@Fea Räkin alla on 10mm kumista salimattoa, toisessa päässä ”jumppamestalla” on eBaysta ostettua EVA-palamattoa.
https://www.ebay.co.uk/itm/391981697064
Salimaton löysin käytettynä, tarkkaa tyyppiä en tiedä. Kai se jotain rouhemattoa on.
Kiitos! Mietin tuota lattiamatskua. Olen tätäkin ketjua selannut alusta ja lopusta ja varmuuden vuoksi keskivaiheilta. Edelleen pohdinnassa.
En halua mitään, mikä tuntuu jalkojen alla pehmeältä. Siksi nuo EVA-mattopalat vähän epäilyttävät.
Olen nimittäin tässä vähän kotona puhunut, että haluaisin rakentaa kotiin pienen jumppanurkan.
Salille on on toki välimatkaa 10 km mutta se ei häiritse. Välimatkan sijaan häiritsee se, että joka kerta kun itselle sopisi jumppailla kaikista parhaiten, siellä on menossa joku mummojumppa, jonka aikana salille meneminen on kielletty. Ja joskus vain kiukuttaa, ettei pääse tekemään sitä mitä oli suunnitellut, koska suorituspaikkoja on niin vähän.
Toki kotona sitten tila on rajallinen.
Koska olen vain kuntojumppailija, minulle riittäisi vallan mainiosti kyykkyteline, vinopenkki, säädettävät käsipainot ja kahvakuula. Leuanvetotanko ja kuntopyörä jo löytyvätkin.
Häkkiä en tarvitse, koska selkävammojen vuoksi en tule juurikaan tekemään raskaita kyykkyjä. Samasta syystä en tule tekemään maastavetoakaan. Ja ainahan näiden takia voi sinne salille raahautua, jos tulee pakottavaa tarvetta tehdä.
Tanko vain ei voi olla täysmittainen. Lyhyemmät ovat ohuempia ja siihen menee ehkä hetki sopetua. Mietin, että jos on hankalaa, ostan jonkinlaiset otekahvat totutumman tuntuman saamiseksi. Vaikka se tuntuu aluksi karsealle, olen valmis sopeutumaan. Minulle tärkeintä on nyt kuitenkin se, että oma kuntojumppailu onnistuu silloin, kun se minulle sopii. Tehty jumppa on kuitenkin parempi kuin tekemätön.