Kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Herra-D
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulle tuli kreatiinin käytöllä pari kiloa lisää painoa ja paljon finnejä. Lopetin kreatiinin käytön ja samana iltana kun puristelin finnit, paino putos kaks kiloa, eli se oli rasvana finneissä se kreatiinin aiheuttama painonlisäys.

No ei mulle ainakaan mitään finnejä ole kreatiinistä tullu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika hurjia määriä ja metodeja ihmisillä näyttää olevan tän kreatiinin kanssa jos vertaa tuota englanninkielistä artikkelia mitä joku aikasemmin tänne pastesi. Kyllä mä enemmänkin uskon tuota hyvin perusteltua ja lähdeviitattua tohtorismiehen artikkelia..

So, to sum it all up:

1. Creatine improves anaerobic work capacity by serving as a readily available store of phosphate groups.

2. By increasing anaerobic work capacity, creatine allows you to lift more weight for more reps. This increases the total anabolic stimulus to your muscles.

3. A daily maintenance dose of 3 grams or less of simple creatine monohydrate is more than enough for almost any healthy individual.

4. You can estimate your creatine requirement by multiplying your body weight (in pounds) by 0.02. So if you weigh 200 pounds, your body can use 4 grams per day. If you get 2 grams through food and your natural ability to make some from amino acids, that means 2 grams a day from supplements should be all you need.

5. Loading phases aren't necessary, but if you choose to do one, 10 grams a day for three to five days is more than enough. Anything more will be wasted and increase the potential for side effects.

6. To limit side effects, make sure you mix your creatine with enough water to fully dissolve it.

7. The best time to take creatine is in the post-workout window, along with protein and carbs.

Eli tuollaiset 35g suoraan suuhun ennen treeniä jutut kannattais ehkä jättää vähemmälle.. Aika hyvin perusteli, miten keholla on tietty kreatiinikatto ja liika kreatiini menee vaan hukkaan (sekä aiheuttaa sivuvaikutuksia mm. löysä vatsa, lihaskrampit)

Ei ole kyllä mulla ollut mitään ongelmaa finnien kanssa... mutta nyt parit treenit takana taas pitkään aikaan ilman kreatiinia ja vittu että meinaa treeneissä toistoissa loppua puhti ja vetämätön olo... vai kuvittelenko vain...

Ei ole kyllä mulla ollut mitään ongelmaa finnien kanssa... mutta nyt parit treenit takana taas pitkään aikaan ilman kreatiinia ja vittu että meinaa treeneissä toistoissa loppua puhti ja vetämätön olo... vai kuvittelenko vain...

Sillä nesteellä kropassa voi olla aika merkittävä hyöty voimatasoihin..

olen kuullut että kreatiinilla olisi miehillä jotain vaikutuksia kiveksiin, mitä ootte mieltä pitääkö paikkaansa?
ja vaikuttaako kreatiini nuorillla pituuskasvuun?

olen kuullut että kreatiinilla olisi miehillä jotain vaikutuksia kiveksiin, mitä ootte mieltä pitääkö paikkaansa?
ja vaikuttaako kreatiini nuorillla pituuskasvuun?

Mene nyt vittuun jo kreatiinies kanssa..

Jos olen nyt ymmärtänyt oikein kun olen noita viestiketjui lueskellu niin kreaa pitäs vetää ensin viikon ajan(joka päivä) n. 20-30g ja sit siitä eteenpäin joka päivä 5-10g?
Ja mielellään 5g satseissa?

Jos olen nyt ymmärtänyt oikein kun olen noita viestiketjui lueskellu niin kreaa pitäs vetää ensin viikon ajan(joka päivä) n. 20-30g ja sit siitä eteenpäin joka päivä 5-10g?
Ja mielellään 5g satseissa?

Tankkausjakso 5pv, joka päivä 20g kreatiinia. Ylläpitojakso 5-10g päivässä.

Ei taida vaikutus loppuu ku seinään ku lopettaa käytön..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Useimmissa tutkimuksissa positiivisia tuloksia on saatu 18g-25g vuorokausiannoksilla. Näin suuria annoksia onkin perusteltua käyttää ensimmäinen latausviikko, mutta sen jälkeen 5g päivässä riittää, sillä se määrä, jonka keho voi kreatiinia varastoida on rajattu

Kreatiinin määrä lihaksessa on suurimmillaan noin puolen tunnin päästä kreatiinin nauttimisesta. Lihaksen kyky vastaanottaa kreatiinia palautuu noin 24 tunnissa, eli kreatiini kannattanee nauttia ennen treeniä ja noin vuorokauden välein. juttu oli lääkkeet ja lisäravinteet urheilussa kirjassa

Olen vetäny tässä muutaman viikon ajan kreatiinia palkkarissa sen 5g. Juuri mitään vaikutusta en ole huomannut. Paino ei ole noussut, mutta ehkä pari finniä on tullut lisää. Voisi varmaan kokeilla ottaa sitä joka päivä latausjakson kanssa, jos se jotain hyödyttäisi.

En löydä nyt kuolemaksikaa sitä ketjua mis puhutaan tuosta krean ylläpitokauden tarpeellisuudesta...eli jossain ketjussa täällä oli puhetta jonka mukaan ylläpitokauden voi jättää väliinkin ja silti tasot pysyy tarpeeksi korkealla. Jos joku sen ketjun löytää niin ois suht jees :)

Itel nyt 6vk taukoa treeneistä flunssan ja reissaamisen takia pelkkien punnerrusten ja vatsojen varassa joten ens viikon vetäsen hieman taas totutellen pitkillä sarjoilla. Viikon päästä tarkotus alottaa kunnon massa 2-3kk Starting Strength ja kreatiini ekaa kertaa kunnolla mukana. Jos vedän sen 20g/päivä (aamul kukkura ruokalusikallinen ennen klo10 treeniä, klo13 ruokailun yhteydes toinen samanlainen satsi) 1vk ja sit lopetan seinään, pidän n.4vk tauon ja sit taas sama ni onko kelpaava systeemi?

Nonniin....
Ajattelin ostaa tällästä: http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/creatine-complete-extreme-500-g

Elikkä jos käytän tätä vaikka 5 viikkoa niin teenkö niin että otan ihan joka aamu 1 annoksen ja aina ennen treeniä 1 annoksen, aamulla otan annoksen vaikka ei ole treeniä (7 kertaa viikossa)?
Siis aloittaisin tämän ottamisen ihan suoraan näin?

Ja kelpaako tämä 15-vuotiaalle (tuossa on kaikkee muuta kun kreatiinia mielestäni)?

tätä on varmaan kysytty jo mutta en löytänyt mitään sivua....

Oon käyttäny nyt fastin kreatiinia ja hyvin toimii, Nyt ajattelin tilata "mass creatine 1kg" kun tilaan sieltä tavaraa... (on halpaa) Voiko tota käyttää samanlailla kuin fastin? Onko noissa mitään sellasia eroja, että ei voisi ottaa? Siis latausjakso 5 päivää 20g päivässä ja sitten ylläpitojakso 5g päivässä?

Zone-sarja -42%
otetaanko american pure kreatiinia ihan joka päivä se 5g ja mites noi tauot ? kun joissakin kreatiineissa vaikka kuukauden syö sitä ja viikon parin tauko, niin pitääkö/kannattaako tossa american purea kreatiinin syönnissä pitää taukoja ?

Käyttäny nyt jonkun aikaa Fastin kreatiinia ei ole mitään haittavaikutuksia tullut, puhtia on kyllä tullut.
Vedin ekaks tankkaus jakson 20g päiväs ; aamulla 5g, ennen treeniä 5g, jälkeen treenin 5g ja illalla 5g, tällästä 5 päivän ajan.
Sitten 5 viikkoa ylläpito jaksoa ; 5g per päivä ( ite otan aamuisin ) ja sen jälkeen 3 viikon tauko ja sit uudestaan koko setti.

Harrastan jääkiekkoa. Tällä hetkellä menossa kesätreenejä. Kerran viikossa jää, yksi salivuoro ja yksi kuivavuoro jolla tehdään kaikennäköistä. Eli omalle saliajalle jää 2 kertaa viikossa.
Kreatiinin kun pitäisi antaa huomattavasti lisäpotkua niin mites olisi jos aloittaisi tuon kreatiinin käytön ja siihen lisäksi vaikka ottais Hera 80 vanilja pussukan? On kyllä todella
huonoja kokemuksia proteiinijauheista, koska yli 2 vuotta sitten kun vedin noita jauhoja alle kuukauden ajan niin selkä rupes (naama myös!) kukkimaan lapaluista niin paljon että hävetti olla ilman paitaa.
Siihen jäi mun protsku kokeilut eikä VIELÄKÄÄN tahdo olla kaikki finnit pois selästä (naaman olen kyllä saanut puhtaaksi). Jostain kuullut että magnesium jauheessa voi tehdä tälläistä?
Uskon että on kyllä ihan henkilökohtaista. Kuinka monella teillä tulee finnejä kreatiinista? Kaveri vetelee kreatiinia ja sanos että niskaan ja yläselkään on tullut paiseita (finnejä, mutta paljon isompia)
ja olen kyllä hänen kanssaa sitä mieltä että kreasta tullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom