Kuinka suuret sarjapainot teillä heiluvat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tikkuniska sanoi:
Aika kovia tuloksia. Mikkä on yköset varusteilla ja ilman?

285-147.5-290 varusteilla.

Ilman oon kyykänny 200, penkannu 140 ja vetäny 260. Noista nyt on kaikista vuos pari aikaa. En oikeastaan ota isompia rautoja ilman jonkinlaisia varusteita.

Tässä jotain jota kehtaa mainita..

Sotilaspenkki 11x100 kg
Pystypunnerrus 2x8x60 kg
Ylätalja niskan taakse 8x85 kg

Pystypunnerrus 10x17((käsipainot siis 17kg/kpl) (olkapäät heikot,tyhmyydestä sakotetaan ku ei aiemmin tullu treenattua yhtään niitä))
Penkkipunnerrus 8x70
Maastaveto 10x120
Hauiskääntö z-tangolla 4x8x40 tai 45, en muista tangon painoa
Kyykky ei-ihan-perse-maahan -tyylillä 8x80

Siinäpä jotain mitä äkikseltään muistaa.

tuolla aiemmin oli tässä ketjussa puhetta kyykystä ja etukyykystä, oon aina ajatelluki että oon etukyykys parempi, mut nyt se sit todistettiin iha kunnolla :D

jotai tuloksia:

pystypunnerrus seisaaltaan tangolla 5 x 60kg
penkki 5 x 87,5
syväkyykky 4 x 117,5kg
etukyykky pohjasta 6x100 kg

mattiE sanoi:
tuolla aiemmin oli tässä ketjussa puhetta kyykystä ja etukyykystä, oon aina ajatelluki että oon etukyykys parempi, mut nyt se sit todistettiin iha kunnolla :D

jotai tuloksia:

pystypunnerrus seisaaltaan tangolla 5 x 60kg
penkki 5 x 87,5
syväkyykky 4 x 117,5kg
etukyykky pohjasta 6x100 kg

Anteeks mut noi pystypunnerrus tulokset kuulostaa aika kovilta. Penkkaan samaa luokkaa ku sä (2x6 87.5kg) mut puhas pystypunnerrus seisaaltaan tangolla 2x6 45kg, vaikka ei toi penkki niin olkapäävaltainen liike olekkaan niin ihmetyttää silti. Kaipaako mun olkapäät sitten rutkasti lisää reeniä? :confused:

stabi sanoi:
Anteeks mut noi pystypunnerrus tulokset kuulostaa aika kovilta. Penkkaan samaa luokkaa ku sä (2x6 87.5kg) mut puhas pystypunnerrus seisaaltaan tangolla 2x6 45kg, vaikka ei toi penkki niin olkapäävaltainen liike olekkaan niin ihmetyttää silti. Kaipaako mun olkapäät sitten rutkasti lisää reeniä? :confused:

aika monesti oon kuullu "sulla on neekerin olkapäät" :D sepä sitte onkin ainut lihas forkkuje lisäks jossa on jotai kattomista. mulla on aina ollu pystypunnerruksen painot n 2/3 penkistä, en tiiä mistä se johtuu.

viimeks toissa päivänä tein 3x6x55kg joista vikan sarjan viimene vähä piti jaloilla auttaa.

e: oot mua kovempi penkissä stabi :D

kalle2 sanoi:
Jos pitäisi tehdä esim. 10 toistoa mahdollisimman suurella painolla, niin millä painolla menisi
- penkkipunnerrus 70x5
- vinopenkkipunnerrus KP 18x10
- hauiskääntö 30x8
- kulmasoutu 60x6
- ylätalja 60x6-8

n. puol vuotta sali treeniä takana

Tässäpä mun, joulukuisen selän revähtämisen ajoilta tosin:

penkki 120kg*10
kyykky 160kg*8
mave 205kg*10 (tästä oon ylpeä kun nousi aina helposti)
hauis tangolla 50kg*10
ranskalainen lähes sama, mutta toinen olkapää tuntuu aina menevän sijoiltaan:curs:
kulmasoutu 110kg*10
ylä- ja alataljaa 115kg*10

enpä muista muita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom