Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin 2-3 viikkoa sitten tuota Fastin muscle plussaa (sisältää 5g kreatiiniä/100g ja päivässä siis käytän melkein tuon 100g), ja huomasin että maha alkaa kasvaa o.0 siis ei läskiä kasaannu päälle ollenkaan, vaan maha ikään kuin "paisuu". Syön myös sillä tavalla että ahdan ruokaa niin paljon kuin vaan mahalaukkuun mahtuu. Voiko mahan paisuminen johtua kreatiinistä tai liika syömisestä? :S
Nyt tulee semmonen tyhmä kysysmys mut kaipaisin siihen vastausta, eli : kuinka paljon on 5-10 grammaa kratiinia (jauhetta) tilavuudeltaan..? :D:D Eli vaikkapa 1 teelusikka vai ruokalusikka? Kun ei mitään hajua ole ja ostin just tänää pussin... Thänks!
kukkurallinen ;)t-lusikka = 5 g
kukkurallinen ;)
Kiitos näistä! <3<3
Ite asiassa jauhot on järkevämpää sekottaa sinne veteen. Mielellään melko runsaaseen veteen ja kunnolla sekoittaen. Kreatiini kun toimii vähän niinku pesusieni, eli se imee vettä itseensä ja jos sitä ei nauti riittävän vesimäärän kanssa sekoitettuna, niin se imee vettä itseensä sitte kehosta.Ekat 5 päivää otat 4 teelusikallista päivässä ja siitä eteenpäin yhden. Otat vaa lusikkaa sitä jauhoo sit naamaan ja vettä perään ei mitään ihmeellistä.
Sellainen typerä kysymys, että osaiskohan joku mahd. kertoa miksi kofeiinipitoisia tuotteita neuvotaan välttämään kreatiinia käytettäessä?
Kappas :D Enpäs tullut näinkään yksinkertaista asiaa ajatelleeksi, kiitokset pikaisesta valaisemisesta.Varmaankin koska kreatiini sitoo nestettä, kun taas kofeiini poistaa nestettä, on meillä pieni ristiriita.
Itse oon kyllä juonu kahvia samoihin aikoihin. Pitää vaan juoda runsaasti vettä.
Kreatiini ei katso ikää ja menee alas vaikka minkä kanssa protsudrinkeistä appelsiinimehuun. Polvikipuihin en kyllä usko sen auttavanMinkäs ikäsille kreatiini sopii ja saako sitä käyttää esim WHEY 2 proteiinin kanssa ja
auttaako kreatiini polviin jos on polvikipuja tai polvet on "löysät" ja on tekniikka kohdallaan ku oon jostain kuullu sen?