Maximus Bicepus
100% iron and steel
Mites tämmöinen homma? Olen tuota kreatiinia käyttänyt jo varmaan vuoden päivät ainoastaan palkkarissa treenipäivinä ehkä noin 5g kerrallaan. Aina kevyellä viikolla (noin 1/ 2kk) olen pitänyt taukoa.
En ole jaksanut hifistellä ja vetää tankkausjaksoja, mutta nyt olen ruvennut miettimään onko mennyt pulverit hukkaan.
Tulokset on kyllä nousseet, mutta sehän voi jouhtua vaikka planeettojen asennosta.
No, ei ne pulverit ny ihan hukkaan oo menny, mutta et oo saanu niistä kyllä täyttä hyötyä. Tolla määrällä oot saanu täytettyä ne kehosta treenin aikana kuluneet kreatiinit takas, mutta itse lisäteho aineesta on varmaan ollu aika minimalistinen. Sitä kreaa pitää tunkee joka päivä napaan, että ne tasot pysyy korkealla! Ja ainoa tapa saada ne maximi korkeuteen on 5-7 pv:n tankkausjakso. Voi myös vetää ilman tankkausjaksoa joka päivä 5g, mutta silloin tasot ei nouse yhtä korkeiksi. Ja kandee (edes varmuuden vuoks) kierrättää käyttöä max 3kk on ja 1 off.
Se halvempi on ihan yhtä turvallista ainakin. Ei kannata maksaa turhaan. Normaali kreatiini on se paras, ei turhia hifistelyitä.
No, ei nyt ihan niinkään. Ei tosta halvemmasta oo mitään takuita kuinka usein sitä testataan. Sen sijaan Creapure on tutkitusta puhtainta kreaa maailmassa ja sen tuotantoa ja puhtautta vahditaan koko ajan. Ja vaikka tua halvempi krea olisikin "ihan puhdasta" niin ei se silti ole yhtä puhdasta kuin Creapure! Kreatiini on muutenki niin halpaa - Suomesta saa netist alle 20 eurol kilon pönkän Creapurea. Varmastikin tua halvempikin on "ihan hyvää", mutta miksi jättää varaa yllätyksille?