Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se mitta sielä purkissa on 5g. Kaiva vaan, kyllä se siellä on.
Monet käyttää kreatiinia vissiin ihan ilman taukoja. Itekkin oon nyt reilut pari kuukautta käyttäny ja yhden viikon tauon pidin (sillonki yhtenä päivänä tuli 3,5g).
Onko kreatiinia pakko ottaa välipäivinäkin, jos kuitenkin käy viis kertaa viikossa salilla ja sillon tulee aina palkkarista se reilu 5g. Luulisin, että kreatiinivarastot pysyy ihan täysinä, vaikka kahtena päivänä viikossa sitä ei tuliskaan. Mulle vaan käy hyvin usein lepopäivinä niin, että pääsee kreatiini unohtumaan.
Miten kreatiinia tulisi käyttää? Osa nähtävästi tankkaa varastot täyteen ja pitää taukoa ja osa ottaa kreatiinia tasaisesti?
Itselläni lukee kreatiinipurkissa 2,5-5g jauhetta per päivä, annosta ei suositeltava ylitettäväksi.
Onko olemassa "oikeaa" tapaa käyttää, millä saa maksimaalisen hyödyn?
Itse olen dumpannut aamupalan sekaan tällä hetkellä tuon 5g jauhetta.
Paljos on paino kolmessa viikossa noussu?Oon nyt käyttäny 3 vk ja huomaa kyl nesteen kertymisen kehoon, vaikken tehny mitään tankkausta eli 5g kreaa palkkarissa ja välipäivinä aamupalalla maidon sekaan.
Oletteko huomanneet eroja eri valmistajien kreatiineissa? En tiedä onko tämä ihan huuhaata, mutta nyt on tullut peräjälkeen kolmen eri valmistajan ihan perus monohydraattia otettua (yksi purkki kerrallaan loppuun asti), samanlaisella annostuksella ja voisinpa väittää että kaksi näistä toimii ja yksi ei.
Yllätyin muuten kun ostin viimeisimmän purkin niin tämä koostumus on ollut karkeaa, lähes taloussokerimainen, kun normaalisti on tottunut sellaiseen pulveriksi jauhettuun.
Paljos on paino kolmessa viikossa noussu?
Onko nimenomaan viimeisin ostos mielestäsi se toimimaton?
Kreatiinivarastot eivät ole vakioita; lihaksen ATP-varastot riittävät muutamaksi sekunniksi ja ATP:n fosfaattisidos rakennetaan uudelleen kreatiinifosfaatin fosfaattisidoksesta; siten kretaiinifosfaatti on lihaksen varaenergiavarasto, joka riittää lihastyössä n. 8-15 sekunniksi. Tämä kaikessa lihastyössä. Siten yleensä on suositeltu varastojen tankaamista myös välipäivinä.
Ei ole, vaan toinen niistä pulverimaisista. Tämä karkeampi tavara tuntuu potkivan, koostumus tosin epämiellyttävämpi, kun yleensä lappasen lusikalla suuhun ja nestettä päälle.