Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka yleistä kreatiinin käytön yhteydessä "turpoaminen" (esim. naaman turpoaminen) on? Houkuttaisi testata kun sais halvalla monohydraattia (nyt menossa ja loppumassa pussi pyruvaattia, joka taas on vähän hinnalla pilattu).
Tätä vähän liioitellaan. On totta, että joillakin näkyy naamassa kreatiinipöhöä varsinkin tankkausvaiheen loppuaikana, mutta helpommin ja useimilla se kesäloma naamaa pyöristyttää.
vastatkaa herralleOlen huomannut(tai kuvitellut :D ) että kreatiini antaa mulla lisää potkua treeneihin mutta sivuvaikutuksena siitä pukkaa tulemaan finnejä naamaan :( Joten siksi en sitä joka päivä halua syödä eli kuulustaisiko fiksulta että sitä söisi vain treenipäivinä n. 5grammaa ennen treenejä ja sitten vaikka kuukauden välein pitäisi 1viikon taukoa ?
Olen huomannut(tai kuvitellut :D ) että kreatiini antaa mulla lisää potkua treeneihin mutta sivuvaikutuksena siitä pukkaa tulemaan finnejä naamaan :( Joten siksi en sitä joka päivä halua syödä eli kuulustaisiko fiksulta että sitä söisi vain treenipäivinä n. 5grammaa ennen treenejä ja sitten vaikka kuukauden välein pitäisi 1viikon taukoa ?
Otin aamulla ensinmäiset 10g kreatiiniä ja salilla oli selkä vähä kipee. Nyt tuli mielee et selkä on just munuaisen kohalta kipee mut hei 10 grammaa jotai kreaa. Onko vaa sattumaa et siitä kohasta kipee? Ja sellanen pistävä kipu ku kääntää lantioo.
Otin aamulla ensinmäiset 10g kreatiiniä ja salilla oli selkä vähä kipee. Nyt tuli mielee et selkä on just munuaisen kohalta kipee mut hei 10 grammaa jotai kreaa. Onko vaa sattumaa et siitä kohasta kipee? Ja sellanen pistävä kipu ku kääntää lantioo.
Salilla on nyt tullut hyvän aikaa käytyä ja olen harkinnut kreatiinin käytön aloittamista, kun tuli vastaa tämä Evolution Crp -valmiste. Eli tarkoituksena vissiin olisi että aamulla ja mahdollisesti ennen treeniä tulisi nauttia. Valmisteen esittelyssä lukee myös "tehokas rasvanpolttaja", mikäs tämän saan aikaan?
Itsellänikin oli arat kun tuli käytyä WC:ssä eka kerran jälkeen moneen otteeseen. Mutta nyt ei ole ollut ongelmaa kun oon palautusjuoman kanssa ottanut niin on imeytynyt paremmin ja ei ole ollut niin jumalaton WC:n tarve.
Mites ton kreatiinin sit saa imeytyyn paremmin ilman palkkaria?
Vähän tyhmä kysymys, mutta kysympä nyt kun tuli mieleen,
että olisin ostamassa nyt uutta palkkaria eri merkiltä mitä oon ennen käyttänyt ja se sisältää annoksessa 2G kreaa.
Sehän on aika pieni määrä mut voiko olla jotain haittaa jos ei muuten käytä kreatiinia eikä oo sitä tankkaillu? :D
Jonkun nopeen hiilihydraatin kanssa. Vedä vaikka ruoalla.
Törkkäät kreat vaan suoraan suuhun ja vettä päälle, hoituu homma huomattavasti helpomminVoiko kreatiinin heittää jonkun ruuan sekaa vaa? Ja pitäskö sen liueta veteen kun en saa oikee liekenemaan.