Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikähän on suhtkoht edullinen paikka ostaa kreatiinia? Ettei tyhmänä mee maksaa puolta kovempaa hintaa millä sitä sais jostain toisesta kaupasta...

Halvin mitä oon nähny on 10e/500g täällä Hämeenlinnassa lisäravinnekaupassa (vakuutti olevan hyvää tavaraa, en sit tiedä kun on noin halpaa. Jotain saksalaista se oli)

Halvin mitä oon nähny on 10e/500g täällä Hämeenlinnassa lisäravinnekaupassa (vakuutti olevan hyvää tavaraa, en sit tiedä kun on noin halpaa. Jotain saksalaista se oli)
Löytyykö mitään halvempaa nettisivustoa kuin p-store jossa myytäis evolution creatinea tai vastaavaa? Kun kerran paikanpäältäkin saa jo 50% halvemmalla ni onhan se jo iso muutos varsinkin kun ostaa isommissa erissä :)

Halvoissa voi olla kemikaalijäämiä. Ei halvalla saa hyvää... toki jos on sertifikaatit sun muut kunnossa että on 100 % tavaraa eikä esim. 99,9 niin voi jotain halpaakin kokeilla toki.

Itse en viitsi ottaa riskejä kun ei tuota kreatiinia niin paljoa mene että se budjetissa vaikuttaisi hitonkaan vertaa. Evolutionia popsin.

itselläni ei ole ollut mitään haittavaikutuksia kreatiinin käytöstä.
Ja itse olen löytänyt lisäravinnekaupasta n.10e/500g. Onko se huono, jos ottaa sitä kreatiinia alle sen määrän mitä sanotaan?

Nyt olen ottanut jo neljättä päivää fastin kreatiinia 4-kertaa päivässä. Mitään haittavaikutuksia ei ole tähänmennessä tullut.

tähän vuoteen asti olen käyttäny fastin kreatiinia, mut päätin kokeilla forcea, kun on halvempaa.
käytin sitä kuitenkin fastin ohjeilla, eli otin tankkauksen mukaan ja ekana iltana oli aivan helvetinmoinen jysäri:curs:
tosin varmaan johtu siitä, etten ollut huomannu tarpeeks vettä juoda. Muuten on kyllä toi forcenkin krea potkinu ja ei mitää eroo fastin kreaan oo tullu huomattua.

eli pitäkää huoli siitä veden tarpeeksi juonnista, etenkin latausjaksolla!

Kertokaahan kun sattui käteen tuollainen 100g kreatiini purkki, joka ns. testauspurkki, kun on noin pieni. En ennen ole käyttänyt ja nyt ajattelin kokeilla. Eli miten kannattaa käyttää tuo 100g purkki testausmielessä, kun eihän siitä riitä mihinkään lataukseen.?

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, sorry, joten asiaan:

Monohydraattia tankataan viikon ajan 10-15 g / pvä.
Jonka jälkeen 8-12 vkon ajan ylläpito 7-10 g / pvä.
Jonka jälkeen muutaman viikon tauko?

Näinkö?

100 ja 50 kg painavat ottaa varmaan eri verran?
Paljollako lataan ja ylläpidän minä, mitat 172 cm / 65 kg, rasvat n. 20 %?

Otetaan myös treenin välipäivinä, eikö?

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, sorry, joten asiaan:

Monohydraattia tankataan viikon ajan 10-15 g / pvä.
Jonka jälkeen 8-12 vkon ajan ylläpito 7-10 g / pvä.
Jonka jälkeen muutaman viikon tauko?

Näinkö?

100 ja 50 kg painavat ottaa varmaan eri verran?
Paljollako lataan ja ylläpidän minä, mitat 172 cm / 65 kg, rasvat n. 20 %?

Otetaan myös treenin välipäivinä, eikö?
No tuo pussin ohje on yksi vaihtoehto vetää kreatiinia ja varmastikin toimiva keino. Olen itse käyttänyt kreatiinia sekä ohjeen mukaisesti tankkaamalla että pelkästään palautumisjuomassa. Sanoisin, että molemmat keinot ovat toimivia. Palautumisjuomaan laitoin kreatiinia 10 g.

Joo o, jaksoin lukea 20 sivulle sitten päätin rekisteröityä ja kysyä itse.

Kerääkö 200gramma kreatiini pakkauksen sisältö viellä minkäänlaista nestettä esim naamaan?

No sillä paketin koolla ei ole mitään väliä:D Tankkausvaiheessa voi lievää pöhöä olla, mutta ylläpitojaksolla vähän helpottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom