Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Paljonko kreatiinia voi imeytyä kerralla? Rupesin vaan miettimään, että eihän tämä ole ihan tyhmää ottaa 10g kreatiinia kahta kertaa päivässä sen 5g*4 sijaan, kun kerran mitään mahavaivojakaan ei tule. Ois kiva jos jollain ois jotain muutakin ku mututietoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Luulen että tohon on aika vaikee löytää vastausta, onko latausjakso menossa vai minkä takia vedät 20g/pv?

Ja oma kysymys, kerääkö 10g/pv enemmän nestettä kroppaan kuin 5g/pv ja auttaako säilyttämään niitä miinuskaloreilla ollessa?

Mulla seurataan lääkkeitten käytön takia veriarvoja nyt alkuun muutaman viikon välein. Verikokeissa kreatiniini-arvot oli koholla, eli ensimmäisellä kerralla 101 ja nyt toisella 102 (pitäis olla 60-100). Voiko johtua kreatiinin käytöstä? En oo käyttänyt sen enempää kreatiinia vuodenvaihteen jälkeen (loppuvuodesta otin hiukan aikaa), mut treenibuusterina oon alottanu mass pumpin, jossa siis on myös kreatiinia hiukan mukana. Sen verran ymmärsin lukemastani, et kreatiini muuttuu kreatiniiniksi ja munuaiset sit puhdistaa parhaansa mukaan kreatiniinia verestä. Helposti ainakin luulis, että enemmän kreatiinia -> enemmän kreatiniinia -> enemmän töitä munuaisille -> pääsee helpommin hiukan ylimäärästä läpi. Hoitaja vaan sanoi tänään, että jos se nousee jonnekin 110 tienoille ni pitää lopettaa lääkkeen käyttö. Ei ollut kuullutkaan mistään kreatiinimonohydraatista, kun koitin asiaa häneltä tiedustella. Kirjotti kyllä paperille ylös ton nimen ja ilmeisesti selvittää. Lupasin käsi sydämellä välttää kreatiinin ottamista jatkossa.

Kokemuksia tästä?

Itsellä on munuais arvot ollut koko ajan hieman keskimääräistä korkeammat. Kysyin johtuuko kreatiinista, ei kuulema mitään tekemistä munuais arvojen kanssa lääkärin mukaan. Nousseisiin arvoihinn syynä vissiin ollut liika kuivuminen eli liian vähän neesteitä tullut juotua.

Onko mahdollista, vaikka oudolta kuulostaakin, että kreatiini heikentäisi maximi sarjatoistoja? :wtf: Oon nytte 12 1/2 kk reenannu ja alotin viikko sitten maanantaina krean ja lisäproden käytön. Ennen käytön alottamista penkistä nostin 100kg x 10 ja saan aina seuraavalla treeni kerralla vähintään sen oman enkan aina sarjassa. Nyt sitten on ollut kolmena viime pena kertana 100kg x 8 eka sarja? :curs: Mistäköhän tämä johtuu, kun olen muuten syönnyt normaalisti ja levännyt ja aina ennen on tulokset pysyneet samana tai nousseet tasaisesti?

Ootko juonnu enemmän vettä kuin normaalisti? Lisäisin sinuna veden juomista ainakin litralla enemmän normaaliin verrattuna.

Pari lasillista kreatiini annoksen kanssa, mutta eikös kreatiinin ''pitäisi'' auttaa positiivisesti eikä alkaa laskemaan tuloksia, vaikka ei vettä niin paljon joisikaan? Vai voiko olla jo pahemmasta kiinni? On nimittäin samoja ''oireita'' kun viime kesän lopussa, kun tulokset tippuivat. Pidin sitten 2 viikkoa taukoa ja heti nousi takaisin normaaleihin sarjatoistoihin ja jopa ennätyksia alkoi tulemaan. :puntti:

Pari lasillista kreatiini annoksen kanssa, mutta eikös kreatiinin ''pitäisi'' auttaa positiivisesti eikä alkaa laskemaan tuloksia, vaikka ei vettä niin paljon joisikaan? Vai voiko olla jo pahemmasta kiinni? On nimittäin samoja ''oireita'' kun viime kesän lopussa, kun tulokset tippuivat. Pidin sitten 2 viikkoa taukoa ja heti nousi takaisin normaaleihin sarjatoistoihin ja jopa ennätyksia alkoi tulemaan. :puntti:

Pidä kevyempi treeniviikko välissä? Jatkuva maksimeihin meno ilman kevennyksiä ajaa tukkoon kenet tahansa.

Olen kohta ottanut tuon viiden päivän kuurin (20g/pv) kreatiinia. Lihaksia on myös kivistänyt normaalia enemmän. Tuli mieleen, josko tämä johtuisi osin siitä, että kreatiini kerää vettä lihaksiin, ja lihaskasvot ovat kireämmällä. Onko kukaan kokenut vastaavaa?

Onko tästä tuotteesta mihinkään sportlife-creatine-pyruvate? tärkeetä ois rasvanpoltto jos ees pientä hyötyy saa,mutta myös kestävyys ominaissuudet eli onx ihan surkeeta monohydraatti valmisteisiin verrattuna?
Kategoriat: Uncategorized

Onko tästä tuotteesta mihinkään sportlife-creatine-pyruvate? tärkeetä ois rasvanpoltto jos ees pientä hyötyy saa,mutta myös kestävyys ominaissuudet eli onx ihan surkeeta monohydraatti valmisteisiin verrattuna?
Kategoriat: Uncategorized

Pyruvaatti on satarosenttista paskaa. Jos se ei kerää nestettä, siitä ei ole silloin mitään hyötyäkään. Ja tosiaan oot ihan pihalla jos meinaat krealla rasvaa polttaa O.o

Olen kohta ottanut tuon viiden päivän kuurin (20g/pv) kreatiinia. Lihaksia on myös kivistänyt normaalia enemmän. Tuli mieleen, josko tämä johtuisi osin siitä, että kreatiini kerää vettä lihaksiin, ja lihaskasvot ovat kireämmällä. Onko kukaan kokenut vastaavaa?

En ole kokenut vastaavaa, mutta siitähän sen luulis johtuvan..

Joo no emmä ny aatellukkaa et siitä hirveitä voi apuu olla :D Mut kuhan kysyin näin alotellavana salilla kävijänä.Et olis ollu bonusta jos olis ees vähä siihenki auttanu.Oonko mä syäny su eväät joskus vai mitä pitää nii hermona vastata? :D Onko edes mitää hyvää laillista rasvanpolttajaa?

Unoha ne rasvanpolttajat. Ne on 99% huuhaata, vaikka jotku niitten nimeen vannooki. Keskity vaan siihen ravintopuoleen, äläkä yritä mennä sieltä, missä aita on matalin.

Unoha ne rasvanpolttajat. Ne on 99% huuhaata, vaikka jotku niitten nimeen vannooki. Keskity vaan siihen ravintopuoleen, äläkä yritä mennä sieltä, missä aita on matalin.
Joo niihä se varmasti on. Joo ton ravintopualen laitoonki "kuntoon" osaks täältä löytyneil vinkeillä. Aattelin vaa jotai lisää ku pudottamista o rutkasti mut tosiaa nyt o proteiinit ja vitamiinit kans laitettu ja tota monohydratti kreaa vois sit harkita ku viälä hetken käyny. Tuntuu myös et ei jää voimia salilla viimesiin sarjoohin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom