Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Oon syöny monen valmistajan kreatiinimonoa ja aina on muistaakseni ollu aika tomumaista, tosin on niissä aina ollu pientä eroa koostumuksessa mutta ennemmin tomua kuin kiteitä. Aina on toiminu tai ollu toimimatta samalla tavalla riippumatta tekstuurista, vaikia nuista on sanoa loppupeleissä:)

Kiitos :) kävi vaan mielessä ettei olis luiskahtanu väärää ainetta purkkiin, kun sattuuhan niitäkin. Niin ja tuskin se teho riippuukan siitä minkä mallisena se aine siellä purkissa on;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
latausjaksoa nyt kolmas tai jopa neljäs päivä menossa, tämän päivän on päätä särkeny ihan jumalattomasti, jos huomena jatkuu sama särky lopetan latausjakson huhhuh pää tuntuu saatanan raskaalta yms outoja oloja:jahas:

Kolmas päivä latausjaksoa menossa ja paino noussut noin puolisen kiloa. Sen olen ainakin huomannut, että oon hitusen pirteämpi ja nyt jaksoi reeninkin ihmeen hyvin. En kyllä täysin usko, että kolmen päivän latausjakso noin paljon vaikuttaisi, että placeboakin taitaa olla ripaus seassa, mutta ei passaa valittaa. Katsotaan miten käy kun ylläpitojakso lähestyy loppua, että miten paljon ilmenee vaikutusta.

raportoin :D tosiaan tämä päänsärky jatkui yön yli, heräsin siinä neljän maissa ja hain särkylääkkeen, en tiä sitten mikä tämä pääkivun aiheuttaa.. eilen kyllä jalkapäivänä oli HELVETISTI potkua, jätän siis tänään ottamatta 20g kreaa, otan sen sijaan 5g palkkarissa... jos loppuis päänsärky

Mulla ollu kohta 2 paussi kreatiinistä ja ei ole vieläkään painotippunu? 5 kiloa nousi silloin kun aloitin kuurin. Mihin tuo neste kertyy?

Mietin että pitäisikö vetää taas kuukauden parin kuuria ja taas paussi?

mihin muuhun kreatiinia voi/kannattaa sekoittaa kuin palautusjuomaan? ihan ulapalla oon nyt tässä aiheessa. alotin siis just kreatiinikuurin.

Voit laittaa sen ihan mihin mieli tekee. Tosiaan ku ei sitä joka kerta palkkaria välttämättä juua ku kreatiini pitää nauttia, niin sen voi nakata huiviin minkä tahansa nesteen kanssa, tai lusikalla vaan jauhot suuhun ja nesteellä huuhtoo sen alas. Se on nopein konsti.

Ainakin ite heitän suoraan jauhona naamariin ja esim. tuoremehun kanssa alas. Tai mitä juotavaa sattuu jääkaapista nopeesti löytymään.

no tämähän on selevä homma sitten. oon muutaman kerran teen seassa juonu kreatiinit, se on ollu aika hyvä yhdistelmä mun mielestä. mutta tuo kummiskin selventi hieman asiaa, dankkeshön!

raportoin :D tosiaan tämä päänsärky jatkui yön yli, heräsin siinä neljän maissa ja hain särkylääkkeen, en tiä sitten mikä tämä pääkivun aiheuttaa.. eilen kyllä jalkapäivänä oli HELVETISTI potkua, jätän siis tänään ottamatta 20g kreaa, otan sen sijaan 5g palkkarissa... jos loppuis päänsärky

sulla taitaa olla samoja ongelmia kuin mulla ton pääkivun kanssa. treenipääkipua esiintyy lähes aina kovassa treenissä! siihen krea vielä palarin kans niin päivä on pilalla.!

nyt olen käynyt paljon hierojalla joka opetti minut venyttelemään niskat joka aamu kunnolla se auttaa pääkipuun. sitten vielä asiaa tutkittuani huomasin sen että krea tarvitsee paljon nestettä. jos et juo tarpeeksi niin pää on kipeä. eli kunnon vennyttely aamuin tai ennen treeniä ja juo normaalia enemmän niin saat kreasta sen mitä haet ja pääkivut on historiaa! mulla homma toimii nyt hyvin:rock:

ok, kiitoksia vinkeistä :hyvä: kolmas päivä särkyä jatkuu, nukuni tämän yön päin persettä, en ole kyllä juonut nestettä sen enempää kuin yleensäkään enne kreatiinia.. täytyypä kokeilla!

Tossa jollakin oli tullut näköön jotain heittoa kreatiinin käytön seurauksena...
Itse näin huononäköisenä kysyn, mistä tämä johtuu? Jos nesteen keräytymisestä, sehän ei ole pysyvää, vai?
Just ostin 600g, mutta purkki jää avaamatta, jos on olemassa vähänkin isompi riski näön huononemisesta.

Jos tulee pöhöä, niin kyllähän se häviää kuurin loputtua. Itsellä oli pientä pyöristymistä, mutta onneksi oikeilla paikoilla. Näkökykykään ei heikentynyt ;) ainoa mikä tuli, niin pakki oli välistä hiukan sekaisin.

Yritin haulla mutten löytänyt tällaista kysymystä.

Tarkoituksena on nyt pitää 1kk tauko kreatiinista. Käytän palkkarina Muscle+:aa ja sitä on sen verran runsaasti jäljellä etten jaksaisi uutta, kreatiinitonta palkkaria ostaa saati itse sekoittaa. Muscle+:ssa on kuitenkin kreatiinia 5g/100g mutta käytönnössä 1 desissä jota käytän palkkarina kreatiinia on noin 1,5g. Treenaan yleensä 4krt viikossa, eli "haittaako" tuo pieni määrä kreatiinia palkkarissa taukoa ollenkaan?

Onhan esim. punaisessa lihassakin ja kalassa kreatiinia. Ja samoin sun kehossasi. Eli tuskin pääset kreatiinia karkuun vaikka kuinka yrittäisit :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom