Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Mites kun ajattelin mennä purkin kyljessä olevilla ohjeilla ja nyt pitäis pitää taukoo. Enkö siis ota edes palkkarin seassa kreaa??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pää sekasin!

itse aloitin eilen käyttämään kreatiinia(Finnmaxin Creamaxia).
Otin sitä sitten vahingossa jotain 10gr=10ml

Tänä päivänä sitten on ollut kyll pää niin sekaisin kuin olla ja voi, sekä kamalan uninen olo! pään jomotus yms...
pitäisikö tää käyttö lopettaa heti alkuunsa vai jatkaa nyt sit pienemmällä määrällä? :O

itse aloitin eilen käyttämään kreatiinia(Finnmaxin Creamaxia).
Otin sitä sitten vahingossa jotain 10gr=10ml

Tänä päivänä sitten on ollut kyll pää niin sekaisin kuin olla ja voi, sekä kamalan uninen olo! pään jomotus yms...
pitäisikö tää käyttö lopettaa heti alkuunsa vai jatkaa nyt sit pienemmällä määrällä? :O

Mee sairaalaan ja äkkiä!!!!!!!

;)

Äläpä sittenkään mene. Tuo ei todellakaan johdu siitä kreatiinista ainakaan. Ei ole mitään tuollaisia vaikutuksia kreatiinilla, vaikka ottaisit sitä desilitran. Normaalistikin sitä kreatiinia suositellaan otettavaksi latausjaksolla 20g vuorokaudessa, mutta tämä ei tosin ole pakollista. 5-10g on ihan sopiva päiväannos.

Tiesitkö muuten että voit saada kreatiinia myös syömästäsi lihasta useamman gramman päivässä?

Joo, niin mä luin tänään et sitä tulee kyll ruoasta kans ;D

voi kyll olla kanssa että pään jomotus tuli eilen treenin jälkee kun kävin kalassa ja suihkutin hyttysmyrkkyä aika reilusti ja jos sitä tuli vaikka nieltyä? ;D

Nuo 5g päiväannokset eivät meikäläiseen pahemmin tehonneet??:..: Joten nyt mennään 3 viikkoa 15-20g päiväannoksella. Paino ei ole noussut oikeastan yhtän joka on vain hyvä asia, mutta treenit kulkee loistavasti.

tuo iso päiväannos johtuu siitäkin että tuota elopainoa on kuitenkin sen verran että muutaman gramman annoksilla ei tehoa. Tällä tahdilla mennään vielä muutamaviikko ja sit tiputellaan annosta tonne 10 grammaan, ja sitte ku on taas vähä aikaa menny niin kuukauden tauko käytöstä, että aine imeytyy taas paremmi syksyllä !;):

Nyt meni perjantaina viimenen tankkauspäivä ja sen jälkeen huomasin, että kreatiiiniä jäi vielä yli. Eli tankkasin 100g purkilla 20g päivässä, ainakin olevinaan 20, niin purkkiin jäi kuitenkin vielä ainakin se 20g pohjalle. Eli olen sitten tainu ottaa liian pieniä annoksia? Pitäskö sitten tuota ylläpitojaksoa muuttaa mitenkään?

Nyt meni perjantaina viimenen tankkauspäivä ja sen jälkeen huomasin, että kreatiiiniä jäi vielä yli. Eli tankkasin 100g purkilla 20g päivässä, ainakin olevinaan 20, niin purkkiin jäi kuitenkin vielä ainakin se 20g pohjalle. Eli olen sitten tainu ottaa liian pieniä annoksia? Pitäskö sitten tuota ylläpitojaksoa muuttaa mitenkään?

Ei tarvi muuttaa mitenkään. Ei se tankkausjakson annostus niin gramman päälle ole.

nyt lähti sitten uusi "kuuri" päälle, täytyy vajaa viikko vedellä ~20g päivässä ja sitten muuttaa 10g päivässä siihen asti kunnes purkki on tyhjä. Viimekerralla keräsi kunnon pöhön päälle, toivottavasti nytkin :D

Onko teillä tullut seuraavaa. En ole vähään aikaan ottanut kreatiinia ja on melkein koko ajan vessahätä. Vaikka en juo mitään. Vai voisiko olla, että kehossa on nestettä/paljon?

Ihan hatusta heitän että neste jota krea on kerännyt lihaksiin poistuu kehosta.

sanokaapa miks ufs creatine 200g pussissa lukee mulla että: sekoita 5g veden tai mehun kanssa. ilmoitettua suositeltua vuorokausiannosta ei saa ylittää! ja luin että jotku vetää 20grammaaki?

UFS:n sivuilla sanotaan että tätä tuotetta olisi hyvä sekoittaa palautusjuomaan.

Eli kun treenaan 3krt viikossa, hyödyttääkö kreatiini yhtään jos joka kerta palautusjuomaan laitan, mutta en muuten sitä litki?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom