ite ainakin teen oman vesi + kreatiini + dextrosetin kanssa niin, et täyttää ja juo tyhjäks niin monta kertaa ettei jää sakkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no riippuu tietty mikä on edullista ja mikä ei. halvinta mitä oon nähny kaupassa ite on 10e/300g ja tuolta bongasin tommosen http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_71&products_id=176Mikähän on suhtkoht edullinen paikka ostaa kreatiinia? Ettei tyhmänä mee maksaa puolta kovempaa hintaa millä sitä sais jostain toisesta kaupasta...
Löytyykö mitään halvempaa nettisivustoa kuin p-store jossa myytäis evolution creatinea tai vastaavaa? Kun kerran paikanpäältäkin saa jo 50% halvemmalla ni onhan se jo iso muutos varsinkin kun ostaa isommissa erissäHalvin mitä oon nähny on 10e/500g täällä Hämeenlinnassa lisäravinnekaupassa (vakuutti olevan hyvää tavaraa, en sit tiedä kun on noin halpaa. Jotain saksalaista se oli)
Onko se huono, jos ottaa sitä kreatiinia alle sen määrän mitä sanotaan?
No tuo pussin ohje on yksi vaihtoehto vetää kreatiinia ja varmastikin toimiva keino. Olen itse käyttänyt kreatiinia sekä ohjeen mukaisesti tankkaamalla että pelkästään palautumisjuomassa. Sanoisin, että molemmat keinot ovat toimivia. Palautumisjuomaan laitoin kreatiinia 10 g.En jaksanut lukea koko ketjua läpi, sorry, joten asiaan:
Monohydraattia tankataan viikon ajan 10-15 g / pvä.
Jonka jälkeen 8-12 vkon ajan ylläpito 7-10 g / pvä.
Jonka jälkeen muutaman viikon tauko?
Näinkö?
100 ja 50 kg painavat ottaa varmaan eri verran?
Paljollako lataan ja ylläpidän minä, mitat 172 cm / 65 kg, rasvat n. 20 %?
Otetaan myös treenin välipäivinä, eikö?
Eli taidan suoraan siirtyä ylläpitojaksoon niin ei tarvite kiloja kerätä uusiksi.No sillä paketin koolla ei ole mitään väliä:D Tankkausvaiheessa voi lievää pöhöä olla, mutta ylläpitojaksolla vähän helpottaa.
Onkos mitään vaikutusta jos vaihtaa kreatiinin merkkiä kesken kuurin?
Eli taidan suoraan siirtyä ylläpitojaksoon niin ei tarvite kiloja kerätä uusiksi.