Kuinka suuret sarjapainot teillä heiluvat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
HarryG sanoi:
Kieltämättä on jalat pahasti jäljessä...

No onneks et oo ainoa:

Pena: 10*100/1*120
kyykky: 10*100/1*130 (en oo kokeillut kymppejä yli satkulla)
mave:10*130/1*180

Eli kyykky huomattavasti jäljessä penaa ja mavea. Joskus joku vertas, et pitäs etukyykky on about sama ku penkki, mut en enää usko siihenkään... Luulen, et senkin pitäs olla n. 1½ kertaa penkki. Jos lihastasapainosta puhutaan.

Onko tuo penkissä kokeiltu ykkönen 120 kg niin samalta ajalta kun olet saanut satkulla 10 toistoa, koska kuullostaisi tämän pohjalta maksimivoima aika heikolta, kun vaikka vertaan itseeni, kun menee satkulla joku 11-12 ja maksimi hilluu siellä 135-140 korvilla:whip:

Penkki 6x100kg
Mave 6x180kg
Syväkyykky 10x120kg
Kulmasoutu 10x90kg
Ranskalainen 10x30kg (huonot ojentajat?)
Vinopenkki 10x75kg

@81kg

itseasiassa tää tulos on just parhaimmalta ajalta ever. Satkulla suht helppo kymppi ja 120 just ja just. Believe it or not. Tulos tehty viime vuonna näihin samoihin aikoihin.

HarryG sanoi:
itseasiassa tää tulos on just parhaimmalta ajalta ever. Satkulla suht helppo kymppi ja 120 just ja just. Believe it or not. Tulos tehty viime vuonna näihin samoihin aikoihin.

On kyllä jotain vinos :D

Mave 5*170
Kyykky 10*100 (pari kk totutellu ilman vyötä.. just joo seli seli oon vaan niin heikko :david: )
Penkki 8*100 (115 ei noussu et repikää siitä huumoria :itku: )

Tässä muutamia reenirautoja :

smithpena 110 x 10
syväkyykky (ennenkuin polvet hajos) 10 x 180
puhdas ylätalja 120 x 10
hauis suoratanko 10 x 60
ranskalainen otsalta 10 x 50
etupunnerrus smith 10 x 85

Ruuminrakenteesta (pitkät raajat) johtuen kaikki punnerrusliikkeet aika heikkoja.

Pitäähän se vissiin itekki jotain tänne säveltää, ja astua taustalta foorumille.
Nyt vajaan 5kk treenauksen jälkeen menee seuraavasti:

Penkki 10*70kg
Vinopenkki 10*60kg
kyykky 10*100kg
Hauis 10*40kg

Siinä on jotain. Penkki on mielestäni kehittynyt aivan mukavasti, kun ottaa huomioon että ekakerran salilla käydessäni maksimi oli pikkusen yli 70 kiloa. :)
Lähinnä teen pitkää, 15 toiston sarjaa, eli noi kympit on vähän arvioituja.
Pikkuhiljaa ylöspäin. :thumbs:

- penkkipunnerrus 8x122.5
- kulmasoutu 10x120
- leuanveto (lisäpainoitta) 8x :D
- alatalja 10x120
- suorin jaloin maastaveto 8x140
- jalka(syvä)kyykky 10x120
- jalkaprässi 10x405

Nuo siis treenin alkupuolella jos kiskoo. Lopuksi tehtynä tiesti vähemmän.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Dirty Harryllä on helvetinmoinen "ranteet katkee-rimakammo" tai sitten vaan oot laskenu limput väärin. Laitoit huntin päälle vahingossa 20 kilon limput ;) ja avot! Penkkitulos parani hetken funtsailulla 20kg :D

Edit. Tietysti jos oot just vetänyt sillä 10 x 100 itsesi tukkoon ja palautunut vain painon lisäämisen ajan niin onhan tuo siinä tapauksessa aivan mahdollinen. Itselläni taisi mennä 120 kilon maksimiin silloin 5 x 5 x 100, eikä tuo maksimivoimasuhde ole edelleenkään tuon kummoisempi. Pitäisi sitä vaan useammin tehdä niin siitähän se lähtisi...

penkki 5x85
ransk.punnerrus otsalta 6x42,5
hauiskääntö tangolla seisten 6x45

kyykkyä en sitten oikein alaselän takia oo tehny, jalat teen prässissä ja ojennuslaitteissa.

Tällä hetkellä teen sarjoja 10 tuntumassa.

3 x 10 x 90kg penkki.
3 x 10 x 70kg Vinopenki.
2 x 10 x 90kg Kyykky.

Tarkoitus oliis mennä 3:ssa periodissa. 1. 10 2. 8-6 3. 6-2. 6vko jaksoissa.

3 x 8 x 100kg penkki
3 x 8 x 80kg Vinopenkki
2 x 8 x 100kg Kyykky.

3-5 x 6-2 100kg-120kg Pyramidina tai tiputus-sarjana. Sama toistuu Vinopenkissä ja Kyykyssä.

Laitetaan nyt jotain omiakin, nämä tulee ulkomuistista, kun ei ole treenipäiväkirjaa tässä.

Smith-kyykky 8 x 145
SJMV 8 x 130
Penkki 8 x 120
Kulmasoutu 8 x 110
Ylätalja 10 x 105
Leuanveto myötäotteella 7 x 25
Dippi ojentajaliikkeenä 11 x 45
Hauis scott mutkatanko 8 x 50

Toiseks viimeinen treeni oli HST-kierrossa tänään, eli vitosia tein.

Hauiskääntö Z-tangolla 5x50kg
Käsipainopenkki 5x40kg/käsi (ei apuja)

Vinopenkki käsipainoilla tein pari viikkoa sitten 10x36,5kg/käsi

Vika treeniin koitan lisätä n.2,5kg molempiin.

On voimatasot noussu aika kivasti, ku oon vasta n.6kk nostellu. Alussa tuntui 20kg käsipainopenkkikin raskaalta. :D Puhtaasti koitan tehä kaikki. Eihän noi tulokset muihin verrattuna ole kovia, mutta ite olen tyytyväinen kehitykseen ja se onkin tärkeintä. :thumbs:

Penkki 2x6 95kg
mave 2x6 150kg
pystypunnerrus 3x12 55kg
kulmasoutu 3x8 90kg
kapeapenkki 8 85kg
SJMV 8 130kg
eipä oo tuloksissa paljoa kehuskelemista:itku: . Nooh eiköhän se siitä ku pääsee taas kunnolla plussalle ;)

Topah sanoi:

QUOTE]

Jokin tässä mättää. joko mies valehtelee jälkimmäisen tai sitten se on aika vajaa/EPÄpuhdas. Verrattuna vaan tuohon 5x50kg.

Kipi I sanoi:

Jokin tässä mättää. joko mies valehtelee jälkimmäisen tai sitten se on aika vajaa/EPÄpuhdas. Verrattuna vaan tuohon 5x50kg.

Eihän noissa liikkeissä käytetä samoja lihaksia? Voihan voimatasot heitellä jos on treenannut enemmän/kauemmin tiettyjä lihasryhmiä.

ToughGrip sanoi:
Dirty Harryllä on helvetinmoinen "ranteet katkee-rimakammo" tai sitten vaan oot laskenu limput väärin. Laitoit huntin päälle vahingossa 20 kilon limput ;) ja avot! Penkkitulos parani hetken funtsailulla 20kg :D

Edit. Tietysti jos oot just vetänyt sillä 10 x 100 itsesi tukkoon ja palautunut vain painon lisäämisen ajan niin onhan tuo siinä tapauksessa aivan mahdollinen. Itselläni taisi mennä 120 kilon maksimiin silloin 5 x 5 x 100, eikä tuo maksimivoimasuhde ole edelleenkään tuon kummoisempi. Pitäisi sitä vaan useammin tehdä niin siitähän se lähtisi...

Ööh. No niin vain on. En tiedä mikä mättää, mut yleensä silloin tein peruspenkki-sarjat:

tangolla: 2*20, 10*60kg, 10*80kg, 8-10*100kg, 3-5*110kg ja sarjahinkutusta tältä väliltä.

Ja sit kerran kokeiltu ykkönen 120. Ja tiukille meni.

Ei mulla nyt mitään syytä ois kusetella tollasta maksimia, muutenhan tältä koko pelleilyltä putois pohja?

Ps. Olettaen et mä oon se Dirty-Harry. :)

Kipi I sanoi:
Topah sanoi:

QUOTE]

Mikäs tuossa muka mättää? Itsekin olen ihmetellyt muitten suht heikkoja kp-vinopenkki tuloksia verrattuna muihin tuloksiin. Itse olen tehnyt koko ajan pelkästään penkkiä käsipainoilla. Olen saanut kommenttia, että teen liiankin alas negatiivisen vaiheen ja olen hieman korjannut tekniikkaani, mutta ei se mielestäni ole semmosta 5-10 sentin nylkytystä mitä monilla muilla näkee. Mutta täytyypä kokeilla uudestaan lähiaikoina. Itsekin olen ihmetellyt kuinka kevyttä rauta on mulle ollut, kun vertaa parin kk:n takaisiin voimiin. 35kg:n kässäreillä en saanu yhtään toistoa. Kai tässä jotain oikein tehdään. Olkapäitä en treenaa ollenkaan, vaan hitosti selkää ja koitan saada lavat ja yläkropan aina semmoseks paketiksi, että sais kaiken voiman kohdistettua oikeeseen paikkaan. Täytyypä kysyä joltain kokeneemmalta tuosta tekniikasta, kun en tiedä onko se sitten aiva perseestä. Voi olla, en tiedä :rolleyes: Ruoka- ja lepopuoli on ainakin kunnossa, eli ne voi tosiaan vaikuttaa aika paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom