Kuinka kauas asetat tavoitteesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi80
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tavoitteena on ollu että leukoja menis yli 20 ja nyt varmaan meneekin.. :kippis1:
Pitempi aikasena on penkistä yli 100kg ja 6pack.
Sekä omaa painoa tietenki ylöspäin reilusti.. se on tärkein tavoite..

Mun tavoitteet on että joskus sais 150kg penasta(nyt.115-120kg) maasta saada joskus 250kg (nyt 180kg) ja kokoa rutkasti lisää joka paikkaan ja paino sinne 100 kiloon (nyt 93kg)

Tavoite on olla niin iso ja kiree naturaali (tosin matkalla täytyy ottaa helpommin saavutettavia semi-tavoitteita :D ) että jokainen epäilee mun käyttävän jotain steroideja.

tavotteet tän vuoden aikana on.
oma paino 65 kilosta -> 75 kiloon
hauiksen ympärys 42 senttiin
maasta veto 150 kiloon
penkki 75 kilosta-> 110 kiloon

Miltäs teidän näkökulmasta näyttää, liian kevyet / raskaat tavoitteet?

ensi jouluun mennessä.. 120kg penkistä.
Maasta veto olemattomasta 200kg
oma paino 100kg
hauiski vois mennä tost 40centist tonne 42-45 .
Ja ei ollenkaan ylikuntoa ja löytää oikeat reeni metodit ittelle.

Heinäkuun loppuun(16v):
- penkki 110kg (pari kk sitten 100kg)
- mave 180kg (n.165kg)
- kyykky pitää samassa: 130kg
- 100kg oma paino ilman älyttömiä rasvoja (nyt 94kg)

18v:
- Mave 200kg
- Penkki 140kg (ei tuu onnistuun näillä geeneillä)
- kyykky 150kg (ei oo mun laji)

Pitää ajatelle positiivisesti: aina saa yrittää:)

2007 loppuun mennessä 90 kg paino 10% rasvoilla ja tumppu yli 45 cm. Tossa sitä on tavoitetta ihan kiitettävästi ja vähän päällekin. Lisää löytyy VIP puolelta jos jotakuta kiinnostaa. ;)

Tällä hetkellä olisi mielessä kisata 2007-keväällä bodyskaboissa. Mutta jos olkapää rupeaa kestämään painimista jossain vaiheessa, niin lopetan bodauksen ja rupean treenaan vapaaottelua varten.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tavoitteena massan lisäys 80kg-->90kg ja siinä samalla olis ihan plussaa jos rupeis tuloksetkin kohoomaan samalla tahdilla :D

100kg penkistä ensi jouluksi. :eek: Tällä hetkellä 60kg. :david: Jos tätä nykyistä vauhtia jatkuu kehitys niin pidän tuota ihan realistisena tavoitteena.

Tavoitteena olis joskus saada:
-penkki 110 x 10 (runkki) -> 140 x 10 (nevö :rolleyes: )
-kyykky ja mave 200 (nyttenii joku 160 ja 150)
-90 kg alle 10 % rasvoilla (nyt 85 13-17%r)
-habatus 45-50 cm (nyt kylmänä 40, pumpissa 44)
-hullun paksut jalat olis aika :kuola: . :D (nyt joku 62 keeäm)

Ei noi kaikki tavoitteet kovin kaukanakaan ole tai mahdottomia mutta ei sitä taivaita tarvi tavoitellakaan. Ja syödessähän nälkä kasvaa. ;)

Kumisa@pas sanoi:
tyytyväinen jos sais tän vuoden puolella sellasen 45 cm haban. Vajaa 5 senttiä vielä uupuu mut nyt on treenit ja syömiset kohillaan ja kehitystä tulee.

Vajaa viis senttiä tumppuun lihaa vuodessa on omasta mielestäni kyllä aika hurjalta kuullostava tavoite.

Omat tavoitteet samat mitkä viime vuonna, jolloin ne myöskin toteutuivat:

Jaksaa käydä treenaamassa punttia kovaa 3-4 kertaa viikossa ja aerobistä kerran viikossa. Lihat ja tulokset seuraa perässä.

Nyt kun on muut lajit menneet bodauksen edelle (tai ovat menemässä) niin tavoitteetkin on vähän muuttunut. Kesään mennessä olisi tarkoitus vielä tiputella tommonen 3-4% fättiä ja siinä sivussa saada pikkusen lisää lihasta / olla menettämättä sitä ja saada lisää voimaa pikkusen. Katsotaan miten onnistuu kun lajitreeniä on ainakin 6 kertaa viikossa.

Pidemmän tähtäimen tavoite olisi olla tuolla 100-105 kg 10 % ja raw YT about 660 kg. Vaikka suurin kiinnostus olisikin aivan muualla (vapari/bjj/nyrkkeily) niin silti haluan edelleen yrittää (oli se sitten kuinka hitaasti) kehittyä myös lihaksien / voimien osalta.

Taukoa tuli tossa ennen joulua pari kuukautta niin ensiksikin tavoite -> takaisin samaan kuntoon missä oltiin, jonka jälkeen yritellään ennen juhannusta nostella maasta 150kg, kyykätä 200kg, ja penkata nyt vaikka 105kg.
Viimeksi kokeillut ovat siis maasta 130, kyykky 160 ja penkki 95.

Elokuun alusta oli tavoitteena nostaa massaa. Painoin 59.5 kg/185cm. Olin tätä ennen treenannut painoja jo pitkään, mutta viime kesä meni täys dieetillä ja söin vaan omenia. Se oli tyhmää, mutta nousin elävien kirjoihin ja nyt mitat 75kg/185cm.

Mä siis tein sen mitä halusin ja aijon samaa rataa jatkaa. Huhtikuussa mulla 80kg mittarissa ja kaikki vielä edessä. Lihasta on ja sitä tulee ja oon todellakin tyytyväinen itseeni.

Tänään alko uus hst kierto ja kun se on ohi niin sit keskitytään taas uusiin haasteisiin

2006:

Penkki 85->95-100
Kyykky 100->n. 120
Mave 90->n. 120

Oma paino 80->75-80 vähemmillä rasvoilla

Painoja tärkeempänä pidän kuitenkin kehitystä peilikuvassa, ja kaikki liikkeet puhtaalla tekniikalla, mm. sotilaspenkki nykyään kokeilussa. :)

Ykköstavoite silti pysyä terveenä ja kunnossa.

Ennenkuin täytän 18 raw-tulokset;
JK 2x140kg-->1x170kg
PP 5x90kg--->1x120
MV 5x180kg->1x220

Tumppu 40->42
Rinnanympärys levossa kainaloista mitattuna 115-->118-120

Tavoitteet ennen vuotta 2007:
-Kyykky 170kg
-Penkki 6x125kg
-Mave 210kg
-Ruveta venyttelemään ja käymään reeneissä pitkästä aikaa, että pystyy potkaisemaan taas edes pään korkeudelle.
-Paino 83kg rp pienempi kuin nyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom