Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä ota. Pidä se tauko (muistaakseni 4vkon) ja sitten aloitat uudestaan latausjaksolla.Mites kun ajattelin mennä purkin kyljessä olevilla ohjeilla ja nyt pitäis pitää taukoo. Enkö siis ota edes palkkarin seassa kreaa??
mulla tuli purkin mukana mittalusikka, mutta toi teelusikka toimii hyvin. Ei se niin tarkkaa ole.Milläs olette mitannut ton ~5g kreatiinia, onko kukkurallinen teelusikka suunnilleen sen 5 grammaa?
itse aloitin eilen käyttämään kreatiinia(Finnmaxin Creamaxia).
Otin sitä sitten vahingossa jotain 10gr=10ml
Tänä päivänä sitten on ollut kyll pää niin sekaisin kuin olla ja voi, sekä kamalan uninen olo! pään jomotus yms...
pitäisikö tää käyttö lopettaa heti alkuunsa vai jatkaa nyt sit pienemmällä määrällä? :O
palautusjuomassa.Kannattaako tuo kreatiini ottaa ylläpitojaksolla ennen treeniä ja treenin jälkeen se 5g vai yhden kerran päivässä 5g?
Nyt meni perjantaina viimenen tankkauspäivä ja sen jälkeen huomasin, että kreatiiiniä jäi vielä yli. Eli tankkasin 100g purkilla 20g päivässä, ainakin olevinaan 20, niin purkkiin jäi kuitenkin vielä ainakin se 20g pohjalle. Eli olen sitten tainu ottaa liian pieniä annoksia? Pitäskö sitten tuota ylläpitojaksoa muuttaa mitenkään?
sanokaapa miks ufs creatine 200g pussissa lukee mulla että: sekoita 5g veden tai mehun kanssa. ilmoitettua suositeltua vuorokausiannosta ei saa ylittää! ja luin että jotku vetää 20grammaaki?