Maximus Bicepus
100% iron and steel
Toimii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletteko huomanneet, että kreatiini lisäisi ruokahalua? Voiko se lisätä?
Otat n. 5g päivässä, ajalla ei pitäisi olla merkitystä. Jos haluat tankata ja nopeempaa täyttää kreavarastot niin 20g/päivä 5päivän ajan. Jaat tuon vaikka neljään 5g annokseen ja sitten jatkat 5g päivä
uskoisin että krean käytön lopettaminen antaa paremmat mahdollisuudet saada ne vatsalihakset esille. ihan kuten itse sanoit, nestepöhö katoaa niin näyttää kireämmältä. kokeile.
Keväällä tuli ostettua tuota FT peruskreatiinia, kun oli tarjouksessa 2pussia 9,90€Mä alotin kanssa krea kuurin ekaa kertaa tasan viikko sitten, eli 20g kreaa päivässä oli tarkotus vetää. Noh päivä alottamisen jälkeen imusolmukkeet turposi ja kurkku tuli pirun kipeäksi. Tietenkin aluksi kelasin, että olipas paska sattuma ja jatkoin krean syömistä. Kurkkukipu kuitenkin vain paheni ja lopetin krean vetämisen kolmannen päivän jälkeen, koska ajattelin, että menee kreat hukkaan kerta en pääse treenaamaankaan. Yksi päivä välissä ilman kreaa ja sitä seuraavana päivänä kurkku oli enää vain hiukan hellänä, joten jatkoin sitten kuitenkin kuuria --> siitä seuraavana aamuna kurkku taas aivan paskana. Lopetin sitten nyt kokonaan sen pelkän kreatiinin vetämisen ja olen taas terve. Kuitenkin mun palkkarissa on 5g/100g kreaa ja sitä olen pystynyt ilman mitään oireita juomaan 4krt viikossa. Voiko kreatiinin laadussa olla niin paljon eroa, että en pysty toista sietämään (kyseessä siis american creatine lähikaupasta vs. mass recovery palkkari)? Yksi mikä kävi mielessä oli, että palkkarissa se 5g tulee sekoitettua 5dl veteen, kun taas kreajauheen sellaisenaan vedin lusikalla suuhun ja vedellä alas. Niin voisiko tuo olla syy? Luin myös jostain toisesta krea threadista, että joillain on ollut samoja oireita.