Alimmassa kerroksessa ei vielä niin haittaiskaan varmaan, mutta 3. kerroksessa kun asun D:Asutko alimmassa kerroksessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alimmassa kerroksessa ei vielä niin haittaiskaan varmaan, mutta 3. kerroksessa kun asun D:Asutko alimmassa kerroksessa?
Mistä tilasit trap barin?
Mega-fitnessshop.info, rahteineen 192 euroa eli varsin halpa. Tanko tuli viikossa...Kiitolinjalla omalla lavallaan, ei näyttänyt just hölmöltä.
Arvoin tätä luxusmallia muutta päätin ottaa varmuuden vuoksi tuon 2-kahvaisen normitangon.
Tangossa on jumalattomat karhennukset, mun lastenkätöset oli verillä 5:n sarjan jälkeen, muuten pätevä peli.
Ostin tuossa taannoin Gymstickin Red Power 20 kg levytangon 50 mm päillä. Kestävyydeksi luvattiin 350 kg. Kyllä toi mulle välttää. Crosstrainerin myin eilen pois. Sen virkaa ajaa nyt hyppynaru. Oon tuunannu kotisalia enemmän toiminnallisempaan suuntaan. Vielä mulla on sellanen taljahässäkkä (kuntokeskus), jonka ajattelin myydä pois. Penkkipunnerrus penkin ajattelin vielä pitää toistaiseksi. Ainakin yhden kahvakuulan ajattelin vielä hankkia ja 50 mm reiällä levypainoja lisää ja sit saa olla siinä. Ehkä. Nälkä kasvaa tietty aina syödessä.
Onpa halpa heksatanko! Tuskin saisi edes tutun metallityöläisen tekemänä tuota halvemmalla. Hitto kun ei nykyiselle kotigymille enää mitenkään mahdu. Ehkä mietin vielä, että josko se mitenkään johonkin väliin mahtuisi, olisi niin hyvä lisuke eikä hinta ole paha tuolta Saksasta tilaamalla.
Mistä ostit?