvanu, mutta heikoimmilla lihasryhmillä esim. hauiksella treenipainot on pysyny aina melkein samana. Ja en sitä sano etteikö lihaa ole tullut lisää, mutta olisihan se mukava kasvattaa noita treenipainojakin.

Viimeaikoina oon alkanu miettimään, että virhe taitaa olla levossa ja palautumisessa. Viime talvi tuli vedettyä aika kovaa settiä ja lievää ylikuntoahan siitä pukkas. Nyt on alkanut kukkimaan samantapaisia oireita ja oon nyt ollu viikon treenaamatta. Tästä lähtien alan vetämään kaks päivää treeniä ja yks lepo. Välillä tuli käytyä sen 5-6 kertaa viikossa. Omasta mielestä kerkesin palautua ihan hyvin tuossakin ajassa, mutta pitemmän päälle kroppa ei oikein tykkää...

Huomenna salille ja lähetään kokeilemaan vähä varovaisemmin. Tällä viikolla ois kylläkin ollu vuorossa maksimiykköset... :(

Pistetään nyt joitain mutu painoja, ettei iha turha posti ollut:

Hauiskääntö tangolla 8 x 35
penkki 8 x 90
vinopenkki kp 10 x 35
mave 8 x 120
kyykky 8 x 120
dippi 8 x 40
pystypunnerrus smith 8 x 70

penkki ja hauis meinaa hieman laahata mukana... :jahas:

joskus tehtyjä:

penkki:6x130
mave:9x190
kyykky:8x180
kulmasoutu:10x120
prässi:10x370
hauberit kp:12x30
vinopenkki kp:8x40

nyt menee vähän heikommin,tuli pidettyä vähän taukoa:( ...

Älä köntsä tee niitä hauiksiasi ollenkaan. tee raskaita leuanvetoja ja soutuja, sekä muuten vähän raskaammin koko paskaa hetken, niin alkaa ruuti tarttumaan koko kroppaan. Jollei 2 vuoteen ole sarjapainot kasvanut bicepseissä niin eipä sulla mitään menetettävää ole vaikket hetkeen niitä reenais. Sitten kun alat taas niitä reenaamaan niin tee pelkkä kääntö tangolla kerran pari viikossa 5*5. Mitään menetettävää ei ole niin uskon että tällaisilla muutoksilla vois alkaa rauta taas liikkumaan ja boti pullistumaan.

Hmm, eli siis kymmenen toistoa mahdollisimman suurella painolla. Tässäpä tämän hetkisiä:
- penkkipunnerrus: 120
- vinopenkkipunnerrus: 110
- kapea penkkipunnerrus: -
- pystypunnerrus kp: 45
- hauiskääntö selkä-perse-takaraivo seinässä: ~45 :nolo:
- ranskalainen punnerrus: ~60
- kulmasoutu: 135
- leuanveto leveä myötäote (lisäpainot): 20
- alatalja: -
- ylätalja: -
- normaali maastaveto: -
- suorin jaloin maastaveto: 210
- jalkakyykky: 185

Täytyypä palata tähän vuoden päästä uudestaan, josko noissa olisi jotain päivitettävää. Toivottavasti ei nyt ainakaan alaspäin olisi mennyt... :lol2:

Nöyryytetään nyt itseä sitten oikeen urakalla...:itku:

-kyykky: (3x) 8x60kg
-penkki (3x) 8x42,5kg
-vinopenkki (3x) 8x16kg kp:t
-hauiskääntö, kp (3x) 8x10kg kp:t
-kulmasoutu, kp (3x) 8x20kg kp:t
...

pystyyn jäätynyt pulkan naru, tiedän.

Jotain:

Sotilaspenkki: 150kg x 6
Syväkyykky: 205kg x 5
Mave: 220kg x 8
Vinopenkki: 135kg x 5
Kulmasoutu: 150kg x 9
Ranskalaisesta ja hauiksesta en kehtaa sanoa mitään....

Elämä ois helpompaa jos lonkkavikaa ei ois?.Mutta kädet toimii,penkkiä lykkään 119 20 sarjoja 18 kertaa.kulmasoutua,pp punnerrrusta ja muuta mihin ei jalkoja tarvi.Tiedän että naurua aiheutan mutta elämä on.:urjo: :urjo:

Tuon takia rekkasit itsesi tänne. :) No on ainakin ehta nick nytten.:thumbs:

Niin,amiksessa oli vielä lonkka ehjä.Kunnes kerran oltiin kavereiden kanssa salilla ja normaali sarjaa kyykättiin kun tunsin naksauksen nivusessa ja sen jälkeen ei tervettä nivusta ole nähty.Olen koittanu hakea apua lääkäristä mutta kuulun kuulemma normaaliin nivus vaiva ryhmään,eikä vaiva aiheuta tutkimusta.:kippis1:

Laitetaas tänne nyt pakkiksen historian paskimmat tulokset 15v:ltä
Penkkipunnerrus 5x70kg
Ranskalainen Dippi 10x30kg
Hauiskääntö 10x33kg
Ojentajat taljassa 8x60 (mitä nyt vastuksia onkaan)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom