Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin varmuudeksi eli kun purkin kyljessä lukee että tankkaus jakso on 5pv meinaako se että se on joka päivä vai vain treeni päivinä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eli siis ylläpitojaksollaki sitä kannattaa syödä 10g päivä jos vaikka 5g ennen ja 5g jälkee reenin? ja lepopäivinä vaikka lounaalla ja päivällisellä?

Ei tää nyt voi olla näin vaikeeta. :D Otat sen teelusikan (tai kaksi, ihan miten tykkäät) joka päivä, ei se haittaa jos nyt ei grammalleen mene oikein.

Oon ruvennut lisäämään tätä treenipäivinä G-mass jauheeseen treenin jälkeen. Kyseisessä jauheessa on joh 5 grammaa tätä. Laitoin viimeksi vielä 5 grammaa lisää tohon sekoitukseen.

Mietin kun esim. latausjaksolla otetaan 20 grammaa päivässä, niin tarkoittaako se että ei kerralla saa niin paljon ottaa kun oon miettinyt kun kerran viikossa käyn salilla ja en tykkää välipäivinä tätä vetää?

Ja entä onko suositeltavaa laittaa ton jauheen sekaan Fast:n kreatiinia, eli haittaako jos menee eri valmistajien kreatiinit sekaisin?

Oon ruvennut lisäämään tätä treenipäivinä G-mass jauheeseen treenin jälkeen. Kyseisessä jauheessa on joh 5 grammaa tätä. Laitoin viimeksi vielä 5 grammaa lisää tohon sekoitukseen.

Mietin kun esim. latausjaksolla otetaan 20 grammaa päivässä, niin tarkoittaako se että ei kerralla saa niin paljon ottaa kun oon miettinyt kun kerran viikossa käyn salilla ja en tykkää välipäivinä tätä vetää?

Ja entä onko suositeltavaa laittaa ton jauheen sekaan Fast:n kreatiinia, eli haittaako jos menee eri valmistajien kreatiinit sekaisin?

Jos kerran viikossa salilla käyt niin, en sinuna kreatiinia käyttäis kun tuskin siitä mtn hyötyä on, ja sitä pitäisi ottaa lepopäivinä myös, niin varmaan aika turha vedellä latausjaksonkin aikana 20g 6 lepopäivän ajan ja sitte on vaan se yksi treenipäivä. Harrastatko jtn muuta urheilua?

Jos kerran viikossa salilla käyt niin, en sinuna kreatiinia käyttäis kun tuskin siitä mtn hyötyä on, ja sitä pitäisi ottaa lepopäivinä myös, niin varmaan aika turha vedellä latausjaksonkin aikana 20g 6 lepopäivän ajan ja sitte on vaan se yksi treenipäivä. Harrastatko jtn muuta urheilua?

Kun oon huomannut kun ottaa palautumisjuoman kanssa tuon niin ei tule sivuvaikuksia, niin mietin onko toi 10 grammaa se max annos kerralla.

Kun eikös toi kerran viikossa vaikka 10 grammaakin täytä koko ajan mun kreatiini varastoja edes vähän, vaikka ei niin tehokkaasti kuten niin että ottaisi joka päivä?

Kun mietin että onko mitään ideaa ottaa kerran viikossa salitreenin jälkeen suoraan vaikka 20 grammaa sitä vai onko se joh liikaa kerralla?

Kerran kokeilin tota että ottaisin joka päivä 5 grammaa mutta älytön WC hätähän siitä tulee, mutta kun otan salin jälkeen niin ei tapahdu mitään.

Mites pitääkö paikkansa että kreatiinista olisi apua erilaisiin lihaskramppeihin? Brassi jujutsua harrastelen, ja erityisesti selkä ja rintalihakset on ollut viimeaikoina kovilla. Ikävää vihlontaa esiintyy selällä painiessa :(

magnesiumista ainakin on kuulemma.

Entäs jos tuon kreatiinikuurin vetäisi, niin haittaakos se jollain tavoin kehon omaa kreatiinin tuotantoa? Eli kun/jos kuurin jälkeen käytön lopettaa, onko siitä jotain haittaa sitten tulevaisuudessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom