Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, kyllä noissa pitkälle ulottuvissa tavoitteissa kannattaa pitää jotain välitavoitteita, jotta motivaatio pysyy yllä.
Ja pitää toki koittaa vähän ajatella muutakin kuin koko ajan sitä treeniä. Muutenkin kehittymiselle on todella tärkeää tietty tyytyväisyys ja avoimuus.
Näin olen ainakin itse huomannut...
ykköstavoite:176cm/90kg,kympin rasvat
sitä kohti mennään.jos vielä yhteistuloksen sais viiden markan päälle niin olis ihan jees.aikaahan tuossa voi joku vuosi mennä mutta eipä tässä hätäkään ole.jos lihat ois vielä samalla jonkinlaisessa balanssissa niin plussaa.
lyhyemmän aikavälin tavotteita tuntuu syntyvän koko ajan :D
Jätkähän on vastannu tähän jo ekalla sivulla ja siellä olikin sitten vähän eri tavotteet. :jahas: Niin ne tavotteet vaan muuttuu ajan kanssa...
ootko elasto muuten kauan veivannut raudan kanssa?mietin vaan kun ollaan saman ikäisiä eikä tavoitteessakaan ole niin hirveesti erojaJätkähän on vastannu tähän jo ekalla sivulla ja siellä olikin sitten vähän eri tavotteet. :jahas: Niin ne tavotteet vaan muuttuu ajan kanssa...
Pitkän tähtäimen tavoitteena (30v.) mulla on 95kg paino alle 10% rasvoissa. 150 raaka penkki, 250 mave ja yli 20 myötäoteleukaa.
Tällä hetkellä ikää 25v. painoa 101kg, rasvaa n.15-16%, penkistä 122,5kg, mave 150kg ja 8 myötäoteleukaa.
asetan tavoitteet aina n. 2-6kk eteenpäin... seuraava on kesäloman alku: penkki 120 yt 450.
tämänhetkisistä tuloksista ei mitän tietoa.
Jaahas, tuommoinen löytyi. Pitääpä korjata hieman:
Pitkän tähtäimen tavoitteena (30v.) mulla on painaa alle 100kg. 150 penkki, 250 mave,150 etukyykky ja yli 30 myötäoteleukaa.
Tällä hetkellä ikää 26v. painoa 102kg, rasvaa n.15%. Penkki 125kg, sjmv 185kg, etukyykky 105kg ja 14 myötäoteleukaa. Penkissä ei kehitystä ole tullut kiloina mutta tekniikka on nykyään puhdas.