Kuinka kauas asetat tavoitteesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi80
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aluksi tavoitteena oli penkissä omalla painolla sarjat, se tuli yllättävän äkkiä. Nyt tavoitteena se legendaarinen 100kg, ei siitäkään enää paljoa puutu. Sen jälkeen saa penkki jäädä "ylläpitävään".

Kyykkyä aloittelen tekemään kunnolla, siinä tavoitteena Pelastusopiston vaatima 45kg ja olisko ollu 30 toistoa..? (Syväkyykkyä)

Maastavedossa ei ole tavoitteita, sitäkin kovasti harjoitellaan, jos nyt sillä 100kg aluksi saisi puhtaat kutoset vaikkapa. Sen jälkeen sitten kehityksen mukaan painoja lisää. Voisi vaikka 150kg asettaa tavoitteeksi kesään tai syksyyn mennessä.

Muissa liikkeissä ei sitten pahemmin tavoitteita ole, pystysoudussa jos saisi joskus vedettyä koko pakalla laitteessa (oisko ollu 90kg) tai hieman pienemmillä painoilla tangolla. Tällä hetkellä menee 54-59kg kympin sarjat eli matkaa on vielä.

Leukoja jos saisi ljk:n maksimitason verran, eli 14 puhtaasti niin siinähän ne minun kaikki tavoitteet olisikin. Nyt menee se 10 puhtaasti.

Tavotteena on joskus, ehkäpä kolmen vuoden päästä;

Penkistä 80kg (nyt siis vasta 62,5)

Kyykky 120kg (nyt 95)

Maastaveto 170 (nyt 135)

Suuria haaveita :rolleyes:

24.6.2008 asetetut tavoitteet (nykyinen tilanne)

Penkki 6*130 (5*120)
Maastaveto 5*215 (4*200)
Jalkakyykky 6*180 (6*120 todella kevyitä oikea taso olisi varmaan tuossa 6*140 mutta pitkän tauon jälkeen harjoittelen taas kyykkyä niin otetaan ihan rauhasssa)
Paino: 90 (106)

Tärkeimmät tavoitteet:

Penkki: 100kg:lla jos saisin 20 toistoa kesään mennessä... Nyt menee 10-12 toistoa.

Maastaveto: Olen kerran vasta koittanut (130kg) ja tavoite olisi se maaginen 2 markkaa saada joskus syksyllä vaikka... en ole niin tarkkaan tätä aikaa ajatellut, kunhan sen vain joskus saisin.

Judo: ei nyt liity painonnostoon, mutta judossa sitä kokemusta haetaan ja olisihan se kiva jos mustan vyön joskus saisin... tosin eihän sillä vyöllä niin väliä ole, kunhan saa harjoitella ja oppia uusia asioita.

Ylimääräiset pois vyötäröltä kesään mennessä!

"Sivutavoitteet":

Pystypunnerrus: Nyt saan jonkun 6 sarjan tehtyä 32,5kg:lla (/per käsi) ja tavoite olisi, että kesällä tulisi sama sarja 40kg (/per käsi).

Vinopenkki KP: jos 50kg:lla (/per käsi) saisi sen 10 toistoa joskus... nyt menee 40kg:lla ehkä 6-8 toistoa per sarja.

... On se hyvä, että tavotteet on korkealla. :)

Nämä nyt ovat sellaisia, jotka tulivat ensimmäisenä mieleen.

Vuosikausien projekti alkaa olla loppusuoralla ja 150kg penkki on todella lähellä. Tarkoitus olisi vääntää se ylös kuukauden sisällä, salinostona tietenkin. Tuon tason stoppinostoihin on vielä matkaa. 250kg maastaveto on myös tavoitteena, mutta sen saavuttamiseen pitänee varata pari vuotta aikaa.

päätavotteena voimanoston 600kg yt salisuorituksina. omasta mielestä riittää huvikseen reenailevalle.
tän lisäks painonnostossa yhteensä päälle 2 markan tempaus + työntö.

noita tavotellaan, käytännössä arkitavotteet on parantaa tuloksia ees vähäsen viikon parin välein

ruokavalion kanssa ois tavotteena pysyä monipuolisena ja terveellisenä poislukien pari kertaa kuussa. aerobinen kunto pysyy kun polkee töihin pyörällä

Semmonen tavoite tuli mieleen, että ylioppilas kirjotusten aikaan sais tehtyä Käsipaino vinopenkkiä 37kg:lla 10toistoa. Viimeksi tein suht kevyen 4x8x21 ja ysillä olen.

Tavoitteena on, että kahden vuoden päästä ku täyttää 19, niin ois saatava joku 140-150kg penkistä,maastaveto ja kyykkykin sais luvan olla yli 100kg :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tavoitteita on seuraavia
Penkki 10x120
Leuat 20+
Kyykky 10x150
Ja sit cooper 3000+ ja spagaati niin ja sit painoa 90 (10 rasvoilla) nyt varmaan joku 13 tai 14. Siinä niitä tavoitteita toiset lähempänä ja toiset kauempana.

Tavoitteena on, että kahden vuoden päästä ku täyttää 19, niin ois saatava joku 140-150kg penkistä,maastaveto ja kyykkykin sais luvan olla yli 100kg :D

No johan on jos penkistä kiskaset enemmä ku mavesta.

Mulla on kahdessa liikkeessä tavotteita:

Raaka rinnalleveto 150 kg
Penkkipunnerrus 150 kg

Kaikissa muissa liikkeissä tosin noilla kahdella pitäisi tulla aika mukavasti kehitystä. Penkissä sen voisi hyvällä kehityksellä saavuttaa jopa tämän vuoden aikana, mutta ehkä realistisempi olisi laittaa tavoite vuoden päähän. RiVessä mennee pari vuotta ainakin.

Mulla on kahdessa liikkeessä tavotteita:

Raaka rinnalleveto 150 kg
Penkkipunnerrus 150 kg

Kaikissa muissa liikkeissä tosin noilla kahdella pitäisi tulla aika mukavasti kehitystä. Penkissä sen voisi hyvällä kehityksellä saavuttaa jopa tämän vuoden aikana, mutta ehkä realistisempi olisi laittaa tavoite vuoden päähän. RiVessä mennee pari vuotta ainakin.

Penkissä se saattaa olla todella hyvällä mäihällä mahdollista parissa tapauksessa. Jos nyt penkkaat ~140kg. Tai jos oot vasta aloittanut saliharjoittelun ja maksimi on nyt ~120kg. Jos taas taustaa on jo vähän pidempään ja oot jossain 130kg:n tienoolla jumissa niin nopeasti se tuskin tuosta nousee. Voin olla väärässäkin ja sinun kannaltasi toivottavasti olenkin.

Tsemiä:thumbs:

No sanotaan näin että olen tällä hetkellä aallonpohjassa ja kaikki menee vähän pitkin seiniä, mutta olen kyllä aika perusteellisesti muuttanut treenausta ja toivon sen tuovan tulosta. 150 kiloa on aika lähellä omia enkkoja mutta aika kaukana nykyisestä tilanteesta. Mutta jos tästä notkelmasta päästään liikkeelle niin uskoisin, että siellä omissa enkoissa ollaan taas suht nopeasti.

Vuosikausien projekti alkaa olla loppusuoralla ja 150kg penkki on todella lähellä. Tarkoitus olisi vääntää se ylös kuukauden sisällä, salinostona tietenkin.

Tuli sitten asetettua tuo penkkitavoite aika kauas. Pari päivää tuon viesti laittamisen jälkeen (eli toissapäivänä) kokeilin ja menihän se! :) En vaan meinannut millään uskoa tuloksen nousevan lähiaikoina, kun tulosparannus 140kg->145kg vei todella pitkään.

Mun tavoitteet on sellaiset et sit mä oon tyytyväinen kun ei tarvii sanoo muuta ku yeah buddyyy light weight niin mikä tahansa rauta nousee:rock:

Penkistä satanen ennen kun täytän 25! Tämän hetken maksimi on 80kg ja olen 21-vuotias. On se kumma että 70kg alkaa olla jo nylykkypaino mutta ykkönen ei ole kun 10kg enemmän. Mulla on selvästi maratoonarin geenit tai heikko keskittymiskyky.

Muut tavoitteet on sitten niitä iänikuisia, jotka siirtyy aina eteenpäin sitä mukaa kun niitä alkaa saavuttaa. Oon niinkun aasi jonka edessä on se legendaarinen porkkana kepin nenässä:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom