Kuinka kauas asetat tavoitteesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi80
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei oo tullu ees mietittyy tollasta. Treenaan ja nautin:) Tavoitteeni on sinne asti, minne jaksan nauttia ja iloita liikunnasta;)

Meah sanoi:
Ei oo tullu ees mietittyy tollasta. Treenaan ja nautin:) Tavoitteeni on sinne asti, minne jaksan nauttia ja iloita liikunnasta;)

Hyvin sanottu. Ja se "sinne asti" on mun tapauksessani niin kauan kuin henki pihisee! Tämä treenaus on kolahtanut munhun niin lujaa että nautin jo siitä ajatuksesta että SAAN jatkaa sitä koko loppuelämäni ajan. Tulevaisuus tuntuu valoisalta, aina on tavoitteita joihin pyrkiä... Sellaisia pienempiä tavoitteitahan nyt on koko ajan, aina sitä miettii että "sitten olen iloinen kun kyykyssä menee x kg tai penkissä y kg", mutta sitten kun ne on saavutettu niin heti on jo seuraava etappi mielessä! Minkään sortin kisoihin en ole hinkumassa, haluan voimaa ja lihasta vain ja ainoastaan omaksi ilokseni.:)

Rowena sanoi:
Hyvin sanottu. Ja se "sinne asti" on mun tapauksessani niin kauan kuin henki pihisee! Tämä treenaus on kolahtanut munhun niin lujaa että nautin jo siitä ajatuksesta että SAAN jatkaa sitä koko loppuelämäni ajan. Tulevaisuus tuntuu valoisalta, aina on tavoitteita joihin pyrkiä... Sellaisia pienempiä tavoitteitahan nyt on koko ajan, aina sitä miettii että "sitten olen iloinen kun kyykyssä menee x kg tai penkissä y kg", mutta sitten kun ne on saavutettu niin heti on jo seuraava etappi mielessä! Minkään sortin kisoihin en ole hinkumassa, haluan voimaa ja lihasta vain ja ainoastaan omaksi ilokseni.:)

Niimpä;) Iloitaan treenistä, ah! Huomenna sit selkäpäivä:whip:

:hyper:

Mulla tavoitteena tänä vuonna voisivat olla vaikka:

-Paino 90 kiloon (jotain 85 tällä hetkellä) edelleen suht kireänä
-Kyykky ja mave reilusti ylös, nykyisiä tuloksia ei kehtaa edes mainita

Pidempiaikasena tavoitteena voisi olla vaikka hyvä lihaskunto vielä vanhoilla päivillä, olisi mahtava jos voisi urheilla vielä vaikka 70-vuotiaanakin kevyesti.

Kesätavoitteet:
Maastaveto 190kg->200kg
Kyykky 140kg->150kg
Penkki 92.5kg->100kg
+tulla vahvemmaksi myös kaikissa muissa liikkeissä :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
- Seuraavan dieetin jälkeen paino väh. 5 kiloa enemmän kuin vuosi sitten

- 150 kg penkki reilun vuoden kuluttua

- pitää alaselkä kunnossa että edes kyykkyä pystyisi tekemään, Mavesta oli jo luovuttava surunsekaisin tuntein :itku:

- penkki omasta painosta (paino 64 kg ja penkistä menee 5x42.5 kg elikkä siitä vaan)
- vahva selkä + leukojen vedossa tulosta (kunnon treeneillä tästäkin saadaan aikaan jotain)
- opetella kyykkäämään ja lisätä tässä painoja (nytten vasta aloitellut kyykkäämään, ennen jotain prässiä ja tämmöistä, saaketin n00b muka olen ollut treenaavinani ja sitten joku kyykky jätetty perseeseen)

- sitten vaikka lihasta lihasten kohdille

Johonkin puolen vuoden päähän tulee laitettua jotain suht pessimistisiä tavoitteita joillekin liikkeille. Sitten kun ne rikkoutuu ennen aikojaan niin tulee hyvä mieli ja motivaatio nousee.

Pitkän ajan vaatimattomia tavoitteita:
- Yhteistulos yli 500 rasvojen pysyessä alle 10%:ssa.
- Olla hajottamatta enempää paikkoja.

Lukuja ei ole antaa, mutta tavoite on kasvattaa tasaisesti lihasmassaa suuremmaksi tottakai ja pienentää rasvoja jossain vaiheessa niin, että erottuvuutta tulee enemmän jalkoihin ja vatsoihin. Treenipainoja tasaisesti ylöspäin vaan ilman sen suurempia tavoitteita niissä.

Nostaa painoo 68kg -> 75kg timmissä kunnossa vuoden loppuun mennessä. Ja saada lihaksiakin kroppaan :) Eipä varmaan tuu onnistuun, mutta aina pitää olla unelmia ;)

Tavoitteita on ollut vaikka minkälaisia, mutta yleensä lipsuminen on alkanut kuukauden sisällä tavoitteen asettamisesta.
Nykyinen tavoite, joka nyt kumma kyllä on pitänyt jo pidemmän aikaa, on semmoinen, että jumppailen silloin kun siltä tuntuu ja huvittaa. Lähinnä tarkoituksena pitää rasvat alhaalla ja lihaskunto hiukan parempana kuin "ihan perusjampalla". Oikeesti, just semmoinen kaikkien tosi-bodareiden kammoksuma rantakunto-tavoite... :D
Treenailen nykyään kai oikeastaan enemmän pään kuin muun kropan takia. Ei oikeastaan kiinnosta yhtään paljonko nostan penkistä tai paljonko on reiden ympärysmitta.

Nostaa painoo 68kg -> 75kg timmissä kunnossa vuoden loppuun mennessä. Ja saada lihaksiakin kroppaan :) Eipä varmaan tuu onnistuun, mutta aina pitää olla unelmia ;)

Ei pidä lähteä tavoittelemaan puoliteholla vaan täysillä jos jotain tehdään niin myös tehdään. Huono alussa jo todeta ettei tule onnistumaan. Vaikka olikin ehkä läppä.

Tällä hetkellä olen asettanut tavoitteeni n. kolmen kuukauden päähän. Syväkyykystä pitäisi heinäkuun alkuun mennessä tulla 150+, maastavedosta 200, penkistä 125. Kovat on tavoitteet nykykuntoon nähden, saa nähdä miten käy :D Painokin pitäisi saada nousemaan 5kg, jos saavutan tavoitteeni voisin sitten harkita pientä välidieettiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom