Harrastan jääkiekkoa. Tällä hetkellä menossa kesätreenejä. Kerran viikossa jää, yksi salivuoro ja yksi kuivavuoro jolla tehdään kaikennäköistä. Eli omalle saliajalle jää 2 kertaa viikossa.
Kreatiinin kun pitäisi antaa huomattavasti lisäpotkua niin mites olisi jos aloittaisi tuon kreatiinin käytön ja siihen lisäksi vaikka ottais Hera 80 vanilja pussukan? On kyllä todella
huonoja kokemuksia proteiinijauheista, koska yli 2 vuotta sitten kun vedin noita jauhoja alle kuukauden ajan niin selkä rupes (naama myös!) kukkimaan lapaluista niin paljon että hävetti olla ilman paitaa.
Siihen jäi mun protsku kokeilut eikä VIELÄKÄÄN tahdo olla kaikki finnit pois selästä (naaman olen kyllä saanut puhtaaksi). Jostain kuullut että magnesium jauheessa voi tehdä tälläistä?
Uskon että on kyllä ihan henkilökohtaista. Kuinka monella teillä tulee finnejä kreatiinista? Kaveri vetelee kreatiinia ja sanos että niskaan ja yläselkään on tullut paiseita (finnejä, mutta paljon isompia)
ja olen kyllä hänen kanssaa sitä mieltä että kreasta tullut.
Mulle nyt ainakin tulee muutama finni aina kreakuurilla, niin naamaan kuin yläselkään. Mutta eipä ole itseäni haitannut, kun sen verran vähän niitä pukkaa tulemaan... Enpä ole kuullut, että perus herasta kellekään olis mitään näppylöitä tullut...