juu eli ostin eilen tota fastin kreaa nii kuuluuko sitä alotus kuurii kiskoo myös lepopäivinä sen 20g??:lol2:
Kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu eli ostin eilen tota fastin kreaa nii kuuluuko sitä alotus kuurii kiskoo myös lepopäivinä sen 20g??:lol2:
Viittiskö joku ystävällinen pistää sen linkin mulle, missä oli kreatiinin tehoamisesta elimistössä, siis kuinka kauan se tehoaa käytön lopettamisen jälkeenkin.
Kiitos.
Tämä on varmaan aika yksilöllistä. Jotkut eivät saa kreasta mitään muuta apua kuin pari toistoa enemmän kuin normaalisti. Ellei pallokalamaisia poskia lasketa. Sitten kun käyttö lakkaa tulee taas pari toistoa vähemmän jne.
Joillakin taas tulee suuria tuloksia sekä massan että voiman suhteen. Ja kun otetaan esim. kuukauden tauko kreasta, ei tulokset tipu lainkaan. Sitten kun otetaan taas uusi kuuri niin saadaan taas se etu kreasta ja tulokset lähtee taas räjähdysmäiseen nousuun. Eli kannattaa kokeilla miten toimii.
Kun kreatiinin käyttö lakkaa alkaa keho valmistaamaan itse kreata tehokkaammin. Ja sitten kun palataan taas lisäravinteeseen... no kerroin jo. BTW punaisessa lihassa ja kalassa on kreatiinia melko paljon.
olen käynyt nyt aktiivisesti salilla noin vuoden verran ja olen käyttänyt pelkkiä palautus jauheita (reco 2 ja muscle+ sun muita ...)ja ajattelin nyt ottaa muitakin käyttöön..ja ajatteli sellasta että sekottaisin kreatiinia tohon hera80 : seen ...miltä kuulostais ? ja kuinka monta kertaa sitä pitäs ottaa päiväss äja mihin aikaan ?
vai olisko ton hera 80 tilalle parempi vaihtoehto whey+ tai whey3 ...mites on ?
okei, voikos sen välipäivänä heittää vaikka vaan maidon sekaan, vai imeytyykö paremmin jos joukkoon sekottaa vaikka desin maltoo?