Kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Herra-D
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite ostin kreatiinia n. vuoden tauon jälkeen tasan kuukaus sitten.

Kyllä se toimii, 2kg tuli painoo heti lisää jo melkein viikon sisää ja tuntuis et käsikin näyttäis ihmeesti isommalta :) ois vissii pitäny mitata kun ostin ja nyt

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ostin 2-3 viikkoa sitten tuota Fastin muscle plussaa (sisältää 5g kreatiiniä/100g ja päivässä siis käytän melkein tuon 100g), ja huomasin että maha alkaa kasvaa o.0 siis ei läskiä kasaannu päälle ollenkaan, vaan maha ikään kuin "paisuu". Syön myös sillä tavalla että ahdan ruokaa niin paljon kuin vaan mahalaukkuun mahtuu. Voiko mahan paisuminen johtua kreatiinistä tai liika syömisestä? :S

Hiilarit, etenki vaalee leipä ja riisi turvottaa masua. Kreatiini kans saattaa turvottaa ja reagoida muutenki eri tavalla eri ihmisten kohalla. Joillakin on turvonnu naama ja toiset saa hirveet finnit onnekkaiden saadessa teräsmiehen voimat ilman juuri mitään sivuvaikutuksia. Eikä se mahan paisuminen (lihominen) niin vaarallista ole. Kreaa naamaan ja kunno plussat ja hoidetaa ne läskit pois myöhemmi.

Nii ja jös syöt esimerkiksi puuta ni voi tulla sellane maha ku afrikan nälkälapsilla on

Nyt tulee semmonen tyhmä kysysmys mut kaipaisin siihen vastausta, eli : kuinka paljon on 5-10 grammaa kratiinia (jauhetta) tilavuudeltaan..? :D:D Eli vaikkapa 1 teelusikka vai ruokalusikka? Kun ei mitään hajua ole ja ostin just tänää pussin... Thänks!

Nyt tulee semmonen tyhmä kysysmys mut kaipaisin siihen vastausta, eli : kuinka paljon on 5-10 grammaa kratiinia (jauhetta) tilavuudeltaan..? :D:D Eli vaikkapa 1 teelusikka vai ruokalusikka? Kun ei mitään hajua ole ja ostin just tänää pussin... Thänks!

t-lusikka = 5 g

Sain kaverilta kokeillakseni 200g kreatiinia ja se neuvoi että josei halua pitää tankkausjaksoa (25g) päivässä. Niin voi alottaa heti ylläpitojaksolla elikkä (5g) joka päivä. Mitä mieltä olette? En ole ennemmin käyttänyt mitään lisäravinteita. Miten tuo kannattaa sekottaa ja minkälaiseen määrään nestettä? Vettä, olen kuullut että jotkut sekottaa maitoon?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ekat 5 päivää otat 4 teelusikallista päivässä ja siitä eteenpäin yhden. Otat vaa lusikkaa sitä jauhoo sit naamaan ja vettä perään ei mitään ihmeellistä.

Ekat 5 päivää otat 4 teelusikallista päivässä ja siitä eteenpäin yhden. Otat vaa lusikkaa sitä jauhoo sit naamaan ja vettä perään ei mitään ihmeellistä.
Ite asiassa jauhot on järkevämpää sekottaa sinne veteen. Mielellään melko runsaaseen veteen ja kunnolla sekoittaen. Kreatiini kun toimii vähän niinku pesusieni, eli se imee vettä itseensä ja jos sitä ei nauti riittävän vesimäärän kanssa sekoitettuna, niin se imee vettä itseensä sitte kehosta.

"The third and probably most important step is to mix your creatine fully. Most of us, myself included, drink our creatine with some of the powder still visibly floating around in the water. At this point, even though you candrink it down, it hasn't fully dissolved. That means it's going to suck water from the places where water is supposed to be.

Mix it with enough water to dissolve it fully — and you'll be surprised by just how much water that takes — and you'll "saturate the sponge," so to speak. "

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance_bodybuilding_supplements/catching_up_on_creatine

Ja muistakaa ylimääräinen tankkaus täysikuun aikaa, siis aikamoista tieteilyä useiden kohdalla.

Joku n. 15g aina palkkariin tulee itte laitettua. Turha sitä on suurempia alkaa analysoida.

Zone-sarja -42%
Sellainen typerä kysymys, että osaiskohan joku mahd. kertoa miksi kofeiinipitoisia tuotteita neuvotaan välttämään kreatiinia käytettäessä?

Sellainen typerä kysymys, että osaiskohan joku mahd. kertoa miksi kofeiinipitoisia tuotteita neuvotaan välttämään kreatiinia käytettäessä?

Varmaankin koska kreatiini sitoo nestettä, kun taas kofeiini poistaa nestettä, on meillä pieni ristiriita.

Itse oon kyllä juonu kahvia samoihin aikoihin. Pitää vaan juoda runsaasti vettä.

Varmaankin koska kreatiini sitoo nestettä, kun taas kofeiini poistaa nestettä, on meillä pieni ristiriita.

Itse oon kyllä juonu kahvia samoihin aikoihin. Pitää vaan juoda runsaasti vettä.
Kappas :D Enpäs tullut näinkään yksinkertaista asiaa ajatelleeksi, kiitokset pikaisesta valaisemisesta.

Minkäs ikäsille kreatiini sopii ja saako sitä käyttää esim WHEY 2 proteiinin kanssa ja
auttaako kreatiini polviin jos on polvikipuja tai polvet on "löysät" ja on tekniikka kohdallaan ku oon jostain kuullu sen?

Minkäs ikäsille kreatiini sopii ja saako sitä käyttää esim WHEY 2 proteiinin kanssa ja
auttaako kreatiini polviin jos on polvikipuja tai polvet on "löysät" ja on tekniikka kohdallaan ku oon jostain kuullu sen?
Kreatiini ei katso ikää ja menee alas vaikka minkä kanssa protsudrinkeistä appelsiinimehuun. Polvikipuihin en kyllä usko sen auttavan :)

Lukaseppas vaikka vaan 10 tämän ketjun ensimmäistä sivua niin jo silloin pitäisi löytyä yhtä sun toista tietoa kreatiinista.

Back
Ylös Bottom