Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Mikä siinä oikein on, maha ei nykysin kestä kreatiiniä yhtään. Jos pistän palautusjuomaan edes puolikkaan teelusikallisen, tulee nopeasti ripuli. Vaikka maha olisi muuten täysi, niin maha kestää vain tosivajaan teelusikallisen. UFS:ssän monohydraattia olen ostanut.

Tätä ennen kokeilin vuosi sitten jotain saksalaisen valmistajan (en muista, ainakin väitti olevansa laatutavaraa) monohydraattia, eikä mitään ongelmia. Pystyin ihan lataamaan 15g päivässä (vaikkei olis ehkä edes tarpeen), ja paino nousi monta kiloa. Lopetin käytön kun naamasta tuli niin paisuneen näköinen. Kaverikin kysyi mikä helvetti sinun naamalle on käyny.

Alkaako tässä tulemaan vanhaksi vai jostain muusta kyse? Maha ei taida oikein kestää esim. chiliä, mutta siinä ei taida olla mitään erikoista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä siinä oikein on, maha ei nykysin kestä kreatiiniä yhtään. Jos pistän palautusjuomaan edes puolikkaan teelusikallisen, tulee nopeasti ripuli. Vaikka maha olisi muuten täysi, niin maha kestää vain tosivajaan teelusikallisen. UFS:ssän monohydraattia olen ostanut.

Tätä ennen kokeilin vuosi sitten jotain saksalaisen valmistajan (en muista, ainakin väitti olevansa laatutavaraa) monohydraattia, eikä mitään ongelmia. Pystyin ihan lataamaan 15g päivässä (vaikkei olis ehkä edes tarpeen), ja paino nousi monta kiloa. Lopetin käytön kun naamasta tuli niin paisuneen näköinen. Kaverikin kysyi mikä helvetti sinun naamalle on käyny.

Alkaako tässä tulemaan vanhaksi vai jostain muusta kyse? Maha ei taida oikein kestää esim. chiliä, mutta siinä ei taida olla mitään erikoista.

Vanhaksi alat tulla ;)

Itsekin ennen pystyin vetämään kreatiinia lusikallisen suoraan purkista. Nykyään jos ei annosta ole sekoitettu ainakin 1/2 litraan nestettä niin tulee kovat vatsanpurut. Merkkikohtaisia eroja kreatiinimonohydraattivalmisteissa varmaan on, mutta uskoisin niiden olevan lähinnä rakeen kokoon ja hienoisuuteen liittyviä asioita.

Morjens !

Luin n. 10 sivua tätä, enkä löytänyt ihan täydellistä vastausta kysymykselleni.

Elikkä kun alotan ton kuurin (5pv) ja käyn salilla sen 3pv viikossa ja siinä sanotaan, että pitää ottaa kerran ennen reeniä ja reenin jälkee. Otanko silti myös välipäivinä vai otanko vain ne 5pv jotka käyn salilla ?

KIITOS !

Morjens !

Luin n. 10 sivua tätä, enkä löytänyt ihan täydellistä vastausta kysymykselleni.

Elikkä kun alotan ton kuurin (5pv) ja käyn salilla sen 3pv viikossa ja siinä sanotaan, että pitää ottaa kerran ennen reeniä ja reenin jälkee. Otanko silti myös välipäivinä vai otanko vain ne 5pv jotka käyn salilla ?

KIITOS !

Ota myös välipäivinä. Silloinhan se kasvu tapahtuu.

Kun oon vetäny ton 5vkon krea kuurin. Oliko se niin, että nyt ei tarvi aamusin vetästä kreaa? Tulee palkkariin anyways laittaa kreaa?:hyper:

ite oon treenipäivinä vetäny 10g, eli ennen ja jälkeen treenin. Välipäivinä 5g, yleensä heti aamulla tyhjään mahaan.

Eli kyllä, palkkariin kreatiinia.

Hikoilluttaako krea teitä? Ennen ei oo kyllä hikeä puskenu kreatiinista eikä oo ikinä oikeestaan ees kiinnostanu nyt ku oon 3vk lapioinu sen vakio 2-5 kertaa päivään ni huomannu ku menee aurinkoon ni hiki tulee suoraan otsalle. Krea vai liian läski?

Hikoilluttaako krea teitä? Ennen ei oo kyllä hikeä puskenu kreatiinista eikä oo ikinä oikeestaan ees kiinnostanu nyt ku oon 3vk lapioinu sen vakio 2-5 kertaa päivään ni huomannu ku menee aurinkoon ni hiki tulee suoraan otsalle. Krea vai liian läski?
Pakko kysyä et paljo sää vedät kreaa? Alussahan sitä otetaan lataus jakso mut sen jälkeen kyllä 5-10g riittää hyvi.. Ja kaiketi krea lisää hikoilua joillekki

Mitä tapahtuu jos sitä ottaa liikaa (mikä on liikaa?)? Ei sillä että olisin nyt ajatellu vetää kreatiiniöverit, kuriositeetilla vaan.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom