Kotisali

Painoteli tuo varmasti tukevuutta, mutta syö aika tehokkaasti tilaa. Tosin niin se täys häkkikin tekee.. Joskus bodaushuumassa sitä smith versiota haaveilin, mutta sit piti ostaakkin läjä taljoja. Anyway, raudassa ei oo raha hukassa. (y)
No painoteline mulla on tuolla nytkin tilaa viemässä, uus häkki tuo tavallaan siis lisää tilaa.(y)
Ja onhan tossa Barbarianin puolihäkissä myös talja-optio jos joskus bodaushuuma iskee. Mitä tosin epäilen erittäin vahvasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onko kellekkään tuttu brändi tuollainen "Again Faster"? Jostain syystä tätä https://againfaster.eu/en_gb/streng...gain-faster-competition-adjustable-bench.html on tullut katseltua sillä silmällä.. :kuola:

Ei ole kyllä ennen tullut vastaan. Välineet näyttää kyllä aika tavalla samalta mitä muillakin tankoja myöten. Tasapenki kiinnostaisi tuolta. Maksaa vähän päälle 200 ja postit 50 eur päälle.
Laitoin ostoskärryyn kolme penkkiä ja postit olisi vain n. 80 eur.

Muutaman päivän nuo Strenghtshopin kumilätkät haisivat, mutta ei oikeastaan sen kauempaan. Itse hinkkasin ne ihan kunnolla juuriharjalla Fairyn kanssa ja se kyllä auttoi paljon. Ei niitä suoraan olisi voinut muutenkaan käyttää, sen verran niissä oli semmoista tahmeaa varastorasvaa.

Jos hajut yhtään häiritsee, suosittelen pitäytymään raudassa. Riippuu tietty tilastakin.
Gymstickin kumipainoista ei haju lähtenyt millään. Eikä vähentynyt. Pesin fairylla, etikalla, laitoin talkkia. Ei apua.

Nyt on setti rautaisia ATX:n levyjä ja ei haise treenivaatteetkaan enää kumille.

Ulkoilmassa säilytys poisti hajut omista bumbereista, silloin oli vielä koko kotisali ulkona katoksen alla. Isot valmistajakohtaiset erot noissa kyllä hajuissa on, strengthshopin lätkät haisi uutena paljon miedommin kuin compact fitin.

Kumin haju :kuola:

giphy.gif

Vois tuon tasapenkin vielä vaihtaa parempaan. Ja paremman kokoiseen, toi Gorilla Sportsin peruspenkki on vähän pieni ja matala. Eikä kyllä tukevuudellakaan vakuuta.
Joku ATX:n tyylinen kiinnostais mutta hinta aika sietämätön.

Tekeekö joku hyviä penkkejä Suomessa, siis omavalmisteena? Saa vinkata jos on kokemuksia.
Vinopenkkin suhteen olen tullu tulokseen että on mulle tarpeeton.

Joo tasapenkki asennossa kun on runkoa vasten niin on yleensä tukevampi. Itselläni voimaharjoittelun säädettävässä penkissä näin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom