Kuinka kauas asetat tavoitteesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi80
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Niin, tavoite v.2010 on 2x oma paino penkistä.
Realistista tahi ei, v.-96 tehty kapeahkolla otteella 85kg painoisena 147,5 kg, joten tuon pohjalta sen tähtään. Onhan tässä ikää tullut jne, mutta haitanneeko tuo mitään :D

Massaa olisi tarkoitus nostattaa nyk. 65kg--->72kg heinäkuuhun mennessä.
Kiistaton lempiliikkeeni penkkipunnerrus on nyt pannassa erään vamman vuoksi,mutta jalkakyykky olisi mukava saada tuonne 150kg syyskuuhun mennessä.MaVeakin olisi tuohon mennessä tarkoitus hilata johonkin 160kg:een.Ja tietenkin saada kädet kasvamaan:evil: .

Kyllähän se mukava olis lavalle joskus mennä. Semmonen tavoite tuolla takaraivossa kytee. Eli se on kyllä ainakin jonnekin todella kauaksi asettuva tavoite. Tällä hetkellä tavoite olisi päästä kireäksi ja dieetti on lähtenyt hyvin käyntiin.

Niin, kyllä noissa pitkälle ulottuvissa tavoitteissa kannattaa pitää jotain välitavoitteita, jotta motivaatio pysyy yllä.

Niin, kyllä noissa pitkälle ulottuvissa tavoitteissa kannattaa pitää jotain välitavoitteita, jotta motivaatio pysyy yllä.

Totta, tuo on todella tärkeää motivaatiolle. On tässä itselläni kaikenmoisia välitavoitteita. Kuten saada jalkakyykyn sarjapainoksi vaikkapa 150kg, penkin 130kg. Tällaisia pieniä motivaattoreita on hyvä olla koko ajan. Ja pitää toki koittaa vähän ajatella muutakin kuin koko ajan sitä treeniä. Muutenkin kehittymiselle on todella tärkeää tietty tyytyväisyys ja avoimuus.
Näin olen ainakin itse huomannut...

EDIT: ja näihin tavoitteisiin pyrin siis vuoden sisällä.

Ja pitää toki koittaa vähän ajatella muutakin kuin koko ajan sitä treeniä. Muutenkin kehittymiselle on todella tärkeää tietty tyytyväisyys ja avoimuus.
Näin olen ainakin itse huomannut...

Vähän sama vika täälläkin. Meinaa välillä liikaa miettiä juuri omia treenejä ja muut unohtuu siinä samalla (nimimerkillä: nukkumaan mennessä koukistelee jo mielessään jalan koukistajia kuudelläkympillä):D

Että saan penkistä 2x6 110kg. Eli sama mitä isäni on saanut ykkösenä :) Voi mennä pari vuotta vielä nykysellä kehityksellä (nykyään 2x6 85kg)

Toinen olis että se kuuluisa haba oli sen 40cm. Vielä puuttuu about sentti molemmista käsistä. Oikeasta vähän enemmän. Tää kyllä pitäs saada ennen kesää vaikka väkisin :curs:

- Oma paino yli 80kg kympin rasvoilla.
- Kisakireys jossain vaiheessa
- Osallistuminen Classic Bodybuilding -kisoihin
- Penkki 150kg
- Kyykky 200kg
- Mave 200kg

Kunnianhimoiset tavoitteeni vuoden loppuun mennessä on...
- Paino alle 56
- Penkki max 75 kg
- MaVe max 140 kg ja tekniikka kondikseen
- Kyykkytekniikka kondikseen ja joku kohtalainen max siihen (en osaa arvioida)

En oikein osaa arvioida mihin tahtiin on mahdollista kehittyä, mutta sen näkee sitten vuoden lopussa ovatko nämä tavoitteet olleet realistisia. Seuraavaksi vuodeksi sitten osaankin jo kaiketi hieman realistisemmat tavoitteet asettaa.

Välitavoitteita olen myös asettanut muutaman kuukauden välein.

ykköstavoite:176cm/90kg,kympin rasvat
sitä kohti mennään.jos vielä yhteistuloksen sais viiden markan päälle niin olis ihan jees.aikaahan tuossa voi joku vuosi mennä mutta eipä tässä hätäkään ole.jos lihat ois vielä samalla jonkinlaisessa balanssissa niin plussaa.
lyhyemmän aikavälin tavotteita tuntuu syntyvän koko ajan :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ykköstavoite:176cm/90kg,kympin rasvat
sitä kohti mennään.jos vielä yhteistuloksen sais viiden markan päälle niin olis ihan jees.aikaahan tuossa voi joku vuosi mennä mutta eipä tässä hätäkään ole.jos lihat ois vielä samalla jonkinlaisessa balanssissa niin plussaa.
lyhyemmän aikavälin tavotteita tuntuu syntyvän koko ajan :D

Jätkähän on vastannu tähän jo ekalla sivulla ja siellä olikin sitten vähän eri tavotteet. :jahas: Niin ne tavotteet vaan muuttuu ajan kanssa... :)

Yt yli 600:n kilon tänä vuonna. Matkaa semmonen 40 kiloa.

Jätkähän on vastannu tähän jo ekalla sivulla ja siellä olikin sitten vähän eri tavotteet. :jahas: Niin ne tavotteet vaan muuttuu ajan kanssa... :)

oho,en muistanutkaan/huomannutkaan.pitäskö mennä nukkumaan kun ei huomaa edes noita merkkejä tossa otsikon edessä...mutta niin ne tavotteet muuttuu vuodessa :D
ainakin olen huomannut että musta ei ole voimanostajaksi,potailu on sittenkin mun juttu :)
eihän nuo ollu niin hirveesti muuttunut,massaa enempi ja voimaa vähempi :)
aikaraja pitänee edelleen

noo sattuuhan näitä...

Täyttynyt osittain: pullahauis 40cm (kuulemma oli sillon kuvien mukaan :) 200kg ei irronnu maasta mutta 190 meni. Nyt vaan että pääsee reenaamaan ja paikat ei hajoile sillon kun reenit kulkee.

Uusia realistisia tavoitteita vois olla myös voimapyörällä muutama (yks) toisto ilman polvien tukia. Yhden käden leuka ja ikuinen murheenkryyni penkki sataseen. Aerial kesällä nurtsilla ja joitain muita hienoja temppuja.

ootko elasto muuten kauan veivannut raudan kanssa?mietin vaan kun ollaan saman ikäisiä eikä tavoitteessakaan ole niin hirveesti eroja :)

Pitkän tähtäimen tavoitteena (30v.) mulla on 95kg paino alle 10% rasvoissa. 150 raaka penkki, 250 mave ja yli 20 myötäoteleukaa.

Tällä hetkellä ikää 25v. painoa 101kg, rasvaa n.15-16%, penkistä 122,5kg, mave 150kg ja 8 myötäoteleukaa.

Jaahas, tuommoinen löytyi. Pitääpä korjata hieman:

Pitkän tähtäimen tavoitteena (30v.) mulla on painaa alle 100kg. 150 penkki, 250 mave,150 etukyykky ja yli 30 myötäoteleukaa.

Tällä hetkellä ikää 26v. painoa 102kg, rasvaa n.15%. Penkki 125kg, sjmv 185kg, etukyykky 105kg ja 14 myötäoteleukaa. Penkissä ei kehitystä ole tullut kiloina mutta tekniikka on nykyään puhdas.

asetan tavoitteet aina n. 2-6kk eteenpäin... seuraava on kesäloman alku: penkki 120 yt 450.

tämänhetkisistä tuloksista ei mitän tietoa.

Ei menny lähellekkään.

Koko vuosi 06 meni treenauksen puolesta täysin vituiks. Penkkitulos edelleen sama, kyykky ja mave tulosta ei enään pysty edes koittamaan. Kiloja tuli lisää, lihasta ei.

Eli -06 saldo oli mulla paska selkä ja löysä kunto. Tää vuos ei näytä yhtää paremmalta ku pääsee nii usein sinne salille.

Jaahas, tuommoinen löytyi. Pitääpä korjata hieman:

Pitkän tähtäimen tavoitteena (30v.) mulla on painaa alle 100kg. 150 penkki, 250 mave,150 etukyykky ja yli 30 myötäoteleukaa.

Tällä hetkellä ikää 26v. painoa 102kg, rasvaa n.15%. Penkki 125kg, sjmv 185kg, etukyykky 105kg ja 14 myötäoteleukaa. Penkissä ei kehitystä ole tullut kiloina mutta tekniikka on nykyään puhdas.

Ettet vaan ole ittees ylikuntoon junnannu? Vai liekkö ohjelmassa vika?

Omat tavoitteeni asettelen yleensä pitkälle aikavälille tai viikko eteenpäin maximitestipäiviin :D
Omat tavoitteeni 2008vuodeksi:
omapaino 63-64 rasvat n.9-10% nyt ---> 70kg 10%
Penkki 100kg ---> 120kg
Mave 175kg ----> 220kg
Kyykky 4x6x80 1x? ----> 150kg

Keväällä 2008 (ennen kuin muutan ulkomaille) pitäis viimeistään saada 125 penkistä.. isoisän vanha ennätys. Tai ehkä sittenkin 127,5 niin olis himpun verran parempi :D
Jos samoihin aikoihin olis kyykky vielä 175 ja mave 200 niin vois olla tyytyväinen, tällä hetkellä varsinkin toi maastaveto tuntuu junnaavan paikoillaan. Ja massaa sais olla sellanen 81 kireenä (ylipainon raja), tällä hetkellä 80 (ei kauheen löysä, muttei kyllä kisakunnossakaan).

pitkäntähtäimen tavoite on kasvaa isoksi :D
seuraava "lähitulevaisuuden" tavoite sijoittuis juhannuksen tienoille (joustava käsite :lol2: ) jolloin ois tarkoitus saada se hiton 100kg penkistä (nyt 87,5).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom